Zoover
Camping La Yole

Camping La Yole

7,4

Mooi zwembad maar voor ons niet weer

Esmé
10-5-2019

Last minute een paar nachtjes hier geboekt. Ondanks dit en de drukte een prima grote plek aan de speeltuin wat voor onze kids perfect was. Helaas de eerste avond wel wat last van voetballende oudere kinderen. Het zwembad was ontzettend leuk met ook een lekker warm binnenbadje. We vonden verder de camping wat sfeerloos, ws door onduidelijke en franse animatie, dat er vnl engelsen en ieren op de camping stonden. Grootste nadeel was toch wel het koude water in de douches. Sanitair zag er super uit en werd vaak schoongemaakt, maar ja drie dagen koud water?! En dan zeggen dat je het niet weet? Anders had er iets aan gedaan? Zonde! Omgeving wel erg leuk!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Topcamping vlakbij het strand met goede winkeltjes

Erik
19-8-2018

Vlakbij het strand, lopend binnen 10 minuten bereikbaar.

Goede mix zee en zwembad en avondshows/ bar en restaurant de Farm aangrenzend aan de camping.

Toiletgebouw netjes maar verouderd en asfalt/ straatjes moet echt vernieuwd worden. Animatie voor jonge kinderen is er volop maar 13 + moeten ze wat meer voor gaan plannen. Al 12 met veel plezier onze camping dus de optie voor komend jaar is al gemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige camping.

Arie en Marie Wapenaar
26-7-2018

Wij komen hier al jaren gemiddeld 6 weken,we hebben het altijd prima naar ons zin

Mooie grote plekken met water en afvoer. Sinds dit jaar een mooi gerenoveerd toiletgebouw met prima douches.De wifi is goed. Een heerlijk zwemparadijs,met een verwarmd binnenzwembad een peuterbadje een heerlijk wellnes bad met bubbelligstoelen en een jacuzzi. Voor de kinderen is er een grote speeltuin.Een prima restaurant waar je voor een goede prijs lekker kunt eten. Er is een geweldig vriendelijk team die altijd voor je klaar staat. Er wordt ook Nederlands gesproken. Je kunt er in de omgeving heerlijk fietsen. Het strand ligt op een klein half uurtje lopen van de camping. Een grote super u op ongeveer 10minuutjes. Altijd als we op de camping aankomen voelt het als thuis komen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Nooit meer!!

Fam. Schlepers
11-8-2017

Voor ons nooit meer, we boekten een caravan voor 4 personen met baby, het was allemaal zo ontzettend klein, dat we zo niet eens allemaal konden slapen. De kinderwagen kon nog niet naar binnen, het stonk en was absoluut niet schoon, in de douche kon je amper rechtop staan zo laag. Het peuter zwembad was ijs en ijskoud. Niet te doen voor kleintjes. Verder is er niets te beleven op de camping. Ook de omgeving is saai. Het eten op de camping was verschrikkelijk. Wij zijn van ellende na 3 dagen camping La Yole naar huis gereden.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Leuke groene camping met top zwembad

Jeannette
5-8-2017

Prima Engelstalige receptie, mooie groene camping met super zwembaden (waarvan 2 heerlijk verwarmd). Leuke mix van Engelsen, Fransen, een enkele Belg en Nederlanders. Voor onze kids (3 en 5 jr) waren de zwembaden en de speeltuin top en was de grootte van de camping perfect (groot genoeg om lekker te kunnen fietsen, maar niet te groot om te verdwalen). Sanitair is Ok, douche niet altijd warm en het eten op de camping en in de omgeving is niet echt bijzonder maar als dat het enige is om over te klagen... Omgeving is best mooi, supermarktje met vers brood op de camping en zelfs een tennisbaan voor de deur. strand is super (op 5 min fietsen) en de camping is vrijwel iedere avond rond 22.30u nagenoeg stil. Kortom, een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Hele fijne, schone camping met heel mooi zwembad.

Richard
2-8-2016

De camping is niet al te groot en wordt goed schoon gehouden. Na 22:30uur geen autoverkeer meer op de camping. Mooie plekken met water en afvoer, meest met schaduw. Meerdere was- en douchegelegenheden die goed schoon waren. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Men spreekt Engels. Wij hadden een grote stacaravan. Jammer dat een technisch en ongedierteprobleem traag werden opgelost. Wifi werkte superslecht door een technisch probleem.

Op de camping een heel klein supertje. Op 10 minuten rijden een enorme Super U en Le Clerc Hypermarchet.

Gasten zijn meest Frans, daarnaast veel Brits en Iers. Er is een grote speeltuin voor de kleintjes. Het zwembad is schitterend. Net nieuw, (2016) met verwarmd peuterbad, groot (koeler) zwembad, glijbaan, jacuzzi's, stroomversnelling, verwarmd binnenbad, etc. Wel erg weinig schaduw. Boxer zwembroeken zijn toegestaan. Net als ballen, en andere speeltjes, alleen in het grote bad. Er is geen animatie. Wel worden er activiteiten voor grotere kinderen en volwassenen georganiseerd.

Naast het zwembad een leuk restaurant met uitstekend eten tegen redelijke prijzen.

Het strand is een half uur lopen. Honden mogen daar alleen komen voor 09:00 en na 19:00uur. Leuke markt in St. Jean-de-Monts. Verder is daar weinig te beleven. Sfeerloos. Vooral de boulevard. Jammer! De omgeving is vlak. Geen heuvels. Een half uur zuidelijk is het landschap gevarieerder. Veel water in het binnenland met kano mogelijkheden.

Wij hebben hier een prima tijd gehad. Net als onze kinderen (12 en 16).

nooit meer

Rob
2-8-2016

stonden op plekje 6007 onder dennenbomen met heel veel duiven er in dus auto caravan voortent onder de hars en vogeluitwerpselen en niet zo`n beetje ook. veel overlast van mieren .en moesten erg ver lopen met chemisch toilet om hem te ledigen.de camping waas ook erg rommelig zwerf vuil er werd alleen volgens mij rond het centrum geveegd kortom alles viel tegen

Prima

Martijn
21-12-2015

Met 5 kinderen in de grootste stacaravan geweest. Prima te doen, leuk zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Zeer relaxed! Prima camping!

Gemoedelijke familiecamping
6-8-2015

Camping La Yole is een gemoedelijke familiecamping. We werden zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie en de meeste spraken Engels. Gedurende ons verblijf zijn de medewerkers van de camping zeer vriendelijk en behulpzaam geweest. We verbleven in een nieuwe moderne, schone stacaravan met drie slaapkamers. Prima prijskwaliteit verhouding!

Er is een leuk zwembad met buiten en (verwarmd) binnenbad. Buiten is er een glijbaan en apart peuterbad. Bij de bar kon je prima maaltijden bestellen, ook voor take-away.

Al met al een prima vakantie gehad. De omgeving was ook leuk, St Jean de Monts is een leuk dorpje met genoeg te doen. Dat je alles met de auto moet doen lijkt me geen probleem aangezien je toch met de auto bent gekomen.

Prima camping!

Daniel Groote
4-8-2015

Middelgrote camping met zwembad (apart peuterbad), heerlijke vakantie gehad!

Zwembad buiten was wel een beetje koud, maar wel te doen. Prima eten in het restaurant en broodjes in de ochtend. Een aanrader, voor een lage prijs hadden wij een splinternieuwe mobile home! Sanitair was netjes en de rest van de camping werd goed onderhouden. Leuke speeltuin.