Zoover
Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

7,8

Nog nooit zo'n leuke vakantie gehad!

Leonie
25-2-2019

Nog nooit zo'n leuke vakantie gehad! Prachtig nieuw gedeelte met fantastisch zwembad. Bij het nieuwe zwembad mochten kinderen niet bubbelen ivm overlast, stiekeme pogingen werden soms genegeerd maar soms ook dringend verzocht het spa gedeelte te verlaten. Hele mooie grote speeltuin, perfect voor jong en oud! Je kan heen en weer gebracht worden door middel van een golfkarretje, super! De animatie voor tieners is niet geweldig, maar er worden veel sportwedstrijden georganiseerd waardoor je alsnog in contact komt met de jeugd. IJs veel te duur voor wat je krijgt, maar wel lekker. Toen we een panini bestelde heeft een vriend van ons bijna een uur moeten wachten, dat is wel echt een groot nadeel. Andere keren was het wel gewoon oké. Het restaurant op het nieuwe gedeelte zelf niet geweest maar zag er goed uit! Er loop beveiliging rond zodat het rustig blijft op de camping. Wifi was matig, te duur om zelf aan te schaffen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping met kinderachtig gedrag.

Mark Evertse
29-1-2019

Er is een nieuw gedeelte op deze camping, zonder struiken of bomen. Dit kan vervelend zijn als een schaduw plekje je voorkeur heeft. Wij kwamen begin juli en waren de eerste op dit nieuwe gedeelte, dat voelde toch wel een beetje als een spookcamping, we stonden daar moederziel alleen. Na enige tijd werd het gelukkig wel wat voller. Er is op dit nieuwe gedeelte wel een prachtig zwembad neergezet. Jammer dat na 2 weken kinderen niet meer in het verwarmde gedeelte mochten zwemmen. Ander storend gevalletje was dat mijn zoon van 12 niet mocht sporten op de loopband, zelfs niet als ik erbij bleef. Verder een prima camping met alle faciliteiten die een luxe camping nodig heeft.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prima

Ilona
26-11-2018

Zeer grote camping. Fiets mee is geen overbodige luxe. Zeer grote plaatsen, veel Engelsen en Fransen. Heel mooi zwembad, zeker voor onze dochter van 3.

Veel lawaai tot na 23:00, vooral door jonge Engelse kinderen. Waardoor onze dochter laat in slaap viel.

Sanitair is in het nieuwe gedeelte echt geweldig. Waar wij stonden was het oud maar redelijk schoon.

Supermarkt is en eindje rijden, zo'n 20 min.

Wij komen niet meer terug, de camping was ons te groot.

Heerlijke vakantie gehad.

Chris
26-9-2018

Prachtige camping, grote plaatsen. Week verbleven op een touroperator camping. Grote caravan van alle gemakken voorzien. alleen het matras was iets aan de harde kant. Toen we dit aan de medewerker doorgaven kregen we gelijk van haar (Eline) een ander matras. Top geregeld. Komen hier graag nog een keer terug

Gereisd Met partner in september 2018

Mooie en niet te massale Camping

Ingrid
11-9-2018

Een mooie maar niet te massale Camping. We stonden op het oude gedeelte, waar het erg groen is en voldoende schaduw. We hebben het nieuwe gedeelte van de camping bekeken, waar een welness gedeelte is, maar dit is nog erg nieuw en daarom nog weinig schaduw. Sanitair is schoon en wordt regelmatig schoon gemaakt. De plekken zijn mooi groot. Vooral het zwembad was bij de kids een succes, met gele banden de glijbanen af. De camping ligt dicht bij een meer waar je via een bospad kan komen. Een kleine speeltuin voor de kids. Animatie is goed en men probeert er een feestje van te maken.

Super leuke vakantie!

Mirjam
20-8-2018

Hele mooie camping, speels aangelegd. Zeer mooie speeltuinen en zwembaden. Vooral het nieuwe zwembad vonden wij mooi, omdat dat het ontspannen sauna gevoel gaf. Voor glijbanen kun je naar t andere zwembad.

Sanitair hoefden wij niet te gebruiken, maar zag er netjes uit, op het nieuwe deel echt super.

Wij boekten met AlFresco, dat was prima, en goedkoper dan bij de camping zelf. Wel misten we airco!

