Zoover
Camping du Lac de Bonnefon

Camping du Lac de Bonnefon

9,2

Fijne camping in een heerlijke omgeving

O. Fredrikze,
9-2-2018

We hadden gezocht naar een huurtent in deze regio. Bleek een goed idee - prachtige omgeving, leuk dorpje vlakbij waar prima te eten is. Niet erg toeristisch - dat vind ik dan wel een voordeel. Heerlijk gewandeld in de omgeving en de kinderen konden zich op de camping ook vermaken in het keurige (warme) zwembad en het grasveld er naast. De tenten waren heerlijk en comfortabel ingericht op een ruime plek.

Behulpzame en vriendelijke eigenaren die voor alle bezoekers erg hun best doen. Elke dag heerlijk vers Frans brood. Kortom: een vakantie om helemaal tot rust te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie omgeving, aantal verbeterpunten!!

N. S.J.,
8-8-2017

Wij huurden een splinternieuwe safaritent via touroperator. Deze stond op deze mooi gelegen camping. De tent was erg comfortabel, heerlijke bedden en een schitterend uitzicht op het meer.

De camping zelf is erg Frans. Op zich niets mis mee, maar ook de animatie en het avondprogramma waren op hen gericht. De jongen van de animatie sprak Nederlands. Dit was perfect!

Het avondprogramma begint om

21.00 a 21.30 en gaat door tot 24.00 uur. De muziek staat vol aan! Niet fijn als je je kinderen op een schappelijke tijd op bed wilt leggen!

De plek waar je kunt eten en waar 's avonds iets te doen is, is erg ongezellig ingericht. De bediening onderbezet. Er is ook sprake van achterstallig onderhoud: losse putjes en tegels bij het zwembad, geulen in de weg, een diepe put in de weg, waar een losse plaat op is gelegd, zijn een aantal voorbeelden.

Kortom: een erg mooi gelegen camping, waar zeker wat verbeterpunten aanwezig zijn!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie chalets op een gemoedelijke camping!

Familie De Jong
30-8-2016

Zeer vriendelijke servicegerichte eigenaren die zich op en top inzetten om het hun gasten naar de naar de zin te maken. Het chalet waarin wij verbleven was heel erg compleet, had een super uitzicht, rustig gelegen maar toch zo dat we de kinderen in de gaten konden houden. Kleine overzichtelijke camping met relaxte eigenaren en dito gasten (voornamelijk Fransen maar dat maakt het ook wel erg leuk). En ... lekkere pizza's! Grote Carrefour in Baraqueville, lokale supermarkt op loopafstand, iedere dag vers brood op de camping vooraf te bestellen. Een paar dingen om rekening mee te houden: er zijn vaste dagen zijn voor het bestellen van pizza of ander eten, animatie is allemaal Franstalig. Onze ervaring is overigens dat kinderen altijd overal met elkaar spelen - die "verstaan" elkaar altijd wel. Wifi is prima, ook handig om te weten ;)

J van Ginkel
1-11-2015

Rustige camping, ruime plaatsen, vriendelijke eigenaren. Fijn zwembad dat echter in oktober sluit.

Gereisd met partner in oktober 2015

een fantastische camping

borst
12-9-2015

We hebben op goed geluk deze camping geboekt. Een hele goede keuze bleek al gauw. Zeer behulpzame en aardige eigenaren. Wil je bijvoorbeeld een wandeling maken? Zij hebben een boek waar routes in staan en maken dan een kopie voor je die je mee kan nemen om te lopen.Gezellige animatie, niet overdreven gehorig en eindigend op een fatsoenlijke tijd. In het nabij gelegen dorp een Intermarche, 25 minuten lopen.Mooie wandelingen in de buurt!

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Fantastische plek

marisa
2-8-2014

We kwamen per toeval op deze camping en waren zo tevreden dat we heel de vakantie er hebben doorgebracht. Zeer vriendelijke mensen Lekker eten en er wordt van alles geörganiseerd op de camping Heerlijk verwarmd zwembad Mooie omgeving om te wandelen of fietsen of om te vissen. Kortom een ggeweldige vakantie!

Gereisd met partner in juli 2014

vriendelijke, heerlijke plek

Yasmin Ruigrok van der Werven
25-6-2014

een geweldig leuke camping,zeer vriendelijke ontvangst,we mochten zelf een plek uitzoeken.alles heel relaxed.hele mooie landelijke omgeving.we hebben heerlijk in het piepkleine restaurantje gegeten.kortom we waren op doorreis maar we gaan zeker een keer daar wat langer verblijven.het zwembad was super de luxe,verwarmd en verwarmde douches erbij.dus we gaan er zeker nog eens naar toe.