Zoover

8,1

Geweldig!

Marit Smit
20-4-2019

Prachtige camping met ruime plaatsen, schoon sanitair en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in juli 2018

Prachtig!

Hoogeveen
13-4-2019

Prachtige parkachtige camping met heel ruime plaatsen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Weer erg genoten!

Esmé
6-4-2019

Voor de tweede maal op ferme du latois. Bijna op dezelfde plek, maar dit bleek een fout van de receptie te zijn. Gelukkig konden we hier blijven staan. Het was een verademing om hier te zijn na drie dagen koud water te hebben gehad op een camping in de buurt. Helaas was ook hier het water even koud, maar dit was snel weer opgelost. Hulde aan beheerder en haar partner, die alle mogelijk klusjes zelf deden; van receptiewerkzaamheden, tot schoonmaken van de toiletgebouwen of stacaravans, tot het bakken en uitdelen van pannenkoeken. De pannenkoekenavond vonden wij erg geslaagd; lekker en gezellig! Twee jaar geleden waren Jet Pret en Tom Dom er bij de animatie. Nu zijn er andere types, die de volwassenen denk ik iets minder leuk vonden, maar de kinderen genoten evenmin. Het knutselen, het kampvuur en de lampionnenoptocht vielen ook erg in de smaak! Veder genoten van de rust, de mooie enorm grote kamp

Top plek

Jantine van brummelen
20-9-2018

We hebben genoten van alles op deze camping.

Leuke mobilhome en hartelijke mensen 🤗

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijke rustige camping in een mooie omgeving

Remco Ardesch
5-9-2018

Van 11-8 t/m 28-8 verbleven in Cocoon + 6persoons mobilehome. Leuke dingen te doen zoals ; Table d'hotes: eten aan een lange tafel met campinggasten en beheerders. (AANRADER)Pannekoekenavond. Hans bakt heerlijk verse pannekoeken (ook aan delange tafel). Verder worden er allerlei spel,sport en wateractiviteiten georganiseerd voor op en buiten camping. Makkelijk te zien via de RCN app. Geen overkill aan animatie zodat we er gewoon op uit konden met onze jongens (3&5jr oud) 6/7 dgn kon je knutselen en dansen voor stickers met een verrassing bij een vol boekje. Stranden/steden/pretparken en dierenparken in de nabije omgeving. (+-30min)waterfietsen op een meer op nog geen 15min afstand. Kortom voor ieder wat wils. We hebben na 2weken nog 3 nachten bijgeboekt. Katja (beheerder) kwam om 10uur in de ochtend de sleutel van de nieuwe als eerst schoongemaakte accomodatie brengen. Dat onderscheidt Katja en Hans in positieve zin. De kleine details!

Katja Blok, Parkmanager, 22-9-2018
Goed om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! Graag zien we jullie terug op La ferme du Latois. Groeten, Katja & Hans, en team la ferme du Latois

voor herhaling

Rechie
31-8-2018

prachtige ruime plekken, vriendelijk personeel

Ruim en relaxed

Cas
31-8-2018

Ruime staanplaatsen, fijn, flexibel en vriendelijk personeel. Meertje bij Apremont is leuk uitje.

Katja Blok, Parkmanager, 22-9-2018
Hartelijk dank voor uw positieve worden over de camping en het team! We zien u graag terug op onze camping, Katja & Hans en team la ferme du Latois

prima

sofie
31-8-2018

sanitair iets gedateerd en swembad mag groter

leuk

Sabrien
31-8-2018

minder nederlanders en er zitten veel beestjes in de washokken veder was het heel gezellig

Katja Blok, Parkmanager, 22-9-2018
Hartelijk dank voor uw review. We zien u graag terug op La ferme du Latois! Groeten, Katja & Hans en team la ferme du Latois

schoon gezellig

familie kok
31-8-2018

netjes schoon Goed verzorgt veel te doen voor kinderen