Zoover

Topper!!!!!"

Maayke Vertelman
24-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier de 1e 2 weken van maart geweest met 5 volwassenen en het is ons enorm goed bevallen.

Bij aankomst kregen we een 4 kamer appartement ( terwijl we een 3 kamer hadden geboekt) dus dat was echt top.

Enorm ruim, een complete bovenverdieping met 2 badkamers, 2 toiletten, 3 slaapkamers, apparte keuken, echt top.

Heerlijke sauna's stoombaden bubbelbaden en een fijn zwembad, het water is goed op temperatuur.

We gaan er in maart 2009 weer voor 2 weken naar toe.

Je kunt helaas niet tot aan de deur skien, maar er is een goeie busverbinding! iedere 5 tot 10 minuten stopt de skibus voor de deur en die brengt je tot aan het begin van de gondel.

Het dorpje is echt heel gezellig, we komen nu al ruim 15 jaar in Frankrijk, ook de grotere plaatsen gehad, maar geen enkele plaatst kent de gezelligheid zoals Les Carroz het kent. Gezellige restaurantjes en barretjes!

Echt een aanrader.

Net terug van een fantastische vakantie een mooi met alle

Rächel
6-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Net terug van een fantastische vakantie een mooi apartement met alle comfort, perfecte voorzieningen mooi zwembad, sauna e.d. Centrum vlakbij supermatkt om de hoek en mooie uitgestrekte pistes voor skiërs en borders. Al met al dus helemaal top en de verbinding naar de pistes is prima te doen 3 minuten in de bus en bus stopt voor de piste dus echt goed te doen. Een echte aanrader dus.

Wij waren hier in januari 2006 met vier volwassenen en een

Wim en Hennie
5-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij waren hier in januari 2006 met vier volwassenen en hebben een heerlijke vakantie gehad.

Het verhaal van Colinda is helemaal correct.

Wij vonden ook het skigebied fantastisch.

Er is zoveel variatie dat elke skier en snowboarder hier lekker uit de voeten moet kunnen.

Gereisd Anders in februari 2006

Hallo, wij willen laten weten dat we zeer tevreden terug

colinda
29-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hallo, wij willen laten weten dat we zeer tevreden terug kijken op een fanastische vakantie in les carroz. Het app. was niet groot maar van alle gemakken en luxe voorzien, een fijn zwembad met sauna en stoomkabine(badkleding wel verplicht) erbij wat wil je nog meer! en alles was even mooi en schoon. De verbinding met de skibus naar de piste was zeer goed en de opstapplaats zit voor het app. Verder zit er op de hoek bij de schaatsbaan de "spar" waar je, je boodschappen kunt doen en ze dagelijks verse baquet`s verkopen. Het is voor ons een echte aanrader geweest prijs kwaliteit stond in verhouding.

De appartementen zijn erg klein, zeker als je kijkt naar

Mariska
28-4-2005
  • Ligging t.o.v. pistes5

De appartementen zijn erg klein, zeker als je kijkt naar het bedrag dat je ervoor betaald. Verder is alles wel aanwezig. Les Carroz is een leuk plaatsje, maar niet echt dynamisch!

Ik zou er niet meer naartoe gaan, na één wintersportvakantie heb je het wel gezien.

Gereisd Anders in april 2005

Op zich mooie appartementen, maar op de foto's ziet het er

BvS
8-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes4

Op zich mooie appartementen, maar op de foto's ziet het er allemaal mooier uit dan in werkelijkheid. Zwembad is mooi, maar is vanuit de meeste gebouwen alleen buitenom bereikbaar. We zaten in een vijfpersoonsappartement. Tweede slaapkamer heeft geen ramen èn dat is voor 1400 euro huur per week wel erg minnetjes. Verder is Les Carroz een leuk plaatsje. Mijdt Flaine!

Zeer luxe accommodatie

Daan
29-11-2004
  • Ligging t.o.v. pistes6

Zeer luxe accommodatie. Zwembad is erg mooi. Niet direct aan de piste.

Gereisd Anders in november 2004