Zoover

8,5

Keurige camping dicht bij Le Mont St. Michel

Koos en Rinet
28-6-2015

We waren er in juni. We hadden vrije keuze betreft de plek. Stroom was dicht bij de plaatsen. Wifi gratis. De toiletten zijn gemengd. Wel keurig schoongehouden. Het is mogelijk om op de fiets naar Mont St. Michel te fietsen, maar dan via een route die iets verder is (8 - 10 km), rechtstreeks is het met de auto (drukke weg) 6 km. Aan de achterzijde op de camping is een echt kinderparadijs en fitnessapparatuur aanwezig. Dit is prachtig aangelegd. Zeer vriendelijk personeel, waarvan er één dame Nederlands/Engels spreekt, de anderen ook Engels. Broodjes service aanwezig.

Best wel meegevallen

Ronny
4-8-2014

Zijn er een week geweest van 26/07 tot 02/08 , een stacaravan of zoals zij het noemen een mobilhome gehuurd voor drie personen , beetje klein maar was verzorgd,diende ook enkel maar om te overnachten , jammer vond ik dat er s'avonds niets te beleven valt , na acht uur valt alles stil , de bar sluit al om tien uur , positief is, het ligt zeer kort bij Mont St Michel ,je kan mooie wandelingen maken in de omgeving ,een aanrader ?? misschien niet onmiddelijk maar het is ook niet dat ik nooit meer zou terug gaan , het viel best mee .

goed om mont saint michel te bezoeken

verstraete hilde
4-8-2014

we kozen deze camping omdat hij dicht bij de mont saint michel lag. we wilden er met de fiets naar toe kunnen rijden ( 10 km)

de camping was tamelijk druk, 's avonds niet altijd rustig. Sommige dagen waren de toiletten vervuild door rondslingerend toilet papier, de douches waren proper.

De camping was zeer kindvriendelijk, mooi speelterrein, kinderanimatie, kinderboerderij, zwembad. Wij hadden een grote plaats, maar dat was niet voor iedereen zo. De winkels liggen op 8 km van de camping. Goede uitvalbasis om de mont saint michel te bezoeken. De streek is een echt fietsparadijs .

Nette camping

tabula-rasa
7-9-2013

Nette camping. Zeer geschikt om Mont Saint Michel te bezoeken. Goed sanitair. Ruime plaatsen.

Gereisd Met partner in juli 2013

eens maar niet meer

cynthia van Unen
29-7-2013

dit is een mooie camping. alleen het personeel is niet vriendelijk. wij hadden geboekt voor 9 dagen maar door omstandigheden zijn we 3 dagen eerder vertrokken. helaas hadden we vooraf betaald we hebben voor de laatste 3 dagen ons geld niet terug gekregen.

in de omgeving zelf is niet heel veel te doen. wel een heel mooi vort Saint Michel. die is echt supergaaf en de moeite waard.

Op de camping zelf is niet heel veel te doen het is namelijk meer een trekkerscamping. vele mensen blijven hier 1 tot 4 nachten en trekken daarna door

Heerlijke camping met zwembad

Familie
11-9-2012

Er is veel vernieuwd op deze camping. Leuke. Kinderboerderij, jeux deboulesbaan, fitness apparaten en deopen lucht en prima zwembad. Wifi in de centrale ruimte. Douches zijn gratis. Niet al te druk en plaatsen zijn prima, ook best veel groen. Rustige omgeving. Aanrader in combinatie met mont st. Michel. Deze laatste echter wel heeeeeeeel druk in hoogseizoen.

Zeer mooie camping.

Schoonderwoerd
20-8-2012

Zeer mooie camping, voor een bezoek aan Mont Saint Michel.

Schoon sanitair, winkeltje, mooi zwembad, vriendelijke mensen, rustig.

Gereisd Met partner in juli 2012

Fijne camping

anja janssen
9-8-2012

Een hele mooie camping. Lekker rustig,mooie stacaravan,sfeervol ingericht.

Wij zijn hier 1 week geweest en het is echt een aanrader!!!

Dichtbij bezienswaardigheden..Vriendelijk personeel, lekker eten in het restaurant, betaalbaar, leuk zwembad (open tot 23.00 )

Ik kan iedereen deze camping aanraden!!

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Goed verzorgde camping

Peter
26-7-2012

Vriendelijk personeel. Wifi is alleen te gebruiken in het receptiegebouw.

Ligging is prima geschikt voor een bezoek aan Le Mont St. Michel. Hier wordt nu geparkeerd op een grote parkeerplaats,€ 8,00 voor een dagkaart incl. shuttlebus naar Le Mont St. Michel. Ook de omgeving, Avranches en Granville via de kustweg zijn een bezoek waard.

Gereisd Met partner in mei 2012

Gezellig

Barbara
3-6-2012

2 weken verbleven, ontzettend genoten. De kinderen hadden het erg naar hun zin met het zwembad en de speeltuin en het voeren van de "boerderij dieren". Ook het personeel was erg vriendelijk. Het enige nadeel dat er gemende douches en toiletten waren.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009