Zoover

18-8-2018

Christiane
18-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar ondanks de minpunten

Riphagen
2-8-2018

Zwembad is leuk al zitten de glijbanen die op site getoond worden hellemaal achterop de camping met aan onderkant een soort van opvang bak. Verse broodjes te bestellen jammer dan weer dat er 1x per week mosselen zijn en 1x per week kip dat er niet verteld word dat je die vooraf moet bestellen toiletten schoon jammer dat altijd 1 gedeelte geheel afgesloten is in spits uur en de wacht rij voor open gedeelte daardoor oploopt ... winkeltje niet veel te krijgen wand vol drank maat enkel voor avond eten macroni of spaghetti te krijgen .. geen bbq vlees te krijgen en dicht an 12.00 tot 16.00

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

1 van de beste vakanties

Eric Musiaux
26-8-2016

we zijn met 2 kinderen van 10 en 11 naar deze camping geweest. Het is wel Frans getint, maar dit was geen enkel probleem voor ons.Het zwembad is niet super groot maar is goed te doen.

De technische staf en receptie zijn zéér vriendelijk en behulpzaam. We hadden een slechte matras , maar na onze vraag of het mogelijk was deze te veranderen werd dit diezelfde namiddag nog gedaan en kregen we een gloednieuwe.

De camping ligt op +/- 7 min van een zéér leuk strand aan "La faute sur mere", waar een super mini golf is en leuke eetgelegenheden + een groot strand.Genoeg te doen daar.

Ook het eten was zéér lekker.

Wij hebben hier een super vakantie gehad en zouden het zeker overdoen.

Als je frans kan of het stoort je niet is dit the place to be !

frans georienteerd

simone
2-8-2013

Wij hadden een mooi chaletje.

De animatie was alleen Frans,wat lastig is voor de kinderen!

Er zijn nieuwe eigenaren die veel willen verbeteren en hopelijk ook dus iets meer interesse hebben voor de niet Franse gasten!

Zwembad is klein maar netjes.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Voornamelijk stacaravans en franse bewoners.

Fam. Braam
21-8-2012

Camping is schoon, goed restaurant, mooie zwembaden. Wij hadden een luxe chalet gehuurd, bij aankomst was de borgsom verdubbeld (van 260 naar 520 euro). Het "luxe" chalet was een oud houten muf vochtig en in slechte staat (houtwerk verrot) huisje. Vies en stoffig, minimale inventaris, het 2e tweepersoonsbed was 1.20 m breed, huisje is zeker niet geschikt voor 6 personen. Overal verrotte kozijnen, de spinnen liepen af en aan. Vloer liep helemaal schuin (verrot) waardoor de koelkast deur maar half open ding, deuren knelden of sloten niet, kortom voor deze prijs (100 euro per dag) verwacht je wel iets heel anders.

Typisch franse camping, maar goed te doen!

Nauta
20-8-2012

Vriendelijk ontvangen (in goed engels) bij receptie. Eerste indruk viel tegen. Erg veel chalets en stacaravans en zeer weinig toerpaatsen. Wij stonden op nieuwer toerplaatsen gedeelte achteraan op de camping naast de speelvelden. Een net stukje met grasplaatsten. Niet al te groot maar wel met camping gevoel. Er zijn 3 sanitair gebouwen, waarvan 1 prima en schoon was. Was wel ver lopen vanaf onze plaats. Overdekt en openluchtbad liggen op verschillende plaatsen op de camping. Wel schoon en kinderen (9-15) vermaakten zicht prima. Animatie voldoende maar uitsluitend in frans. Geen wonder, er waren 4 nederlandse gezinnen op de camping te vinden, voor de rest volledig frans. Hier een week gestaan en als je de camping een beetje leert kennen, is het er prima te doen. Aiguillon en Faute sur mer de 2 dorpjes bij de camping staan 's avond bol van de activiteit en levendige terrassen. Strand bij Faute s/ Mer is ook een aanrader. Voldoende parkeerruimte, maar wel betaald.