Zoover

9,1

Geweldige camping

Cadance
20-9-2018

Bezoek datum: 8-09-2018. Plaats: Pont Audemer. Camping: Risle Seine Les etangs.

Pensionado’s met caravan. Prijs CC €17.00 per dag.

Ontvangst: correcte ontvangst ook in Engels.

Camping kwaliteit: Mooie rustige groene camping. Ideaal voor honden.

Staanplaats: Groot, diep maar niet breed. De voortent van 2.50 meter kan maar net, goed onderhouden en op gras, omheind door een heg, schaduw van loofbomen, nette wegen verhard met asfalt en de de loop paden met nette gravel.

Brood: Bij de receptie om 8.00 h.

Sanitair: Eenvoudig netjes en schoon met papier en handzeep.

Ontspanning: Zwembad, kinderspeelplaatsje, vis mogelijkheid, wandel en fiets vriendelijk.

Inkopen: Bij de Inter Marche / Carrefour op 3 km incl. tankstation.

Wifi: Free goed bij de receptie maar matige op staanplaats

Restaurant: Kleine kaart maar goed. Alleen zwak alcoholische dranken.

Omgeving: Pont Audemer is een prachtig stadje. Op maandag is het marktdag. Het

Gereisd Met vrienden in september 2018

Fijne camping!

De Groot
17-8-2018

Overzichtelijke camping, plekken omheind met haagjes. Zwembadje, trampoline en klein speeltuintje aanwezig.

Zowel als doorreiscamping als regulier aan te doen.

Vriendelijke eigenaren die naar de kinderen toe zeer duidelijk zijn. Goede sfeer op de camping.

Vissen in de naastgelegen vijver of hut bouwen in het bos.

Ons prima bevallen.

Punt van aandacht; aansluiting electra kan ver weg zijn. Een haspel met flink wat meters snoer is aan te bevelen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

magnifiek!

monique balk
14-7-2018

een fantastische camping!

zeer ruime afgebakende plaatsen met gras.

een heerlijk verwarmd zwembad. bijzonder vriendelijke camping eigenaren.

pont audemer is een leuk plaatsje en supermarkten binnen 5 autominuten.

verrassende omgeving :heuvels en bossen, amfitheater in lillebonne, de kustplaatsen deauville en trouville, lisieux met het bedevaartsoord van st therese etc etc.

zoveel te doen en te zien.weliswaar een hoop dingen op een half uurtje rijden maar onderweg kom je heel veel leuke dorpjes tegen!

ook met hond is het prima toeven: van de camping af is er een meer waar de hond heerlijk in kan zwemmen.

kortom een geweldige plek om de vakantie door te brengen.

en niet onbelangrijk de prijs: voor drie weken 2 personen en hond incl electra iets meer dan 400 euro. dus prijs kwaliteits verhouding meer dan goed!

Gereisd Met partner in juni 2018

Gemoedelijk goede sfeer

westfries
4-8-2017

Vriendelijke ontvangst, net sanitair met tijdlijsten vwb schoonmaak werkzaamheden, kleine maar zeer grmoedelijke camping.

Prijs kwaliteit is ruim voldoende.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Prima camping met grote kampeerplaarsen.

Jeanette
1-6-2017

Pont Audemer, leuk levendig stadje met veel vakwerkhuizen ligt op ong. 2 km.

Gereisd Met partner in april 2017

Voordelige camping

George
12-9-2016

De camping heeft ruime plekken met genoeg privacy en prima stacaravans voor een goede prijs. Helaas hadden wij buren met een kind wat zowat niet anders deed dan huilen en gillen, dus veel rust hadden we niet, maar dat kun je overal zo treffen. Het zwembad is niet groot, maar prima, vaak was het rustig, ondanks het mooie weer. In de meren er achter kun je vissen. Voor karpers kun je terecht bij de carpodrome. Behoorlijk veel gevangen, maar geen grote vissen, daarvoor kun je vissen in de andere meren, maar moet je veel geduld hebben.

De camping ligt aan een armoedige weg bij een grote, verlaten fabriek, wat ook wel wat griezelig aantrekkelijks heeft. Het stadje zelf is leuk om een keer te bezoeken en ligt niet ver rijden van de camping.

Voor alle andere plaatsen of het strand moet je toch een behoorlijk eind rijden, dat vonden wij een nadeel.

Het speeltuintje voor kinderen stelt weinig voor en de camping is gewoon wat sfeerloos. Prima wel als doorreiscamping.

Super!

Karin
15-6-2016

Wij hebben de zomer afgesloten met nog 5 nachten kamperen.

We kwamen op deze camping aan zonder al te veel verwachtingen, we moesten namelijk niet al te veel betalen.

Toen we aankwamen werden we super geholpen, en onze plek was super groot.

De camping plekken worden afgescheiden door heggetjes. Wij stonden naast het zwembad dat super netjes is, wel wat klein. Maar wij kwamen daar ook niet om te zonnen.

Ook stonden we naast het toiletgebouw. Dat was ook super netjes.

Het enige nadeel vonden wij dat we best ver moesten rijden voordat we iets konden doen. We zijn wezen kijken in Honfleur en bij de krijtrotsen.

Al met al een super afsluiting van de vakantie met een geweldige campingplaats.

Erg mooie camping!

Sofie
2-9-2015

De camping is erg mooi, eigenaren zijn vriendelijk! De plekken voor de tent zijn erg groot en goed afgeschermd. Op de camping zelf is een klein maar schoon zwembad, je kunt er pizza halen en wat kleine boodschappen. De supermarkt is ongeveer 10 minuten rijden vanaf de camping en ook een dorpje met leuke restaurants.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Mooi

Mietie
28-8-2015

Mooie plekken, net sanitair, schoon zwembad, ideaal met honden kun je vanaf de camping naar de meertjes, heerlijke croissants, alleen de pizza's waren echt niet lekker,pont audemer gezellig en intermarche vlakbij. Naar de kust 30 minuten

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Was een genot om hier te te zijn

wouter thomas
23-8-2015

Was een genot om hier te te zijn. Een aanrader zowel vanwege het gebied als de ligging van de camping. Achter de staplaats een waterrijk natuurgebied waar we veel hebben gelopen. Camping van alle gemakken voorzien wat ons betreft. Wij komen graag nog eens terug om het gebied verder te ontdekken!

Gereisd Anders in augustus 2015