Zoover

5,7

Zeer slecht.

Leonie
16-8-2018

Schoonmaak wc's zeer slecht, na 2 keer een klacht ingediend te hebben werd er wat beter schoon gemaakt. Geen wc papier op de wc's.

Sanitair is oudbollig. 10 seconden waren bij een druk op de knop. Alleen de invalide douche had een normale kraan en douche kop.

Hokjes erg klein en vies.

Kuilen voor de tent.. Daar breek je je nek over. Eten in het restaurant redelijk maar met 2gezinnen komt het eten niet allemaal tegelijk.

Personeel praat slecht Nederlands en niet altijd vriendelijk.

Kale camping weing beplanting. Slechte verlichting op de tussen paden naar het toilet gebouw. Voor de Nederlandse kinderen rond 12 jaar weinig animatie.

Camping winkel erg duur. €1,80 voor een crossantje, gelukkig genoeg supermarkten in de buurt.

Zekere geen 4* waard. Voor ons nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping maar geen tweede keer voor ons

Fred van den Berg
8-8-2018

Een leuke camping met animatie in het hoog seizoen voor de kinderen vriendelijk personeel. Leuk zwembad met glijbanen wel druk in het hoogseizoen.In het restaurant was elke avond wel iets te doen wat overlast bezorgde na afloop.Minder was de ondergrond voor onze waar onze vouwwagen op stond. Bij aankomst stonden er vele plantjes op die we zelf hebben opgeruimd omdat men op de camping geen tijd had voor het verwijderen. Verder is het een camping met over het algemeen veel fransen die wel vaker luidruchtig kunnen wezen tot laat in de avond/nacht. Verder zijn er leuke plaatsen in de omgeving en dicht bij de zee.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad op een prima camping

familie Koppenaal
6-8-2018

Prima camping, voorzien van vele faciliteiten. Hadden een stacaravan Bali. Was klein, netjes, overdekt terras. Kinderen (11 en 14) vermaakte zich prima op het voetbalveld en bij het speelhok, spraken elke avond met allen af, werd veel gevoetbald. Winkel klein maar je kon er brood kopen. Prima receptie (spraken meerdere talen, wel handig dus), leuke bar, werd bijna elke avond wat georganiseerd. Zwembad heerlijk met zeer veel gratis ligbedden, dat was echt ideaal. Strand vlakbij met vaak super hoge golven, lopend te doen (20 minuten door de duinen) liddl en aldi dichtbij, leuke dorpjes in de buurt. 's avonds en 's nachts bewaking over de camping.

Prima vakantie gehad dus....

Tip; eten bij Eleclerc is heerlijk ,voor een betaalbare prijs.

Wandelen vanuit de camping naar het strand ging prima, vanaf de camping rechts oversteken, pad volgen naar andere camping en dan links om de camping lopen ,door de duinen en dan strandafgang naar beneden.

Prima maar kaal

Renske
5-8-2018

Dichtbij strand, leuke regio, nette camping. Vraag om een schaduwplaats. Campingwinkel en restaurant duur, maar genoeg betaalbaars in de omgeving. Wij hebben geen behoefte aan animatie, is er wel in het Frans. Zwembad is veel te klein. Een dagje of 2 Puy du fou is fantastisch.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leer Engels of misschien zelfs Nederlands?

Natasja Vollebregt
2-8-2018

Een camping met weinig voor kinderen vanaf 12+. Personeel praat slecht of helemaal geen engels. heel vervelend als je iets wilt boeken of iets anders wilt, er was gelukkig 1 iemand, zij sprak wel Engels en was 1 van de weinige die zeer behulpzaam was en vriendelijk....Ik herken het verhaal van de vorige recentie dat de winkel extreem duur is en het personeel van het restaurant niet vriendelijk is. Praten geen van allen Engels dus communicatie moest in het Frans. Zwembad was heerlijk en genoeg bedjes. Douche is heel klein en gaat na 12 sec uit dus je blijft drukken op de knop. Wij zaten met onze caravan tussen de Fransen. Voornamelijk oudere chagerijnige mensen en niet vriendelijk. Kortom voor ons niet weer deze camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Voldeed qua camping, niet qua klantgerichtheid!

