Zoover

7,9

Voor herhaling vatbaar

Castelijns,
12-8-2018

De ligging van deze camping is afgelegen. Een perfecte plek in de natuur waar je geen snelwegen hoort razen 's nachts. Een rustige plek in een erg toeristisch gebied waar je alle kanten uit kunt.

's Ochtends wordt er brood verkocht, maar voor andere boodschappen zul je toch een afstandje moeten afleggen.

Het sanitair is in goede staat. Eén gebouw was vrij gedateerd en de andere twee nog vrij nieuw. Het viel ons op dat sommige gasten heel ver naar de sanitaire voorzieningen moesten lopen.

De camping eigenaren ontvingen ons zeer vriendelijk met een wijntje en een stukje pizza.

Animatie was goed geregeld, al hebben we daar geen gebruik van gemaakt.

De vijver heeft bij ons weinig indruk gemaakt, klein en best een beetje vies.

Het zwembad was goed onderhouden en lekker warm.

Het vuurtje iedere avond was voor ons het pluspunt van de camping!

Gereisd met partner in juli 2018

voor herhaling vatbaar!

Ralph,
7-8-2018

Leuke terrassen camping met een bijzondere ervaring.

Pluspunten:

Mooie camping,

verschillende sanitair plekken (schoon!) en zelfs in het hoogseizoen altijd een warme douche!

Goed zwembad met glijbaan

terrasplekken erg ruim,

Mooi bos aan de rand

Zelf kampvuur maken is leuk (maar heeft ook nadelen)

Restaurant is goed, maar erg beperkt qua keus

Minpunten:

Zelf kampvuur maken is leuk (heeft ook nadelen)

restaurant is goed maar erg beperkt,

Er worden hier en daar nog wel is wat reserveringsfoutjes gemaakt (wat overigens wel wordt opgelost)

Visvijver op de camping stelt heel weinig voor

Los nog over het kampvuur: ja het is leuk en ja het is gezellig, ja het rookt erg en je kunt er last van hebben. Wij vonden het leuk samen met alle campinggasten met ons. Daardoor wordt er veel gestookt! hou je hier niet van of vindt je het stinken dan raad ik je aan om een andere camping te zoeken. Vindt je het wel leuk dan is dit absoluut een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Redelijke camping op sommige puntjes na

Edwin S,
15-7-2018

WiFi nagenoeg helemaal niet! De vuurtjes op de kampeerplekken zouden verboden moeten worden. Zeer brandgevaarlijk en veroorzaken niet mis te verstane STANK en ROOK.

Er zijn te weinig sanitaire voorzieningen.

Er zou wat meer onderhoud gepleegd mogen worden aan de paden. Sommige zeer slecht begaanbaar.

Verder mooi zwembad en toch een goede familievping.

Eigenaren heel vriendelijke mensen en servicebewust.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Prima camping en vuurtje stoken voor je tent!

Fam. Nagel,
11-3-2018

Een camping met twee gezichten, het oudere deel heel hokkerig met hoge heggen en het stuk erachter veel opener. Dat laatste vonden wij prettiger. Sanitairgebouw bovenaan (bij het zwembad) heel nieuw en erg mooi. Beneden stond er een tijdelijke unit plus wat ouder sanitair bij het restaurant. Allemaal wel keurig schoon. Eenvoudig, maar keurig zwembad met overkapping zodat er ook bij wat minder weer (en dat hadden wij...) gezwommen kon worden. Hoogtepunt was wel het vuurtje stoken voor je tent, waar mag dat nog! Afstand tot Gerardmer en andere plaatsen is vrij groot, camping ligt redelijk afgelegen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke groene camping met schoon sanitair

Sabine,
14-8-2017

Deze camping ligt heel mooi in de bossen en dus ook voldoende mogelijkheden voor mooie wandelingen. Je mag elke avond een vuurtje maken op je eigen plek wat de campeervreugde alleen maar verhoogt.

Er zijn grote plekken, heel schoon sanitair met altijd warm water. een heerlijk verwarmd zwembad en er is Nederlandstalige animatie als je daar behoefte aan hebt.

Dit is het tweede jaar dat we hier komen en weer is het ons bevallen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige plek

M. de Wit,
24-7-2017

Op la Steniole hebben wij een heerlijke week gehad. Het verblijf begon voor ons met pech. Zijn gestrand met onze auto en caravan op de steile weg naar de camping. Fantastisch is dan dat beheerder Rudi na een telefoontje in zijn 4x4 springt en ons direct naar de camping sleept.

Het sanitair op de camping is schoon en de douche heerlijk. Het overdekte en verwarmde zwembad is heerlijk warm en wordt deels opgeschoven bij warm weer.

Kampvuurtje maken en Marshmallows roosteren met de kinderen op je eigen kampeerplek met zelfgesprokkeld hout uit het bos achter de camping is ook wel een hoogtepunt. Waar mag dit nog...

Je kunt er prima een redelijk eenvoudige hap eten, brood bestellen en wat andere noodzakelijkheden kopen.

De camping is zeer ruim opgezet en op het open veld waar wij stonden hadden onze kinderen een zee van ruimte om te spelen.

Verder is de welkomstborrel op zondag ochtend ook erg leuk.

Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne camping aan de rand van het bos

Rudy,
27-5-2017

we hebben hier 2 weken gezeten in een appartement bij de camping. Met eigen terras naast het restaurant, wat gedurende de dag voor een gezellige sfeer zorgde. Kinderen hebben fijn kunnen spelen op de camping en met een bergbeekje een stukje verderop. Het zwembad was prettig en de omgeving erg mooi voor wandelen. elke avond is er de mogelijkheid om een eigen vuur(tje) te maken en dat gebeurt in grote mate. dat ruik je dan ook over de hele camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super

Peter en petra
20-9-2016

Fantastische vakantie gehad super ontvangst.zeer mooi sanitair.mooi overdekt zwembad. Kampvuur toegestaan.wat wil je nog meer. Daar was je nog echt een gast toppie. Wat ook super was dat ondanks het niet druk was, je op ieder moment van de dag tot avond laat gebruik kon maken van het verwarmd zwembad. Het was net of je thuis was. Een echte aanrader

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk!

Bart
12-9-2016

Wij houden van rust en natuur: La Sténiole was een topplek voor ons in het laagseizoen. Mega-plaatsen, prachtige natuur. Het sanitair was bij ons (in het laagseizoen) brandschoon, zo keurig heb ik het niet vaak gezien.

Het kampvuurtje maken 's avonds vonden wij echt top. Het restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Gelukkig geen last gehad van muggen en andere steekbeestjes ondanks dat we aan het meertje stonden.

Minpunten? Nee, voor ons is dit een topcamping zoals we ze graag zien. Rust, natuur, ruime plekken, fikkie stoken, schoon sanitair. Niks meer aan veranderen.

Gemengde gevoelens

H. Bouman
10-9-2016

Mooie locatie en mooie ruime plekken. De camping leek een beetje op z'n beloop gelaten te worden. Matig sanitair, verouderd. Matig onderhoud. Slecht schoongemaakt. Jammer wel, de locatie en indeling van de camping zelf heeft verder alle ingrediënten om er n top locatie van te maken... Hoe moeilijk kan het zijn vraag je je dan af?!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016