Zoover
Appartement Résidence P&V La Forêt

Appartement Résidence P&V La Forêt

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,6

Simpel, maar alles aanwezig!

Myrthe
30-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Je moet zelf veel schoonmaken voor je uitcheckt. Verder is wel alles aanwezig en is het erg netjes. Hele goede ligging naast de piste en een eigen kast voor skispullen in de skikelder.

Gereisd Met partner in januari 2019

Dichtbij piste. Zeer vriendelijke service

Ma
6-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Receptionisten zijn heel aardig en spreken goed Engels. Circa 100 m van piste. Complex ligt tegenover lift die naar Flaine Forum gaat (voor boodschappen dus heel handig). Je mag met auto naar appartement rijden om spullen te lossen (1,5 uur), daarna parkeren op één van de parkeerplaatsen. In Flaine is veel meer te doen dan 20 jaar geleden. Gezelliger dan ik gedacht had.

Appartement is klein, maar voor 4 personen in 6-persoonsappartement is goed te doen. Veel bergruimte. Keukenspullen uitgebreid.

Matrassen zijn erg hard. Wifi verbinding was matig.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

Heel veel sneeuw en Heel mooi weer

EWNAGEL
11-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

groot appartement, binnen het gebouw geen koffie of winkel

Gereisd Met partner in januari 2017

Prima appartement vlakbij de piste

Saskia
24-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima verblijf, appartement was al om 14uur beschikbaar, schoon, redelijk wat opbergruimte, via lift en skilockers binnen 15 minuten met het hele gezin op de piste.

Minpuntje: uitklapslaapbank in de woonkamer niet geschikt om op te zitten danwel te liggen. Wij hebben het matras op de grond gelegd, en de stoelen van het balkon ook binnen gebruikt.

De vaatwasser waste niet echt schoon, dus regelmatig met de hand over gedaan.

Pluspunt: In een vd drukste skiweken (carnaval) totaal geen overlast gehad binnen of buiten de accommodatie van feestende vakantiegangers. Is wellicht niet de doelgroep.

Verbaasden ons dat we op twee drukke punten na, bijna nergens in het gebied hoefden te wachten bij de skiliften......

Prima appartement met een uitstekende ligging

Claire
24-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Netjes appartement met vriendelijk personeel.

Met 5 personen is het wel krap maar voor een week prima te doen.

Voordeel is dat je per appartement een eigen kast heb voor het opbergen van je ski of snowboard met schoenverwarmers.

Leuk en gevarieerd skigebied.

Apres ski is niet echt aanwezig in Flaine maar gezellig een drankje doen kan er zeker.

Gereisd Met vrienden in februari 2014

Prima hotel vlak aan de piste.

zuzanremco
29-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een prima appartementencomplex vlak aan de piste. Kamer (2-k.app) is niet groot voor 5 pers. maar voor een lang weekend prima te doen. Keukentje aanwezig mét vaatwasser en complete inboedel. Winkel in het complex is verschrikkelijk duur. Broodjescorner wordt door NL studenten gerund is prijs/kwalt. prima. De pizzazaak is heel goed en voor een red. prijs. Geen overlast gehad van dronken jongeren of lawaai en zaten op 1e verdieping. Maar ja, veel jongeren waren er toen nog niet.

In Flaine zelf is niet veel te doen na het skiën.

Mooi complex, maar nooit meer terug!!!!

bjd
18-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi complex met fantastische ligging. Appartementen enigzins uitgeleefd. Skigebied wel erg druk in vakantietijd. Vriendelijk personeel.

Wat tijdens onze vakantie wel een serieus probleem was; "onze" studenten. Ladderzat, vernielend, schreeuwend met deuren smijtend tot 3 a 4 uur 's nachts. Het beheer heeft van alles geprobeerd, dat wel, maar niets hielp. Tot aan gendarmerie. Studenten waren echt ronduit asociaal. Type teveel geld.

Wat het beheer aan te rekenen is, is dat gezinnen met jonge kinderen of ouderen gemengd met deze figuren op etages en vleugels gezet worden. Dit met een hele hoop overlast tot gevolg. Ondanks zeer veel geklaag van vele personen niet opgelost door het beheer. Onder complex zitten (de enige) twee apresski kroegen van Flaine. Deze gaan om 2:00u 's nachts pas dicht. Ook hier veel last van gehad. Rumoer kan gezellig zijn maar niet het geschreeuw van een DJ over keiharde muziek.

Een heel leuk complex, of voor studenten of voor gezinnen. Onze vakantie is vergald.

kom er al 5 jaar

robertoblanco
14-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

en iedere keer weer in zelfde appartement. is wat aan de prijs, maar schoon, goed ingericht en lekker dicht bij de pistes

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011

Redelijke accommodatie

E. Arts
2-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

De accommodatie ligt zeer goed tov de liften en pistes. Je loopt er zo naar toe. Je kunt de ski's en schoenen makkelijk opbergen onder het gebouw in goede kasten. Het personeel is vriendelijk en er zit een kleine supermarkt in het gebouw.

Helaas vonden wij de kamers niet zo goed. Het heeft er de hele tijd muf geroken en in het tapijt zaten verschillende vlekken. Daarnaast bleek achter het uitschuifbed nog allemaal papiertjes en pennen te liggen dus dat was al even niet schoongemaakt. En als laatste bleek de vaatwasser het niet voldoende te doen waardoor de afwas er meestal niet schoon uit kwam. Jammer want de locatie is top.

Nette appartementen vlak bij de piste

im_koning
29-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

In januari waren wij in Residence la Foret. Goede accommodatie, voor herhaling vatbaar. Wij hadden een 3kamerappartement (zespersoons) voor 3 personen, dus ruimte genoeg. Kan me voorstellen dat het met 6 personen wat minder ruim is, maar ik heb kleinere appartementen gezien in Frankrijk! Op de twee slaapkamers en in de woonkamer is elk een kast waar je prima je spullen in kwijt kunt. Daarbij twee badkamers, een verrassing voor ons want we hadden er op 1 gerekend! Ideaal zijn ook de skilockers, je kunt op je sokken naar de lockers lopen en daar je warme/droge ski/snowboardschoenen aantreken, aangezien elk appartement twee eigen lockers heeft (1 locker voor snowboads/ski's en 1 voor de schoenen, deze is incl. drogers!). Vanuit de kleedkamers/lockers loop je vervolgens zo het hotel uit en is het nog maar een klein stukje naar de piste. Wij hadden helaas weinig sneeuw waardoor de pistes minder waren, maar hebben nog wel heerlijk op ons balkon van de namiddag zon kunnen genieten!