Zoover

2019

geweldig

fam.verhoef
21-9-2019

chalet gehuurd via touroperator 2 slaapkamers chal. was top in orde geen borg of schoonmaak kosten bezem schoon opleverenwij waren eind seizoen rest.gesloten winkel duur alleen sochtends brood gehaald

strand stukje lopen wij gingen met de auto 5min.gratis parkeren stadje 10min lopen op 5min rijden grote super u

camping op zich prima in orde

Gereisd Met partner in september 2019

goed voor een korte vakantie

Jansens
14-8-2019

Goede camping voor een korte periode, we hadden een safaritent geboekt. De tent was super!!! We misten speelruimte bij de tenten voor de kindjes Ook het zwembad was redelijk klein voor het aantal gasten Wel lekker warm water. Het sanitair zou ook een keertje meer gepoetst mogen worden. De ligging vonden we goed, leuk strand en gezellige haven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Harald
5-8-2019

Mooie overzichtelijke camping. Prachtig zwembad en aan onze kant van de camping een mooi nieuw toiletgebouw. 's-Avonds was het vaak gezellig in de "binnen" ruimte met vaak live muziek. Camping ligt heel dichtbij het centrum. Ook kun je naar het strand lopen, maar als je 10 minuutjes rijdt ben je bij het strand "de la Mines". Prachtig strand met strandtent en veel parkeergelegenheid. Ook liggen er in de wat verdere omgeving mooie stranden. De steden Les Sables d'Olonne en La Rochelle zijn zeker een bezoek waard.

Wij zaten in een touroperator tent en hadden zeer veel ruimte op onze plaats en ook de Hostess was top.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Harald
5-8-2019

Echt leuke, overzichtelijke camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prachtige stranden in de omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Mobilhome beneden "touroperator-peil".

Jan Veldhuizen
30-6-2019

Kwaliteit mobielhome touroperator beneden peil. Oud, veel beschadigingen. Gastheer touroperator bood bij aankomst al gelijk excuus aan voor de accomodatie. En nauwelijks ruimte tussen de mobilhomes. Zwembad camping prima! Niet super vriendelijk personeel bij receptie. Krijgt soms gevoel dat ze het vervelend vinden als je iets wilt vragen of melden. Strand/centrum Jard sur Mer goed bereikbaar. Knus haventje, goede horeca. Niet super druk.

Gereisd Met partner in juni 2019

Voor 1 week prima!

M.W. van der Meer
12-1-2019

Leuke camping maar wel erg vol. Kleine plekken en erg veel stacaravans. Wij hadden een stacaravan geboekt via touroperator en de accommodatie op zich was prima! Superschoon en netjes. Het nederlandse beheerdersechtpaar zeer vriendelijk! Camping met veel mogelijkheden en vermaak. Goede voorzieningen in de buurt. Voor een weekje was het prima maar dat was voor ons ook lang genoeg. Gelukkig stonden we een beetje achteraf en dat was, ondanks dat de caravans erg dicht op elkaar stonden, toch een redelijk rustige plek. Voor kinderen prima! Mooi zwembad, veel te doen en veel kinderen aanwezig. Wil je lekker aan het strand liggen ga dan naar Plage de la Mine. Is even 10 minuutjes rijden maar dan heb je wel een fantastisch strandje met strandtent!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke vakantie, heel veel te doen in de omgeving

Fam pouladis
10-1-2019

Wij waren vrij vroeg in de schoolvakantie, hierdoor had onze oudste van 11 de eerste week weinig aansluiting.

Onze stacaravan was vanuit de camping geboekt, helaas veel splinters door het houten terras. Ook veel privé stacaravans..

Het is een leuk zwembad.

We hadden een babypakket besteld, deze was niet aanwezig bij aankomst. Omdat de jongste al 3 was hebben we het laten zitten, hiervoor hebben we wel voor 3 apparaten WiFi gekregen omdat ze geen geld terug konden geven.

Auto's rijden vrij hard op de camping en soms is de beschutting vrij hoog, dus kinderen hebben dan geen overzicht.

De zee is prima te bezoeken met de auto, er is ook genoeg parkeerplaats. Het stadje is klein en knus, de markt is leuk en voor de kleintjes een draaimolen.

Er is veel te doen in de omgeving. Het aquapark O'gliss klimpark Indian forest waren super leuk. Voor onze kinderen 3, 5, 11 genoeg te doen. Le chateau des avonturiers is ook aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Het was ok maar geen 5 sterren waardig

Michael
21-8-2018

Men kan niet echt eten halen op de camping. Niet echt lekkere snackbar. Supermarkt erg sumier. Grote supermarkt op 1.5 km. Zwembad erg klein en een mierenhoop. Weinig te doen. Strand 20 min lopen en niks te doen. Dorp ook niet veel te doen. Op 30 min rijden met de auto veel leuke en mooie stranden waar men van alles kan doen. En dan ook eten en drinken. We hadden een stacaravan met een veranda. Erg schoon en ruim. Wel een paar keer overlast van pratende en schreeuwde mensen tot 4 uur in de nacht. Ik denk dat er geen toezicht is. De omgeving is prachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping, omgeving snel op uitgekeken.

Van Essen
13-8-2018

Camping met erg veel chalets. Komt de gezelligheid zeker niet ten goede. Zwembad was prima , maar erg vol. Winkeltje voor de hoognodige dingen; grote super U op 1 kilometer.. restaurantje voor makkelijke snack.

Ons ontbrak het aan een gezellig terras op de camping.

Ook in het dorpje weinig terrasjes / eetgelegenheden.

Strand op loopafstand; Voor de mooiere stranden moet je de auto pakken : plage de la mine of plage le rocher ( bij longueville) zijn erg mooi en daar zit een snacktentje bij. Iedere dag is er wel een markt ergens in de omgeving.

Te huur: fietsen, gas- of kolenbbq, kluisjes.

Tenten van touroperator staan erg dicht op elkaar en bij het oudste sanitairgebouw. Maar is geen afkraker waard..

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Wandelafstand naar het strand, niet voor herhaling

Ilse
23-7-2018

We vonden het heel praktisch dat we te voet naar het strand konden gaan.

Dat was een wandeling van 20 minuten.

De camping zelf was mooi onderhouden.

Mooi zwembad, openingsuren van 10 tot 19u, voor ons mocht dit wat langer zijn.

Er lopen verscheidene badmeesters rond.

We gingen voordien steeds naar een small camping en we zullen dit volgend jaar opnieuw doen.

Dit jaar was dit een medium. Dit vonden we minder leuk: heel weinig groen ruimte rond de stacaravan.

Helemaal geen privacy, de stacaravan stond veel te dicht bij de buren.

We stonden in een Engels hoekje achteraan de camping.

Geen enkele avond was het stil...Altijd geroep en gepraat tot 1u.

Met drie kindjes was dit niet evident.

En tenslotte was de wifi heel slecht.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018