Zoover

• Activiteiten8,7
  • Sfeer in stad8,7

Taal

Sorteren

Prima, maar voor ons persoonlijk niet nog een keer

Monique
20-8-2018

Een aantal dagen verbleven op Le Patisseau in Pornic. Een gezellige camping, wat kleiner gedeelte voor tenten/caravans en veel huisjes. Leuke zwembaden, aardig personeel, netjes, schoon. Een echte Franse camping, op het moment dat wij er waren (half augustus) waren er weinig Nederlanders. Dit was voor onze zoon van 8 niet zo leuk ivm het maken van vriendjes. Vanaf een uur of 12:00 staan de bbq's overal aan en dat gaat door tot laat in de avond. Heel handig dat je gratis met de bus naar Pornic kan, voor de camping opstappen. Wij vonden de camping wel een beetje een "tokkie camping", wat bijzondere Franse gasten. 's Avonds vaak lawaai (ook vanuit de buurt) en niet altijd een prettige sfeer.

Diederick

17-8-2018

Prima vakantiebestemming

Jannet Maas
17-8-2018

Ondanks vermelding van formaat tent bij reservering, klein veld voor onze tent.

Ook een aflopend veld is minder prettig.

WC papier vaak op bij dames zowel ochtend, middag en avond.

Heerlijke vakantie!

Karen
8-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De caravan was vrij nieuw en erg netjes.

Omdat het warm was hebben we wel wat uurtjes aan het zwembad doorgebracht. Kids hebben zich daar prima vermaakt

De “avond animatie” in de bar was vooral in het Frans maar men deed erg hun best om ons ook te betrekken. De enthousiaste badmeester heeft de harten van de kinderen ook daar gestolen.

‘S avonds is het rustig op de camping.

Jammer dat er geen echt winkeltje is. Supermarkt zit gelukkig op 5 min rijden.

Het dorpje Pornic is erg leuk.

Ga zo door

Ralf
5-8-2018

Ga zo door. Misschien de openings tijden van de snackbar eerder open dan 18:30 omdat de nederlanders meestal eerder eten en met de kleine kinderen is dat wel laat

Prima camping

Robert
30-6-2018

Goed verzorgt en aardig personeel. Enige loslopende katers die Krols waren, war af en toe te ruiken. Voor de rest geen negatieve dingen kunnen ontdekken.

Gezellige camping met enthousiaste medewerkers!

Jacqueline VAN EIJSDEN
20-8-2017

We hebben een fijne tijd gehad. Prima sta caravan en mooi zwembad. Fijn dat er bedjes genoeg zijn bij het zwembad. Prima broodjes service. Camping gezellig, niet te groot. Genoeg activiteiten voor iedereen. Keurig onderhouden en als er iets kapot was werd het snel gerepareerd. Goed dat er een nacht bewaker aanwezig was, goed gevoel.

Minpunten: Herrie van de naastgelegen camping en een nadeel dat de nachtbewakers nauwelijks Engels praten, maar ze deden wel hun best voor ons! (ivm herrie)

De lampen in de caravan vond ik sfeerloos. Ik zou er minder witte lampen inzetten...... En verder zou ik graag een dekbed gehad hebben.....Een deken in een dekbedhoes is toch behelpen....

Dacht dat het dichter bij strand zou zijn

Hester BLOK
17-8-2017

Dacht dat het dichter bij strand zou zijn. Zwembad koud. Miste een waterkoker en oven, eigen bbq. Stopcontacten laag dus niet geheel kind vriendelijk even als de knoppen op de kachels. Zo ook het gat naast het terras. Zwembad koud voor de kleine. Voor de rest prima verblijf wel te klein voor 6 a7 personen. Prijs ook vrij hoog voor wat je krijgt sta caravan is toch wat verouderd.