Zoover

8,5

Het was jammer dat we elke 45 min opnieuw in moesten op

Arina
15-6-2019

Het was jammer dat we elke 45 min opnieuw in moesten loggen op de Wi-Fi..

Gereisd Anders in juni 2019

geweldige camping

peter
24-4-2019

super camping. met veel faciliteiten zwembad restaurant en cafe aanwezig ook is er een supermarktje en is er een verhuur van fietsen. erg kind vriendelijk. ikzelf ben rolstoelgebonden maar ik kan hier overal gaan en staan waar ik wil. alle belangrijke aanpassingen zijn aanwezig. zelfs een tillift bij het zwembad. het personeel is super vriendelijk en problemen mochten die er al zijn worden snel en correct opgelost. ik geef niet gauw een 10, maar deze locatie/personeel verdienen dit dubbel en dwars.

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijke vakantie gehad op een supermooie camping

Astrid Suurendonk
    14-4-2019

Ideaal voor kids!

Veel te doen en op korte afstand van de zee.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Wouter Quist
    18-1-2019

Heerlijke camping!

Personeel is super en spreekt Nederlands. (Handig met kleine kids)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad

Shirley
    5-9-2018

Wij waren op deze camping vanaf 7 juli en hadden geboekt via organisatie, en dat is ons heel goed bevallen. Onze stacaravan was fris en we hadden een goed plekje in de schaduw. Deze camping heeft zeer ruime plekken en dus ook genoeg privacy. De eerste week was het ook heel rustig, heerlijk vonden wij. De kinderen vonden de glijbanen ook heel leuk (5 jaar en 11 jaar). Deze camping is zeker de moeite waard als je naar de Vendee gaat. Wij gaan zelf nooit terug naar dezelfde camping omdat we graag overal een beetje naartoe gaan. Maar ik heb wel gemerkt dat we kleinere campings wat fijner vinden net als deze. Nergens lange rijen is ook wel prettig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

een ruime ,gezellige camping

Harold
    2-9-2018

een ruime ,gezellige camping . Goede faciliteiten ,mooi zwembad ,bar e.d en vooral een super animatieteam

Gereisd Anders in september 2018

Er werd zeer regelmatig schoon gemaakt in het toil

Annemiek
    31-8-2018

Zwembad was erg leuk voor kinderen, echter waren de loslatende steentjes in het peuterbad gevaarlijk. De informatie die werd verschaft bij aankomst op de camping vond ik absoluut ontoereikend, ik begrijp dat niet printen beter is voor het milieu maar informatie over waar bijvoorbeeld het animatieprogamma te vinden is had ik prettig gevonden.

Goede maar dure kindercamping

Jelle
    31-8-2018

Voor kinderen is het een fantastische camping. Je betaald wel de hoofdprijs en ook nog extra kosten (70 euro voor 2 ligbedden bij je stacaravan, of 5 euro huren van een bbq of 15 pp voor handdoeken die niet gewassen worden voor je).

Animatie is top, maar duurt wel tot laat (voor kinderen).

Restaurant is simpel.

Zwembad leuk, maar druk en daardoor niet altijd even schoon.

Kinderen willen graag terug, maar denk niet dat het hem gaat worden.

Super vakantie

Maaike
    30-8-2018

Super vakantie gehad met het hele gezin, van alle gemakken voorzien, er zijn veel leuke activiteiten op en buiten de camping, keurig onderhouden sanitair en een geweldig energiek animatie team. We hebben genoten!

Zwembad vies

Marco van den broeck
    30-8-2018

Ik heb dit jaar voor de derde keer het park bezocht en vond het nieuwe binnenbad mooi. Maar het buitenbad was echt in slechte staat. Het was vies en overal waren de tegeltjes weg of vies. Je voelde een film op de bodem liggen en op de plekken waar de tegels weg waren zat een vieze zwarte aanslag. Ik kan het verband niet aantonen maar zowel mijn beide kinderen hebben ziekteverschijnselen van buikpijn gekregen als diverse andere kinderen die ik heb gesproken. Ik vond het een enorm minpunt deze vakantie.

Daarnaast was de internetverbinding vanuit het huisje(150) dramatisch. Ik ben ondernemer en moet heel af en toe reageren op een berichtje van de zaak. De WiFi was niet toereikend en ik moest om een mailtje te kunnen versturen naar het restaurant lopen. Ik wil er niet dramatisch over doen want ben tenslotte op vakantie, maar wanneer je een cottage premium aanprijst, dan horen dit soort services er gewoon bij in 2018.