Zoover
Appartement Résidence P&V La Forêt

Appartement Résidence P&V La Forêt

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,6

Prima appartement met een uitstekende ligging

Claire
24-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Netjes appartement met vriendelijk personeel.

Met 5 personen is het wel krap maar voor een week prima te doen.

Voordeel is dat je per appartement een eigen kast heb voor het opbergen van je ski of snowboard met schoenverwarmers.

Leuk en gevarieerd skigebied.

Apres ski is niet echt aanwezig in Flaine maar gezellig een drankje doen kan er zeker.

Gereisd Met vrienden in februari 2014

Prima hotel vlak aan de piste.

zuzanremco
29-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een prima appartementencomplex vlak aan de piste. Kamer (2-k.app) is niet groot voor 5 pers. maar voor een lang weekend prima te doen. Keukentje aanwezig mét vaatwasser en complete inboedel. Winkel in het complex is verschrikkelijk duur. Broodjescorner wordt door NL studenten gerund is prijs/kwalt. prima. De pizzazaak is heel goed en voor een red. prijs. Geen overlast gehad van dronken jongeren of lawaai en zaten op 1e verdieping. Maar ja, veel jongeren waren er toen nog niet.

In Flaine zelf is niet veel te doen na het skiën.

Nette appartementen vlak bij de piste

im_koning
29-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

In januari waren wij in Residence la Foret. Goede accommodatie, voor herhaling vatbaar. Wij hadden een 3kamerappartement (zespersoons) voor 3 personen, dus ruimte genoeg. Kan me voorstellen dat het met 6 personen wat minder ruim is, maar ik heb kleinere appartementen gezien in Frankrijk! Op de twee slaapkamers en in de woonkamer is elk een kast waar je prima je spullen in kwijt kunt. Daarbij twee badkamers, een verrassing voor ons want we hadden er op 1 gerekend! Ideaal zijn ook de skilockers, je kunt op je sokken naar de lockers lopen en daar je warme/droge ski/snowboardschoenen aantreken, aangezien elk appartement twee eigen lockers heeft (1 locker voor snowboads/ski's en 1 voor de schoenen, deze is incl. drogers!). Vanuit de kleedkamers/lockers loop je vervolgens zo het hotel uit en is het nog maar een klein stukje naar de piste. Wij hadden helaas weinig sneeuw waardoor de pistes minder waren, maar hebben nog wel heerlijk op ons balkon van de namiddag zon kunnen genieten!

Erg ruim appartement in een Frans Skigebied

Bram
21-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als je een ruim en goed appartement zoekt, vlakbij de liften en het dorp van een mooi skigebied is Residence de la Fôret in Flaine een prima keuze. Er is een supermarktje in het pand en een apres-ski bar er gelijk naast! Mooie, ruime verwarmde skilockers in de kelder. Kortom één van de beste plekken die je kunt vinden.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

al 3x op rij super

fvdkroon
21-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben al 3x onze vakantie in dit app. complex doorgebracht (2005, 2006 en 2008) . Het blijft een toplocatie. Snel te bereiken vanuit NL, als je de goede weken eruit pikt spotgoedkoop. De kamers zijn netjes en in 2005 gerenoveerd. De 1e keer dat wij er kwamen was de renovatie nog bezig. Leuk gebied, dicht bij de lift (loopafstand). We hebben hier nog nooit een probleem of overlast gehad. De 4 persoonskamers zijn gebaseerd op 2 personen bedbank in woonkamer dus dat kan een nadeel zijn. Ook niet alle lockers hebben volgens mij van die verwarmde stangen om je schoen aan te hangen.