Zoover

6,4

Heerlijke vakantie gehad

Elisabeth de Jong
11-9-2018

Een leuke camping voor kleine kinderen. Prima zwembad ( alleen gebruik gemaakt van het buitenbad) voor hen en ook lekker gespeeld in de speeltuinen. Ontvangst was hartelijk en nederlands sprekend. Stacaravan was heel schoon en netjes bij aankomst. De douche is wel aan de kleine kant. Veel gebruik gemaakt van het toiletgebouw. Deze was echt heel schoon. De kampeerwinkel stelt niet veel voor, maar in de dorpjes in de buurt zijn supermarkten genoeg te vinden. Wij hebben niet in het restaurant gegeten, maar de afhaal was goed. Wel erg lang moeten wachten op de bestelling.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Niet voor ons, groot , massaal, onoverzichtelijk

Metro
25-8-2018

Grote onoverzichtelijke camping. Voor ons te groot, kwartier lopen naar de winkel op de camping en voor de kinderen was de speeltuin veel te ver. Animatieboekhe was onoverzichtelijk waardoor de kinderen niks hebben gedaan. Zwembad was erg mooi. Accomodatie prima maar vol in de schaduw en het weer was al niet zo heel mooi dus de beetjes zon hadden we graag meegepikt. Kinderen hadden gelukkig een spacescooter mee om zich te vermaken. Maar met een groot meer in het midden van de camping best spannend om ze alleen naar het springkussen te laten gaan. Niet de camping voor ons, wij gaan voortaan naar iets kleinere en overzichtelijker campings.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig

Harry en Ina
21-8-2018

We hebben hier twee weken met een tent gestaan op nummer 251.Onze plek was erg klein , er kon geen bijzettentje voor de kinderen staan, maar ging op zich ook prima zonder . Dit is het rustige gedeelte van de camping . Wij vonden dit erg fijn. Plekken zijn mooi omheind met een haag. Sanitair is verouderd maar wel goed schoon. Warm water voorziening niet optimaal. Douche en afwaswater te koud. Zwembaden prima. Winkeltje stelt niet veel voor, wel elke dag vers brood , maar genoeg supermarkten in de buurt. Receptie erg vriendelijk. Animatie mag wel een Nederlandssprekend persoon of op zijn minst beter sprekend Engels. Paar grote vijvers voor vissen , niet om te zwemmen. Wij zouden de grote vijver dichtgooien en een groot gezellig centraal punt maken, voor animatie, theater , shows enz. Terras . Dit zou de camping een positieve boost geven. Dit is nu te ver weg /uit elkaar. Omgeving geweldig, kortom een super vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Genoten op deze levendige camping!

Kim
14-8-2018

Wij zijn net terug van een super leuke vakantie op deze camping,mooie 5 persoonscaravan,ruim,schoon en een heerlijke veranda.Camping is groot,maar van alles te doen.mooie zwembaden,onze kids van 8 en 6 vonden het zwembad met de glijbanen het mooist,ook overzichtelijk vonden wij en heerlijk zwemwater.annimatie toch iets meer verwacht,zoals bv iedere avond een minidisco op een vaste tijd en vast plek,in het boekje was soms onduidelijk.En een aanrader is om er volgend jaar een Nederlandssprekende anninator tussen tedoen,helft is Frans op de camping en de anderehelft Nederlands en een enkele Duitser en Engelse. Aan de receptie wel een medewerker die Nederlands sprak,vriendelijk personeel! Op heel decamping vriendelijke mensen. De omgeving is prachtig,dicht bij een dorpje,op loopafstand.Een super vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne camping!