Bjön
1-8-2018

Goede camping, proper en net, gelegen op wandelafstand van het strand -/- 20min te voet. Helaas zijn sommige personeelsleden niet al te vriendelijk en zijn de prijzen in het (zeer beperkte) campingwinkeltje extreem duur, bijna diefstal. Voldoend animatie helaas enkel gericht op de Franse gasten. Er wordt niet echt gericht op andere nationaliteiten, wat het voor niet Fransen niet echt interessant maakt om aan deel te nemen (Quiz, Karaoke, bandjes). Het zwembad is basic, een gedeelte is openlucht, de andere helft is overdekt, drie kleine glijbanen, een jacuzzi en een ligweide met weinig schaduwplaatsjes. Zoals reeds gezegd, personeel (restaurant en winkel) niet al te vriendelijk, na de arrogantie van één van de bedienden hebben we rechtsomkeer gemaakt en ergens anders gaan eten. Professionaliteit aan de receptie kan ook beter. Wat vriendelijker en bekwamer personeel en het is een top camping ... helaas is er nog wat werk.

Gezellige, overzichtelijke camping

Eveline
29-7-2018

Net terug van een heerlijke vakantie. Tent was schoon en compleet bij aankomst. Hartelijk en behulpzaam ontvangen door James (reisleider). Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt, maar enigszins oppervlakkig. Jammer dat er geen bril op de wc zit. Behulpzame mensen bij de receptie. Bij het boeken van n fiets zelfs andere camping gebeld om te horen of er daar nog 1 beschikbaar was. Pizza’s gehaald, snel klaar en heerlijk.

Leuk zwembad, helaas geen shorts toegestaan. Leuke omgeving!

Volgend jaar weer naar de Vendee aan t strand.

Heerlijke vakantie gehad

Nienke Bosch-Boerman
12-8-2017

De camping heeft een mooie ligging, dichtbij zee. Met kleine kinderen niet te lopen, maar met de auto nog geen 5 minuten. Het sanitair was erg schoon. De souche hokjes zijn wat aan de krappe kant. Maar als er wat haakjes opgehangen zouden worden, scheelt dat al enorm. Het zwembad is prima. Paar leuke glijbanen. De nationalitwit van de gasten was divers. Mooie mengeling van Engelsen, Fransen en Nederlanders. We hadden een mooie, ruime staplaats.

Saint Gilles is een gezellig stadje met een hele mooie haven. Lekker struinen langs de winkeltjes en overheerlijk ijs. Vanaf het station, kun je met een pontje naar het strand en weer terug. St. Jean de Mont is ook erg leuk. Grote boulevard. Wij gaan volgend jaar misschien wel weer terug, want we hebben nog lang niet alles gedaan/gezien!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Leuke bescheiden camping

Roy
10-7-2017

Leuke kleine camping, met alle faciliteiten die je nodig hebt. Wij zaten in een stacaravan via een touroperator en die was prima, goed schoongemaakt en als er iets mis was werd dit door de camping leiding meteen opgelost. Fijne speeltuin, ook voor de allerkleinsten. Veel ruimte om te fietsen voor onze jongens. Leuk zwembad, wel druk maar plek genoeg. Veel verschillende nationaliteiten, dus als je tussen de Nederlanders wil zitten, mss niet de beste keuze. Animatie kan ik niet over oordelen, wij vermaken ons als heel gezin. Omgeving is mooi, leuke dorpjes en stadjes langs het water. Boulevard van st. Gilles is een mooie plek om lekker iets te gaan eten, vooral de mosselen smaken er super. Wij gaan dit jaar terug voor een korte vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Simpele camping in leuke omgeving

R. Vels
16-9-2016

De camping ligt in een mooie omgeving, veel te doen. Dicht bij het strand en bij een paar leuke dorpen en steden. Wij zijn oa naar een zeeaquarium, klimbos, quad racebaan etc geweest. De camping zelf is klein en simpel, maar alles is aanwezig. Animatie vonden wij wel tegenvallen en in de avond veelal in t Frans. Diverse supermarkten binnen 5 minuten rijden