Zoover
Camping La Vallée

Camping La Vallée

7,2

Heerlijke vakantie plek om deel van Normandië te o

Dorien Winters
8-5-2019

Wij (gezin met 2 jongens van 12 en 15 jaar) verbleven een week in de esprit sta-caravan op Les Vallees. Vanuit hier elke dag een tripje gedaan. Alles zo rond een uurtje vanaf camping. Hele dag d-day stranden, musea en cemetry en pointe du Hoc wat heel veel indruk maakte, middag Etretat, middag memorial museum Caen, bunker museum vlakbij, gegeten in mooi oud dorpje Beuvron-en-Auge, kanoën en rodelen in Clécy (erg leuk) en trouvaille sur mer wat tegenviel. Camping was prima. Kids genoten van het zwembad. Klein campingwinkeltje met lekker brood.

Goed afhaaleten. Restaurant/terras ongezellig en rare openingstijden.

(Met schitterend weer het terras s’middags niet open)

Omgeving en Houlgate erg mooi.

Enige jammere was de plek van onze caravan. Bovenop de andere caravans, erg benauwend. Geen enkel uitzicht, terwijl er ook veel caravans heel mooi staan. Gewoon pech met indeling.

Erg vriendelijke touroperator medewerkers.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

prima!

Hilde Katerberg
1-5-2019

Prima plek om de omgeving te verkennen! Wij huurden een Azure via touroperator en deze was erg netjes. Mooi uitzicht over de zee. Houlgate op loopafstand, veel winkeltjes en bakkerijen (brood op de camping duur en moet vooraf besteld worden). Zwembad ziet er op de foto's groot uit, maar valt tegen. Gezien het weer hebben wij er geen gebruik van gemaakt. Restaurant nodigt niet uit, maar in Houlgate is er ruime keuze.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Uitermate klantvriendelijk!!

Jacqueline de Haan
18-9-2018

Wij waren blij met onze schone caravan, wel op een klein plekje. Mooie omgeving, zeker richting achterland. Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam.

Gereisd Met partner in september 2018

Prachtige camping in een sfeervol dorpje

jo rijn
5-9-2018

Wat een mooie verzorgde camping. Wij verbleven in een mobile home, 4 personen met zeezicht (nr.248).De mobilhome was zo goed als nieuw en was keurig schoongemaakt en van alle gemakken voorzien zoals een afwasmachine en een Nespresso app. Het uitzicht was met een woord fantastisch. We keken over het sfeervolle dorp Houlga te naar de zee. Echt prachtig. De camping was eind augustus ook nog steeds vol. Sportvelden zwembad etc zagen er keurig onderhouden uit. Houlgate is een gezellig, oud sfeervol badplaatsje. De camping ligt centraal t.o.v. de bezienswaardigheden zoals Etretat, invasiestranden, Honfleur. Nog een tip wandel is van Houlgate naar Villers sur Mer en ga Jacobsschelpen zoeken bij het mooie havenplaatsje Port en Bessen. Ook nog even een minpuntje de wifi en de lange rij bij aankomst op zaterdag bij de receptie

Gereisd Met partner in augustus 2018

Dit is vakantie

Jeremy
29-8-2018

Erg leuke camping voor gezin met kinderen in leeftijd van 4tot+/- 13 jaar.

Wordt dagelijks een leuke en kosteloze activiteit aangeboden van boog schieten tot boomklimmen etc. Prima camping animatie door een betrokken team. Elke avond wordt er wel wat georganiseerd. Nog beter is de service graad van het camping personeel, erg behulpzaam en dragen absoluut bij aan het ultieme vakantie gevoel. Zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten in een mobile home van de camping zelf, ook dit is erg goed voor elkaar. Schoon, strak, zeer mooie ligging met uitzicht over zee, ruime douche en schoon en fris sanitair.