Jolanda
30-7-2018

Fijne camping met veel voorzieningen. Twee heerlijke zwembaden. sport/speelgelegenheid op verschillende plakken en veel water, zelfs twee vijvers speciaal voor honden. Animatie was niet bijzonder, gelukkig wel een tienermeeting waardoor onze kids (16 en 14) Nederlandse leeftijdgenoten konden ontmoeten. De bewaking, in zwarte pakken, kwam wat overdreven over. Ze stuurden om 21.00u de jeugd uit de voetbalkooi, terwijl daarnaast nog kleuters op het speeltoetstel speelden. We hadden erg warm weer en weinig schaduw, maar dat zal in de Vogezen eerder uitzondering zijn. De stacaravan was schoon en ruim, wel wat ouderwets en zowel het hekje, als de deur als de douchedeur klemden. Ze beloofden de parasolvoet die stuk was de volgende dag te vervangen, maar we hebben de hele week niemand gezien... Een waterkoker en broodmes hebben we erg gemist. Toch een plek om terug te komen, ook omdat we de omgeving nog lang niet gezien hebben.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

oké,maarvoor yelloh camping meerkwaliteit verwacht

Diana
30-7-2018

Staanplaatsen met veel grote bomen en afbakeningen, maar niet helemaal rondom. Hierdoor ervaren wel fijne knusse schaduw en zon plek. 2 zwembaden verspreidt over camping; 1x tot 2mtr diep ander met glijbanen en waterstroming. Laatste echt verouderd, bruggetjes zijn weg tegeltjes kapot en weg uit de muur. Wel zuiver. Sanitair zuiver maar verouderd, douches aan kleine kant en erg heet. Dochter (6) kon er niet onder blijven. Afwasruimte klein verouderd, lijkt vies door ouderdom /randjes/oud metaal

Middel grote camping met veel stacaravans, Door knusse sfeer merk je niet veel van de grote. Campingwinkel niet veel soeps, elke ochtend va 8u vers brood. Restaurant niet geweest, afhaalfriet frikadellen kipnuggets slecht, slap en smakeloos, jak!

Verspreid over camping 5 meertjes, gezellig maar niet om te zwemmen.

Omgeving erg mooi; skigebied met veel activiteiten.

Door mooie zomer met hete temperaturen wordt ieder verblijf 10x beter

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

leuke gezellige camping

blok
25-7-2018

leuke camping wij hadden een caravan bij de speeltuin wat erg leuk was .caravans staan wel dicht op elkaar maar als je een beetje rekening met elkaar houd is dit goed te doen. mooie omgeving. en het personeel op de camping erg vriendelijk.onze dochter van 11 heeft geen gebruik gemaakt van de animatie omdat er altijd wel kinderen in de speeltuin waren om mee te spelen.een leuke camping in een mooie omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Gezellig en compleet park in saaie omgeving

Paul
1-6-2018

Een mooi park in een prachtige omgeving, twee mooie vijvers (ook om te vissen) en zeer vriendelijk personeel. De staat van de huisjes (gebaseerd op mijn ervaring natuurlijk) is niet geheel wat je mag verwachten van een dergelijk park. Er zijn nogal wat gebreken en de opstelling (huisjes staan zeer dicht op elkaar) heeft zo zijn nadelen. Bijzonder is overigens ook dat je de borg ofwel via een creditcard moet regelen, of contant. Ondanks de aanwezigheid van een pinapparaat bij de receptie blijkt pinnen niet mogelijk.

Bij het zwembad bieden ze het gemak van een afhaalloket voor fastfood. De patat is sterk af te raden, evenals de nuggets en worst. Allen smakeloos en slecht bereid. De salade is daarentegen een echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Camping met potentie, maar nog net niet...

De vries
20-5-2018

De camping heeft zeker potentie. Restaurant was volg mij net nieuw en zag er mooi uit. Maar jammergenoeg stond nergens vermeld dat het aquapark pas vanaf 1 juni open is, en het andere zwembad pas vanaf 15 juni verwarmd is.... beetje omgekeerde wereld zou je denken. Ook de trampolines waren (nog?) weg... Brood was prima en ijs ook lekker. Camping wordt mooi, maar richting de bar la meule wat rommelig nog... de hele inrichting vd camping moet volg mij beter kunnen...

Mooie omgeving!

Wc's bij het restaurant waren trouwens soort dixie's... neem aan dat dat nog gaat veranderen...?!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Geweldig.

Wilma
11-2-2018

Een mooie plek om de vakantie door te brengen. Veel bezienswaardigheden in de buurt vooral als je van fietsen en wandelen houdt. Het park is erg mooi. Het enige minpunt is dat je vanaf 23 uur stil moet zijn. Dit is voor de jeugd niet prettig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017