Zoover

Ik kom terug

Philippe P
26-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer leuke lowbudget club eten is basic maar ok kamer is basic maar netjes.

Prijskwaliteit is zeker zeer correct- avondanimatie gigantisch pistes zeer goed

Gereisd Met vrienden in april 2015

prima budget hotel dicht bij de skilift

Erwin
28-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik was hier in maart 2015. Samen met mijn pa een weekje skiën. We hebben een prima weekje gehad. De kamer was behoorlijk ruim, een 2 persoonsbed en een stapelbed. De bedden waren in orde, niet doorgezakt ofzo. Verder was er een tv met 1 nederlandse zender. De badkamer was ok, prima douche!

Het hotel licht dicht bij de pistes/skiliften, echter niet direct eraan. Je moet nog een heel klein stukje lopen. Er is een prima ruimte voor de skies en schoenen, met verwarming voor de schoenen, erg fijn.

Het eten is prima, alles in buffetvorm. Genoeg keuze niet overdreven. Heel hoogstaand is het allemaal niet maar na een dag hard skiën prima. De wijn en sapjes zijn inclusief dus dat scheelt. Koffie na het diner moet in de bar echter gewoon betaald worden.

De sauna vond ik niet veel voorstellen. Er is een stoombad, een sauna en 2 bubbelbaden. Maar vanwege de populariteit hiervan in het hotel is het vaak te druk.

Al met al een prima accomodatie, ik zou er zo weer heengaan.

MMV Club Flaine

mariska schuur
9-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

De buitenkant van het hotel, de entree en de kidsclub zijn foeilelijk en echt vergane glorie. De kamers zijn echt prima. Netjes, ruim en +schoon. Het eten is verrassend goed. Na alle lelijke beoordelingen waren we het op het slechtste voorbereid. 3 keer per dag buffet eten met lekkere gerechten. Bv steak, kip, vis, carpaccio, verse salades zelf samenstellen. Franse kaasjes, vers stokbrood. Echt lekker. Ook gratis appelsap en jus. En 3 soorten wijn. Niemand zegt er wat van als+ je een glaasje drinken mee neemt naar je kamer. Onze eerste indruk was niet zo best, maar de 2e echt prima. De skipas die erbij zat, geboekt via touroperator is voor het hele gebied. Dat kost normaal 225 euro voor 6 dagen p.p. Totaal hebben we 1425.00 betaald voor 2 pers. voor slapen, vol pension en 2 skipassen.

Eten voor verbetering vatbaar

J. G.
24-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Le Grand Massif / Flaine is een schitterend skigebied en het dorp Flaine Forum, waar dit hotel gelegen is, is een standaard Frans wintersport dorp. Paar honderd meter lopen naar de pistes, maar niet onoverkomelijk.

Het hotel is op zichzelf prima; kamers zijn in orde, de wellnes is een prettige bijkomstigheid en het personeel is redelijk vriendelijk. Het eten viel tegen. Er wordt simpelweg geen aandacht aanbesteed (kapot gekookte groenten, aangebrande hamburgers die van binnen rauw zijn, e.d.), wat zonde is. Er zaten ook lekkere dingen bij gedurende de week, maar er ging genoeg mis... Daarnaast was de animatie in de hotelbar in het Frans via een enorme geluidsinstallatie. Het resultaat was dat je niet lekker in de bar kon zitten om wat te drinken. Elders in het hotel is n.b. een animatieruimte! En na kwart over 9 / half 10 's avonds mocht je ook niet meer in het restaurant zitten. Jammer.

Flaine is een rustig en autovrij dorp met onderkomens in

Ben de Wit
12-11-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Flaine is een rustig en autovrij dorp met onderkomens in diverse wijken. Er zijn voldoende winkels en de gastheren en dames zijn vriendelijken behulpzaam.

De instapplaatsen voor de verschillend skipistes liggen goed verspreid rondom het dorp. Ook de buurtgemeenten zijn erg leuk en goed bereikbaar.

Wij gaan er in januari 2008 nogmaals naar toe.

Bij voldoende sneeuw is het echt een topper.

We zijn afgelopen kerst 2006 geweest en het is ons heel 3

Yee-Man Chao
31-5-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn afgelopen kerst 2006 geweest en het is ons heel erg goed bevallen. Prijs/kwaliteit was erg goed; 3 keer per dag goed eten, je had lekker wijn en water bij lunch en diner. De kinderen werden goed vermaakt door het animatieteam. Ons kind van 6 jaar werd ook door hun naar de skiles gebracht en weer opgehaald. Super. Een minpuntje; nauwelijks Engels maar met handen en voeten waren ze erg behulpzaam en vriendelijk! Herhaling waard. Echter, sneeuw was erg slecht maar dat heb je niet altijd voor het zeggen!