Zoover

Wij zaten hier eerste week april voor 99 euro p

Daan
24-5-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zaten hier eerste week april voor 99 euro p.p. (geboekt bij Touroperator. Tijdens aankomst keurig netjes ontvangen door de jongens van Touroperator)

Super net appartement, zeker voor franse begrippen. Pas gerenoveerd.

Buitenkant is niet zo mooi maar beter dan alle andere gebouwen.

Flaine heeft leuk skigebied, alleen jammer dat je maar met 1 piste terug kan naar het dorp. Dat zorgt er aan het einde van de dag nogal eens voor dat de piste erg druk is en vol bulten ligt.

Dorp is niet veel te beleven, maar ski mogelijkheden zijn prima!

Mooie omgeving zo tussen de bomen door.

Zeker de groene afdaling richting Morillon (ontzettend makkelijk maar ookontzettend mooi). Ook de 12km lange afdaling Cascade is helemaal geweldig!

Erg mooi, volledig ingericht appartement

grote smurf
29-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg mooi, volledig ingericht appartement.Ligging 200m van de piste, met voldoende sneeuw glij je zo de piste op.

Gereisd Anders in maart 2006

Echt een topappartement

Marc
23-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Echt een topappartement. Alles ziet er splinternieuw uit. Het appartement is onder meer uitgerust met een flatscreen, magnetron, vaatwasser, en een groot ligbad. In de kelder zijn er skilockers. Kortom alles is prima verzorgd en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. De ligging is ook perfect, het ligt meteen bij de grote gondel, die flaine verbindt met de andere dorpen in het gebied. Onder het appartement ligt ook een leuke apres-ski bar, de flying dutchman. Kortom: een aanrader!!

super! Is pas gerenoveerd

Amber
8-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

super! Is pas gerenoveerd. Wij zaten in een 3 kamer appartement, zuidzijde. Super , alles nieuw en netjes!Kan niet beter. Zelfs een flatscreen!!! SUPER SUPER SUPER!!!

Gereisd Anders in februari 2006

wij waren hier met 2 personen voor 75pp

emmely
11-10-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij waren hier met 2 personen voor 75pp.(incl pas)

geweldige prijskwalitiet verhouding.

met 2tot 4 personen goed apparytement, met 6alleen als je elkaar heeel aardig vind, maar dat is altijd in frankrijk.

gewoon perfect lowbutget apartement, oven, bad, balkon met geweldig uitzicht, wat wil je nog meer?

Gereisd Anders in oktober 2005

Van buiten ziet het er niet zo mooi uit, maar binnen is We

Tabitha
8-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Van buiten ziet het er niet zo mooi uit, maar binnen is alles mooi schoon. We heel erg eenvoudig ingericht. Als je een appartement voor 5 of 6 personen hebt moeten er 2 mensen in een la, die onder het bed wordt uitgetrokken, slapen. De keuken is heel erg klein er er zijn niet veel spullen om mee te koken. Je kan pas vanaf 17.00 uur het appartement in, en dus ook echt niet eerder. Je zit midden op de piste en dat is wel heel erg lekker. Ook zit er een heel leuk cafe (de Flying Dutchmann)naast het appartementencomplex. Je hebt hier geen last van 's avonds.

Prima appartement voor een leuke wintersportvakantie

Mickey
7-11-2004
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima appartement voor een leuke wintersportvakantie. Dicht bij de lift, gezellige kroeg onder het complex. Tis allemaal een beetje basic qua interieur, maar wel verzorgd.

21-09-2004

Gereisd Anders in november 2004