Zoover
Appartement Résidence P&V La Forêt

Appartement Résidence P&V La Forêt

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,6

Prima appartement vlakbij de piste

Saskia
24-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima verblijf, appartement was al om 14uur beschikbaar, schoon, redelijk wat opbergruimte, via lift en skilockers binnen 15 minuten met het hele gezin op de piste.

Minpuntje: uitklapslaapbank in de woonkamer niet geschikt om op te zitten danwel te liggen. Wij hebben het matras op de grond gelegd, en de stoelen van het balkon ook binnen gebruikt.

De vaatwasser waste niet echt schoon, dus regelmatig met de hand over gedaan.

Pluspunt: In een vd drukste skiweken (carnaval) totaal geen overlast gehad binnen of buiten de accommodatie van feestende vakantiegangers. Is wellicht niet de doelgroep.

Verbaasden ons dat we op twee drukke punten na, bijna nergens in het gebied hoefden te wachten bij de skiliften......

Mooi complex, maar nooit meer terug!!!!

bjd
18-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi complex met fantastische ligging. Appartementen enigzins uitgeleefd. Skigebied wel erg druk in vakantietijd. Vriendelijk personeel.

Wat tijdens onze vakantie wel een serieus probleem was; "onze" studenten. Ladderzat, vernielend, schreeuwend met deuren smijtend tot 3 a 4 uur 's nachts. Het beheer heeft van alles geprobeerd, dat wel, maar niets hielp. Tot aan gendarmerie. Studenten waren echt ronduit asociaal. Type teveel geld.

Wat het beheer aan te rekenen is, is dat gezinnen met jonge kinderen of ouderen gemengd met deze figuren op etages en vleugels gezet worden. Dit met een hele hoop overlast tot gevolg. Ondanks zeer veel geklaag van vele personen niet opgelost door het beheer. Onder complex zitten (de enige) twee apresski kroegen van Flaine. Deze gaan om 2:00u 's nachts pas dicht. Ook hier veel last van gehad. Rumoer kan gezellig zijn maar niet het geschreeuw van een DJ over keiharde muziek.

Een heel leuk complex, of voor studenten of voor gezinnen. Onze vakantie is vergald.

kom er al 5 jaar

robertoblanco
14-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

en iedere keer weer in zelfde appartement. is wat aan de prijs, maar schoon, goed ingericht en lekker dicht bij de pistes

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011

Redelijke accommodatie

E. Arts
2-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

De accommodatie ligt zeer goed tov de liften en pistes. Je loopt er zo naar toe. Je kunt de ski's en schoenen makkelijk opbergen onder het gebouw in goede kasten. Het personeel is vriendelijk en er zit een kleine supermarkt in het gebouw.

Helaas vonden wij de kamers niet zo goed. Het heeft er de hele tijd muf geroken en in het tapijt zaten verschillende vlekken. Daarnaast bleek achter het uitschuifbed nog allemaal papiertjes en pennen te liggen dus dat was al even niet schoongemaakt. En als laatste bleek de vaatwasser het niet voldoende te doen waardoor de afwas er meestal niet schoon uit kwam. Jammer want de locatie is top.

Ideale ligging t.o.v. pistes

annemiek
27-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

We waren hier voor de 2e keer. Geweldige ligging naast de skischool en de piste. Ik zie dat er een nieuw complex gebouwd is naast het hotel. Wat heel ideaal is, is dat de skischool naast Pierre en Vacances ligt. De lessen beginnen om half 10 als je om kwart over 9 naar beneden gaat en skies meeneemt ben je ruim op tijd.

Tijdens de kerstvakantie was het heel druk bij de pistes. Er waren weinig pistes open in de omliggende dorpen. Iedereen kwam dus bij ons skieen. De bussen erheen waren propvol. Als je de bus om 4 uur wilde nemen dan kon je er soms niet in. Als je dat allemaal ziet dan ben je blij dat je op korte afstand van de pistes zit.

Leuke vakantieplek

Astrid
2-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit appartement staat te boek als 5 sterren, maar het is niet meer waard dan 3 sterren.

Bedbank in de kamer is van prima kwaliteit, dus goed te doen voor 4 personen in een 5 persoonsappartement.

Voor 5 personen is het wel wat krap.

Het enige wat we misten was een vriesvakje in de koelkast.

Verder een goede plek om naar toe te gaan als je puur voor het skien gaat en niet aan gezelligheid wenst te doen, want dat is ver te zoeken in het dorp.

voor herhaling vatbaar

r van winkel
27-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kerstweek 2008 doorgebracht in apt de la foret (P&V) in Flaine Foret. Geboekt via Vrijuit, geen borgbetaling, alleen toeristenbelasting aan het eind van het verblijf. Schoon apt met veel bergruimte. Lekker dichtbij de lift. De supermarkt Spar is prijzig, maar beneden in Flaine Forum is er een iets goedkoper alternatief, supermarkt Sherpa. De wasserette is ook in Forum (10 Euro voor wassen en drogen). Postkantoor ook in Forum, alleen in de ochtend open.

De kinderen (4 en 6) hebben zich goed vermaakt. Eind v/d middag waren er allerlei (gratis) aktiviteiten. Flaine Foret en Flaine Forum zijn verbonden met een voetgangerslift, maar de kinderen gingen liever met de slee naar beneden (100m lager). Beneden is ook een schaatsbaan open van 13u tot 23h. Al met al goed bevallen en we gaan zeker nog een keer terug. We hebben vernomen dat het eind van het seizoen (pasen) beter sneeuw is, maar rond kerst was voor ons ook prima.