Zoover

Dichtbij piste. Zeer vriendelijke service

Ma
6-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Receptionisten zijn heel aardig en spreken goed Engels. Circa 100 m van piste. Complex ligt tegenover lift die naar Flaine Forum gaat (voor boodschappen dus heel handig). Je mag met auto naar appartement rijden om spullen te lossen (1,5 uur), daarna parkeren op één van de parkeerplaatsen. In Flaine is veel meer te doen dan 20 jaar geleden. Gezelliger dan ik gedacht had.

Appartement is klein, maar voor 4 personen in 6-persoonsappartement is goed te doen. Veel bergruimte. Keukenspullen uitgebreid.

Matrassen zijn erg hard. Wifi verbinding was matig.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

Ruime sobere sfeerloze appartementen

Janark
9-1-2011

Residence de la Foret Flaine

Ruim appartement (3k) met goed ingerichte keuken en aparte badkamers (2) en toilet. Aanzicht en aankleding sfeerloos (Oost Europees aandoend). Mooie ski locker met verwarming voor schoenen. Kort bij skilift; amper 1 minuut lopen. Restaurant Vie is zaal achter apres skibar met vriendelijke en goede bediening van Nederlandse en Belgische medewerkers. Ontbijt en diner was goed en gezellig. Wij waren hier begin januari 2011 met TO met 2 volwassenen en 2 tieners. Tip :Ski huur voor kinderen bover de 11 goedkoper ter plekke dan via TO. Goede ski vakantie gehad.

Comfortabel en goedkoop. Echte aanrader!

Rozendal
8-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima moderne, zeker niet te kleine appartementen in een flatgebouw van Pierre et vacances. Modern ingericht, schoon en redelijk ruim. Voldoende kastruimte voor 2 volwassenen en 3 tieners. Schoon beddengoed en handdoeken aanwezig en een huishoudpakketje voor de keuken. Verwarmde skilockers in het souterrain. (Nederlandse) supermarktje, niet duur, in het complex en de kroeg de Flying Dutchman naast de deur. Direct aan de piste. Redelijk ruim skigebied met makkelijke pistes, veel blauw en rood. Prachtig uitzicht op de Mont Blanc. het dorp Fliane bestaat uit 3 boven elkaar gelegen delen. Alleen Flaine zelf en Flaine Foret liggen aan de piste.

Voor het tweede jaar hier geweest

Monique
8-4-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor het tweede jaar hier geweest.Zeer goed gelegen in een mooi skigebied. Minpunt tegenover vorig jaar: Er werd geen inventaris meer opgemaakt. Dus het huishoudelijk materiaal was niet meer volledig. Als je iets miste en ging vragen aan de receptie werd het wel direct aangevuld. Dit jaar ook veel last gehad van 2 groepen jongeren verdeeld over het gebouw die 7 nachten na elkaar lawaai maakten tot 3 - 4 uur in de nacht. Na dagelijks reclameren aan de receptie(door verschillende appartementbewoners - we waren niet alleen met onze klachten), kregen we steeds als antwoord: "we hebben de gidsen op de hoogte gebracht". Maar verder werd er niets aan het probleem gedaan. Het enige wat wij konden doen volgens de receptie was 's nachts naar de politie bellen. Dat aan dit probleem van geluidsoverlast niets gedaan werd (er is 's nachts ook niemand van de receptie of zo aanwezig)vonden we spijtig.

Goed apartement om te gaan skien, direct bij skilift

Jan en Ineke
30-7-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed apartement om te gaan skien, direct bij skilift. Ruim naar Franse maatstaven, alle gemakken: 2 badkamers en apart toilet. Alleen plaats voor 4 personen in twee slaapkamers in 7-persoonsapartement, andere drie moesten in woonkamer op bankbedden. Aanrader.

Gereisd Anders in juli 2006

Wij zaten hier eerste week april voor 99 euro p

Daan
24-5-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zaten hier eerste week april voor 99 euro p.p. (geboekt bij Touroperator. Tijdens aankomst keurig netjes ontvangen door de jongens van Touroperator)

Super net appartement, zeker voor franse begrippen. Pas gerenoveerd.

Buitenkant is niet zo mooi maar beter dan alle andere gebouwen.

Flaine heeft leuk skigebied, alleen jammer dat je maar met 1 piste terug kan naar het dorp. Dat zorgt er aan het einde van de dag nogal eens voor dat de piste erg druk is en vol bulten ligt.

Dorp is niet veel te beleven, maar ski mogelijkheden zijn prima!

Mooie omgeving zo tussen de bomen door.

Zeker de groene afdaling richting Morillon (ontzettend makkelijk maar ookontzettend mooi). Ook de 12km lange afdaling Cascade is helemaal geweldig!

Erg mooi, volledig ingericht appartement

grote smurf
29-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg mooi, volledig ingericht appartement.Ligging 200m van de piste, met voldoende sneeuw glij je zo de piste op.

Gereisd Anders in maart 2006

Echt een topappartement

Marc
23-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Echt een topappartement. Alles ziet er splinternieuw uit. Het appartement is onder meer uitgerust met een flatscreen, magnetron, vaatwasser, en een groot ligbad. In de kelder zijn er skilockers. Kortom alles is prima verzorgd en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. De ligging is ook perfect, het ligt meteen bij de grote gondel, die flaine verbindt met de andere dorpen in het gebied. Onder het appartement ligt ook een leuke apres-ski bar, de flying dutchman. Kortom: een aanrader!!

super! Is pas gerenoveerd

Amber
8-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

super! Is pas gerenoveerd. Wij zaten in een 3 kamer appartement, zuidzijde. Super , alles nieuw en netjes!Kan niet beter. Zelfs een flatscreen!!! SUPER SUPER SUPER!!!

Gereisd Anders in februari 2006

wij waren hier met 2 personen voor 75pp

emmely
11-10-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij waren hier met 2 personen voor 75pp.(incl pas)

geweldige prijskwalitiet verhouding.

met 2tot 4 personen goed apparytement, met 6alleen als je elkaar heeel aardig vind, maar dat is altijd in frankrijk.

gewoon perfect lowbutget apartement, oven, bad, balkon met geweldig uitzicht, wat wil je nog meer?

Gereisd Anders in oktober 2005