Campingrestaurant is niet heel bijzonder, vrij simpel en geen hoogstandjes, gelukkig zijn er voldoende gezellige en vooral kwalitatief hoogwaardige restaurantjes in het dorpje Voorzien van vriendelijk personeel. Langs deze mijn complimenten aan Camping La Vallée, bedankt voor een geweldige vakantie en een fijne herinnering 👍

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Super camping

Martijn Fluit
15-8-2018

Super gehad. Camping is van alle gemakken voorzien. Mooi zwembad met fantastische glijbanen voor de kids. Stacaravan was meer dan prima maar voorall ook heel schoon!. Assortiment inde supermarkt idd beperkt maar op 10 minuutjes rijden zitten meerdere supermakrten waaronder een Lidl. Het leuke plaatsje Houlgate en strand ligt op 15 minuutjes lopen. Tip; Bezoek de Mont Canisy. Zit op 25 minuten rijden. Hier vind je allemaal bunkers. Erg indrukwekkend.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuke camping maar te luide muziek

Familie Besselink
4-8-2018

Camping ligt op een mooie locatie, op loopafstand van strand (20 mins) en mooi dorpje. Er werd veel gevoetbald op prima sportveld.

Het zwembad was niet groot maar prima. Tijdens activiteiten in het bad wel weinig zwemruimte voor reguliere zwembadbezoekers. Grote glijbaan officieel voor 16 plus, maar kinderen va ongeveer 12 werden toegelaten. Veel kans op stoten hoofd dus goed dat er gecontroleerd werd.

Stacaravan was prima maar lag dicht bij zwembad en restaurant. Hier werd tijdens activiteiten in zwembad en tijdens avondactiviteit veel en luid muziek gedraaid, ook tot laat in de avond.

We hebben niet in het restaurant gegeten, sprak niet erg aan. Assortiment winkel beperkt, maar supermarkten goed bereikbaar.

Geen herhaling

Bob
31-7-2018

Van een 5 sterren camping mag je toch wel wat verwachten, maar deze camping is absoluut geen 5 sterren waard. Over de horeca: restaurant ziet er meer uit als een schoolkantine en nodigt niet uit voor een gezellig etentje. In de ochtend is het bargedeelte dicht, ook voor koffie. Het afhaalgedeelte is slechts 2x per dag kort geopend. Het winkeltje achter de receptie, heeft een zeer beperkt aanbod van producten. Brood moet je een dag van te voren bestellen. Heb niet besteld, krijg je slechts 1 stokbrood per keer mee. Het zwembad kent vele regeltjes zoals het niet mogen dragen van een zwemshort, maar strakke zwemkleding. Door de 'speedo-politie' wordt hier streng op gecontroleerd. Niet echt van deze tijd. De camping bestaat vooral uit mobile-homes. De overgebleven gaten worden opgevuld door caravans en tenten. Dus geen gezellige veldjes. Het strand, Houlgate, en de uitstapjes naar de diverse musea waren wel mooi en indrukwekkend!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer, niet schoon en erg duur.

M.Kolen
29-7-2018

Dat was een tegenvaller! We zijn hier 1 nacht gebleven omdat we op doorreis waren. Omdat er geen plek meer was konden we op een apart schuin aflopend veldje staan met de caravan. Bij het afrekenen bleek dat we gewoon de volle staanplaats prijs moesten betalen! Er was geen onderhandeling mogelijk. Daarbij kwam nog dat het sanitair erg vies was! Het stonk naar urine. Ook de dag erna. De lijst van de schoonmaak was dagen niet ingevuld. Het restaurant van de camping zag er ongezellig uit en het rook er niet fris. We zijn uiteindelijk gaan eten in het erg leuke dorpje aan zee. Het enige leuke waren de glijbanen bij het zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Ga er niet heen!!!

Annie
25-7-2018

Echt geen goede camping die wel hoofdprijs telt. Wij verbleven hier met caravan. 95%van de camping zijn mobile homes. Op de 5% die te scheef of te klein is kunnen tenten en caravans staan.

Sanitair is echt te goor voor woorden, zelfs na feedback hierop bleef hij zeer smerig. Het lijkt alsof de vloeren van het sanitair maar 1x in de maand gedweild worden ieuw...

Zwembad: losse tegels,ontbrekende tegels, te weinig ligbedjes, schimmel en vieze randen aan de waterrand,trappen vd glijbanen smerig. S avonds keiharde muziek en rumoerige kinderen.

Positief:

Op de fiets binnen 10 min aan de kust

Leuke glijbanen

Ligt aan een schattig dorpje, heel karakteristiek