Zoover
Hotel Hotel Club mmv Le Panorama

Hotel Hotel Club mmv Le Panorama

7,7

• Ligging t.o.v. pistes8,9

In orde voor een kortverblijf

Annelies
5-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We werden heel vriendelijk ontvangen aan de receptie. We kwamen 's morgens toe voor een shortski en kregen onmiddellijk aanwijzingen waar we ons konden omkleden.

's Avonds waren we wat ontgoocheld toen we onze kamer binnenkwamen: een onfrisse geur kwam ons tegemoet, te vergelijken met de geur in de ruimte waar je je skibotten achterlaat. En dit was iedere dag opnieuw zo.

Onze kamer lag op de eerste verdieping, juist boven de bar. 's Avonds kon je 'meegenieten' van de animatie die daar plaatsvond.

Voor de rest : ontbijtbuffet: voldoende keuze, een ruime keuze van avondeten. Meer verwachtten we niet voor deze prijs.

Wij hadden de pech dat de Hammam stuk was. Ook in de welness hing de onfrisse geur als in onze kamer.

Een hotel die men heeft opgedaan? Of aan het opdoen is? In ieder geval mag je niet te goed rondkijken...

Goed voor een shortski...

Eerlijke prijs/kwaliteit

Debreyne
16-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is te vergelijken met een intersoc hotel. De kamers zijn er iets ruimer. Het is een kleiner hotel. De ligging is ideaal tov de pistes en de ESF lessen. Er is de mogelijkheid van kinderopvang en eveneens brengen/ophalen naar de skiklas. Het is een echt familiehotel. Men heeft aandacht voor de kinderen (nadeel voor de kinderen: enkel franssprekend). Het eten is lekker. Men zorgt voor voldoende aanbod en variatie. Doch, indien je van lekker, verfijnd eten houdt, dan is dit niet ideaal. Er is onbeperkt water en wijn bij elke maaltijd. Het merendeel van de gasten zijn fransen.

Kortom: een ideaal familieverblijf gecombineerd met sneeuwzekerheid. Geen grote luxe maar een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding.

Prima hotel. Zeker met kinderen.

ldevlaam
9-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Le Panorama is een prima familiehotel. De mensen aan de receptie zijn uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam.

Wij lagen met 2 volwassenen op een 3 persoonskamer. De kamers zijn eenvoudig ingericht, schoon en als je er met 2 personen slaapt ruim. De bedden zijn aan de kleine kant: 1 twijfelaar van 1.60x1.90 en een 1 persoonsbed. Het los toilet is fijn.

Het eten is afwisselend genoeg. Natuurlijk ingesteld op gezinnen met kinderen en in buffetvorm dus niet top. Maar beter dan de volwassenen in onze groep hadden verwacht. De kinderen vonden het geweldig: pannekoeken bakken 's morgens en elke dag veel heerlijke toetjes.

De kinderen tot 12 kun je heel de dag op laten vangen. Ze worden naar de les gebracht en gehaald en tot 5u bezig gehouden. Ook voor babies is opvang. Alles gaat helaas wel in het frans.

Er zijn een langlaufmogelijkheden in Les 2 Alpes.

Prachtig gelegen hotel Net naast de piste en de skischool

ANNICK
19-4-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig gelegen hotel

Net naast de piste en de skischool.

Lekker en gevarieerd eten.

Zeer goede prijs /kwaliteit

Gereisd Anders in april 2007