Zoover

Appartement MGM Les Fermes du Soleil

Appartement
8,6

• Ligging t.o.v. pistes6,8

Papa, hier willen we blijven wonen. Kan dat?

Fam Schiffeleers
6-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes4

Dat het skigebied van Les Carroz bij Pasen mogelijk gesloten is en dat je dan moet uitwijken naar Flaine.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Heerlijke vakantie gehad

Marieke
9-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn hier een weekje op wintersport geweest met 3 gezinnen. Bij het boeken hadden we 3 appartementen naast elkaar gevraagd, daarna nog daarvoor gebeld en gemaild en het was voor 99% zeker. Bij aankomst blijken we over 2 verdiepingen verspreid te zitten, absoluut een minpunt met kleine kinderen!

De aankomsttijd is 17.00 en hier wordt niet aan getornd ook al ben je er al vroeg. Erg jammer dat je anderen (die later aankwamen) wel al naar hun appartment ziet gaan en ze je met 2 baby's de hele dag (vanag 9.30) in de lobby laten hangen...

Tot zover de negetieve punten. Het huisje was heel mooi en zeer compleet ingericht. Wij zaten met 4 personen in een huisje met 2 slaapkamers en er was meer dan genoeg ruimte, met 6 volwassenen zal het krap zijn.

Er rijdt een skibus zeer frequent de hele dag naar de piste. Het dorp is op loopafstand. Het zwembad is lekker, vooral de bubbelbaden. Ik heb me laten vertellen dat de massages ook heerlijk zijn.

In de omgeving voldoende parkeerruimte (gratis).

super plek!

bianca
3-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier 27-3-2011 een week geweest!En hebben het super gehad , schone kamers ,fijn zwembad.Supermarkt op de hoek!Les Carroz is een echt leuk Frans bergdorp waar leuke terrasjes zijn en een relaxte sfeer hangt.Met kinderen is het prima te doen, ook nog een leuk speeltuintje vlak bij accomodatie Het is ons erg goed bevallen . Wat ook super is dat dit gebied maar 60 min met de taxi van het vliegveld Geneve ligt.