Zoover

Camping La Bien Assise

Campingstersterstersterster
7,8

2019

Heerlijk genoten, maar één keer is genoeg

Susan de Rooij
14-8-2019

Een heerlijke camping met zeer grote staanplaatsen. Wij hadden een sta-caravan gehuurd en die was zeg maar niet zo nieuw meer. Beetje gammele deurtjes in de keuken en de ramen konden niet allemaal op slot. Badkamer zeer klein, maar we hebben wel genoten hoor, maar voor de prijs hadden we wel meer kwaliteit verwacht.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Geweldig en we komen terug .

Fam. Slappendel
31-7-2019

Zeer schone camping. Erg stil.

Goede ligging. Net personeel. Mooi zwembad . Leuk ook voor mensen met jongere kinderen . Wij komen graag nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Mooie camping, sanitair slecht

Angelique Schellevis
29-7-2019

Mooi onderhouden kasteelcamping. Wij stonden hier 2 nachten met onze vouwwagen. Wij vonden het sanitair slecht. We hebben alleen koude douches gehad (verschillende tijden van de dag). Mijn föhn deed het niet in de sanitairruimte, maar wel bij de vouwwagen. We hebben in de cafetaria gegeten. De patat en pizza's zijn goed te doen. Verder komt alles uit de magnetron, geen aanrader. Ruime plekken, alleen WIFI bij de cafetaria. Wij vonden het een dure camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Krot van een stacaravan

Evy
22-7-2019

De camping is heel netjes! Wel weinig te doen en pas vanaf 15.00 uur alles open.

De stacaravan van reisorganisatie was echter een ramp! Geen servies, kapotte douche, aangevreten door beestjes en ook nog beestjes in bed.

Wij zijn 2 dagen eerder vertrokken omdat ons geen andere accommodatie kon worden aangeboden.

Erg teleurstellend!

De stacaravans van de andere aanbieders op de camping waren wel perfect in orde!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuke camping

Quinty
16-7-2019

Rustige kleine camping. Perfect onderhouden.

Restaurant is heel goed!

De cafetaria en de afhaal is gewoon niks. Magnetron maaltijden. Niks vers. Het kwam van het ene bakje in een ander.

Het zwembad is niet groot maar wel leuk en schoon.

De camping zelf wordt supernetjes onderhouden. En het is heerlijk rustig.

Wij raden het aan!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Eric De la Roij
4-7-2019

Hele netjes en goed verzorgde camping

Zeer behulpzaam personeel

Mooie streek

Komen hier vast nog een keer terug

Gereisd Met partner in juni 2019

Tedelijk

Van de Berg
23-6-2019

Een mooie camping. Helaas zeeeer slechte WiFi die ook nog eens zeer duur betaald dient te worden. Valt regelmatig weg. Bij de receptie doen ze net alsof ze van niets weten. Verder per toestel een code. Zeker in deze tijd een echte tegenvaller. Geen waar voor je geld

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Prachtig onderhouden kasteelcamping.

Annelies Cuvelier
13-5-2019

Wij boekten via touroperator een weekendje op deze kasteelcamping. We hadden ongelooflijk veel geluk met het weer, wat het allemaal zeer aangenaam maakte. De eerste avond zijn we gaan eten in het restaurant bij het kasteel, La ferme gourmande. We vonden het heel lekker en niet duur. Het domein waar de camping zich op bevindt is enorm mooi en wordt zeer goed onderhouden. Het was heel aangenaam om op het terras van de bar op het domein te kijken. Voor 's morgens kun je ontbijt bestellen (keuze uit stokbrood, croissants of chocoladekoeken). Zowel de kinderen als wij hadden een ontspannen weekend. Voor herhaling vatbaar, toch zeker voor een weekendje (onze kinderen zijn 9 en 11, langer dan een weekend hoeft het niet te zijn, met kleutertjes kun je zeker langer verblijven).

Guînes ligt op 500 meter.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Camping wel, caravan niet

Erik
5-5-2019

Leuke camping met verwarmt zwembad. Zeer verzorgt sanitair en groenvoorziening.

Echter de Classic caravan van touroperator was echt heeel oud. We hadden het idee alsof we in een tent lagen van de tocht en kou. Oude gaskachel (open verbrandings toestel) last je niet nachts aan. Caravans van de camping zagen er nieuw uit. Die van euro worden voornamelijk voor overnachting gebruikt door de Britten die naar Frankrijk komen. Ik vond de faciliteit van de caravan teleurstellend en als ik dit had geweten had ik het niet geboekt.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Rustige, goed verzorgde camping

Renske
5-5-2019

Mooie verzorgde camping in het plaatsje Guines, vlakbij Calais. Camping is kleinschalig, goed verzorgd, ruime plaatsen met gras, waar wij stonden niet zoveel bomen. Rustige ligging maar toch op loopafstand van klein centrum met bv een bakker. Leuke speeltoestellen, ook voor grotere kinderen (meer sport toestellen) en een eenvoudig zwembad dat overdekt kan worden. Een buitenglijbaan en ligbedden rond het zwembad.

Vriendelijke receptie, WiFi tegen betaling per apparaat...

Mooie omgeving, krijtrotsen bijvoorbeeld of Boulogne sur Mer met de kathedraal. Genoeg shop mogelijkheden in Calais (grote shopping mall en een outlet)

Makkelijk bereikbaar dus ook zeer geschikt voor een korte vakantie of als stopover. Wij vinden het een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019