Strand is 15 min rijden, mooie brede stranden. Verder mooie omgeving, veelnte doen. Zo kun je op t meer bootjes huren, er zijn mooie kastelen in de omgeving en je kunt er mooi wandelen en fietsen.

Tip: het nieuwe deel is erg mooi en luxe, maar toen wij er waren nog super kaal en open. Iedereen zat super te kijk. Als je daar niet van houdt, kun je beter op het oude deel boeken. Je kunt dan ook vrij gebruik maken van alle faciliteiten van t nieuwe deel.

Tweede en laatste keer Pin Parasol

RV
15-8-2018

We hadden een caravan op het nieuwe deel. Prima caravan maar twee weken lang muizen in en om de caravan. Uit schoenen en tassen kwamen de muizen. Hier werd vanuit de camping laconiek op gereageerd. Jammer, dit moet beter op dit niveau.

Voor de kinderen prima animatie. Restaurant wordt goed eten geserveerd. Minpunt van de camping is wel dat ze je bij aankomst veel te lang laten wachten. Voor ons de tweede en laatste keer Pin Parasol. Camping is te groot geworden en daardoor te veel protocolgestuurd.

Mooie camping met minpunten

Erwin van Boxel
15-8-2018

Na vele jaren tevreden camperen op 4* Yelloh Village campings, vol verwachtingen naar 5* camping Le Pin Parasol. Mooie camping met grote plaatsen. Onze plaats 124 is wel erg schuin, maar het lukte net met het neuswiel in de grond, dus geen probleem voor ons. Ik zou dit stuk echt niet aanraden met een tent. Winkeltje klein, maar alles wat je nodig hebt. De animatoren hebben duidelijk pret, maar het is vooral chaotischer en amateuristischer dan wat we gewoon zijn. De wifi is hier wel erg duur: 25 euro per toestel per week en geen mogelijkheid tot familie- of maandformules, waardoor ons dit hier 225 euro zou kosten voor drie weken. Plus het feit dat je er elke keer na exact 1 uur uit wordt gegooid en terug manueel in moet loggen. In de omgeving is ook niet erg veel te beleven, daarvoor moet je naar de kust die hier een 15 kilometer afligt. Op dit moment ongeveer 80% procent Engelsen wat niet erg is, maar wel een heel ander sfeer geeft.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi, maar niet nog een keer

L.E.
10-8-2018

Fijne camping, mooie grote plaatsen. Wij stonden op het ‘oude’ gedeelte, hier was 1 mooi vernieuwd sanitair gebouw bij de ingang vd camping, de ander was een stuk ouder en geen 5 sterren waard (stank). Wel redelijk schoon. Animatie team zeer enthousiast,veel leuke activiteiten. Zwembad leuk,vooral de glijbanen. Veel Britten, redelijk wat Nederlanders en wat Fransen. Wachttijd bij incheck aankomst erg lang. Kies bij boeking niet voor de betaling van €30,- euro voorkeurskosten (sowieso een belachelijk hoog bedrag), maar ze bellen ook doodleuk een week van te voren op dat je plaatsnr is vergeven. Administratief hebben ze de boel niet op orde. Nieuwe gedeelte is erg mooi, vooral de speeltuin. Zwembad is voor kinderen niet leuk, op een wat mindere dag daar gaan zwemmen (het is deels overdekt), maarhet water was erg koud. In een deel vh bad is warmer water, maar daar mogen ze niet in (alleen voor volwassenen). Afhaal pizza’s zeer slecht.

relaxed!

I
7-8-2018

min punten:

- inchecken- 2 uur moeten wachten voordat we de sleutel van de caravan kregen.

- handdoekje leggers bij het zwembad. Wilde je een ligbedje dan moest je er op tijd bij zijn, echter wel genoeg andere stoelen.

Pluspunten:

- Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam!! en dan echt al het personeel!

- onderhoud en netheid van de camping.

- sfeer, rustig , gemoedelijk.

Wij hebben hier een weekje vertoefd en het sensation gedeelte. Prima! Ook regelmatig naar het nieuwe nature en sense gedeelte geweest. Er rijdt een shuttle busje tussen beide gedeeltes, leuk, maar dit is ook prima te lopen.

Genoeg nederlanders aanwezig, daarnaast merendeel fransen en vooral Engelsen.

Binnen 20 minuten ben je met de auto bij de kustplaatsen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018