Zoover

Gereisd Anders in augustus 2018

Fantastisch !

Melissa
30-7-2017

Ik heb via een touroperator geboekt,zoals we wel vaker doen. Normaal lees ik dan eerst de reviews en dan pas boeken. Nu was ik vergeten te kijken naar de beoordelingen. Op deze site zag ik 6,3/10 staan en ik werd al wat bang voor een slechte vakantie. Aangekomen op de receptie hebben we 380€ waarborg moeten betalen,daar was ik wel van verschoten. Maar enfin,dat krijg je terug. Onze caravan was nog maar twee jaar oud,zoals de meeste die daar nu staan,dus echt heel mooi. Geen tv maar dat hebben we nog nooit gehad op een camping en voor ons hoeft dat niet. We stonden vlak bij het zwembad waar onze zoon heel veel plezier heeft beleeft. De bar en de speeltuin waren ook vlakbij. Maar geen moment hebben we lawaaihinder gehad. Dit is echt een zalige,rustige camping. In de buurt is er vanalles te doen maar niet als je geschiedenis wil opzoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Franstalige camping. uitstekend! Genoten!

Fam. melis
17-8-2015

Leuke Franstalige nette camping. Prima zwembad, binnen en buiten. Animatie voor iedereen alleen Franstalig, maar dat ervaren wij niet als vervelend (wij spreken geen Frans, tip:reiswoordenboekje mee!) restaurant geen culinaire hoogstandjes verwachten, maar prima als je een keer geen zin hebt om te koken. Speeltuintje, jeus de boules veld, tennis voetbal en genoeg te doen in de omgeving , leuke uitstapjes. De caravan was vrij nieuw, incl. Bedlinnen (dekens en kussens) en met wat aanpassen, door mij als gehandicapte prima te vertoeven!

Wij hebben ene super leuke gezellige vakantie gehad hier en hebben ons goed vermaakt!

Franse camping

Annen
11-7-2015

Typisch Franse camping met veel vaste campinggasten, men spreekt alleen Frans.De camping is in redelijke staat, het voetbalveld ziet eruit als 100m2 dor gras. Wifi is duur(€66,00) voor 2 weken en dan per 2 personen tegelijk erop. Er is een winkeltje maar dat gaat nergens over, kortom zoek verder voor een betere camping, de Vendee is wel mooi.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Top Camping

petronella_weimar
28-5-2015

Super camping met gloednieuwe bungalows

Het personeel op de camping was vriendelijk en zeer behulpzaam.

Er zijn genoeg winkels en supers in de buurt dus dat is fijn en het ligt dicht bij het strand. Er is een prachtig overdekt en verwarmd zwembad en een buitenbad dus super leuk voor de kinderen. Er was genoeg interactie met de andere kinderen dus er werd volop gevoetbald!

Wat een waardeloze camping l' atlantique

Inge
22-7-2014

Caravan klein voor 6 personen. Geen tv... Camping zou geschikt zijn voor gezinnen met kleine kinderen, er is geen animatie.. Alleen een zwembad.. Speeltuin mag de naam niet hebben.. Personeel is nors en spreekt enkel Frans. ' 's avonds veel last van gillende Fransen op voetbalveld.. Kortom dit was eens maar nooit meer..

Geen fatsoenlijk winkeltje op camping, brood amper verkrijgbaar...

Mooie camping, prima!

Paula
26-7-2012

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Vanaf de camping ben je snel bij het strand en de diverse supermarkten. De camping zelf is netjes, sanitar schoon. Het zwembad is prima. Mooi binnenbad en buitenbad. Wij waren hier met onze eigen caravan. We hadden een mooie ruime plek.

Enige nadeel: men spreekt hier amper Engels. Nederlands spreken ze niet.

2008

Ideale vakantie met de kids

D. Wiegersma
12-11-2008

Leuke camping met relatief veel stacaravans. De caravans zijn goed onderhouden en gezellig.

Mensen op de camping zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Camping ligt dicht bij winkels en supermarkten (Hypermarkt) en je bent snel bij het strand. Zwembad op de camping is goed en mooi voor de kinderen.

Gereisd Familie in juli 2008

Slechte camping voor Nederlanders

M.Cremers
11-8-2008

Slechte camping, totaal frans georienteerd (vooral inderdaad lagere klasse volk, in totaal 3 x politie geweest wegens overlast)

Sanitair smerig en zeer kleine douches met koud water tussen 17.00 uur en 21.00 uur.

Hangjongeren buiten omdat alle animatie in het frans is en niet gericht op oudere kinderen!

Personeel geen woord Engels zelfs de eigenaar niet.

L'Atlantique was op zich een leuke camping

Familie Jansen
22-3-2008

L'Atlantique was op zich een leuke camping. Mooi buitenzwembad en op Moncalm een binnenzwembad, heerlijk voor de kinderen als het minder weer was. Onze dochters (toen 6 en 9 jaar)hebben zich op zich prima vermaakt, alleen animatie allemaal in het frans, dat viel erg tegen. Een camping zoek je o.a. uit op animatie! Sowieso op fransen geörienteerde camping. Wij hadden een groen/wit houten chaletje, op zich prima, alleen zitten op rechte houten eetstoelen en bankje binnen.

Mooie stranden zijn er volop in de Vendée en voldoende (gratis) parkeerplaatsen.