Zoover

Sorteren

Viel tegen

Echelon
2-6-2016

Eind mei 2016 waren een aantal plaatsen te drassig om daarop een caravan te plaatsen. De weinige recreatieve plekken voor de kampeerder (veel mobile homes en vaste staanplaatsen) en speel gelegenheid bij de sanitaire unit waren op dat moment niet goed onderhouden.

Illustratief was dat rond een sanitaire unit de afgevallen bladeren en dode takken van de afgelopen winter er nog lagen (eind Mei begin Juni). Al met al een rommelige aanblik hetgeen je niet verwacht van een "Camping Cheque" camping. Het sanitair was netjes, maar voor een groot deel afgesloten, o.a. de urinoir unit.

Juli 2015

Bik
9-8-2015

Wij kwamen per toeval op deze camping. Hij ligt wat landinwaarts en daardoor moet je overal met de auto heen.

Het zwembad was mooi en vrij ruim.

Op het terras kun je warm eten. Er worden ook avondactiviteiten georganiseerd op het terras. Camping is Frans georiënteerd.

Wij hebben voor 4 personen met caravan en tent 32 euro per nacht betaald.

Sanitair werd 2 keer per dag schoongemaakt.

Echte "Camping"

Ludo Cleiren
25-8-2013

Dit is een camping zoals de echte kampeerders met tent of caravan het wensen. Een camping met nog voldoende ruimte voor tent en caravan, een camping met prachtig sanitair, mooi zwembad, bar, wifi, tennis, visvijver, voldoende animatie. Dit is een camping waar rust heerst wanneer je het verwacht. Dit is een camping waar kleine kinderen zich kunnen uitleven in de zandbak, aan de schommels, op de trampoline. Als bejaarde kampeerder vind ik deze camping één van de allerbeste die we de laatste

20 jaren hebben bezocht. "Een AANRADER !"

2007

leuke camping, vooral gezien het grote aantal faciliteiten

Erica
22-8-2007

leuke camping, vooral gezien het grote aantal faciliteiten dat je krijgt voor de 2 sterren: zwembad, speeltuin, gratis tennisbaan, volleybal, kantine, snackbar, en mooi plaatsen met zowel zon als schaduw. jammer dat er voor onze zoon van 1,5 geen goede sanitaire gelegenheden waren, maar het plan is dat er in 2008 een nieuw washok zou staan. het huidige sanitair was ook niet heel luxe.

de gastheer en gastvrouw zijn ontzettend vriendelijk. mevrouw spreekt uitstekend engels.

Accommodatie eigenaar, 26-7-2017

Thank you very much