Zoover
Camping Siblu - La Carabasse

Camping Siblu - La Carabasse

6,8

Schitterend, super personeel en schone camping!

Edward Hotchkin
28-3-2019

2 weken vakantie met de kids.

Entertainment was te gek, vlakbij het strand & supermarkten. Alles was superschoon. Alleen de snackbar op de cmaping was te klein waardoor er lange rijen stonden, ach..als dat het enige is (binnen 10 mins lopen heb je 20 alternatieven). We hadden airco, een wasmachine en zelfs een vaatwasser in de caravan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Geen aanrader

Chantal
4-8-2018

De Mobile Home zag er goed uit. Het park vond ik niet de moeite waard. Heel erg veel Fransen, heel erg Frans gericht ook daardoor. Animatie was ook in het Frans. Erg schreeuwerig. Het zwembad was erg mooi maar ook heel druk. Het krioelde van de mensen, geen plekje meer te vinden op de bedden of in het zwembad. En ook weer zo schreeuwerig en irritante melodietjes. Wij vluchten daarom naar het strand. Dat is te wandelen, maar wij pakten de auto doordat we stoelen en parasol mee hadden. Het strandje was lekker, langzaam aflopend in zee. Watersport en een paar leuke restaurantjes. Een lekkere week gehad maar ik zou t park niet direct aanraden

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Massaal en veel herrie! Wel Mooie stacaravans!

Jacqueline
4-8-2018

Heel veel Fransen, weinig Nederlanders. Animatie in t Frans en Engels. Te druk om lekker te kunnen zwemmen. (Mierenhoop ondanks t zo groot is) Zeer Massaal! Hoop herrie via luidspreker. S’avonds luidruchtig door omliggende campings! Veel te druk in hoogseizoen!

Niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

uit werkervaring

roy
21-7-2013

ik heb hier gewerkt en het is een camping met enorm veel mobile homes en de camping is super groot. daarnaast komen hier bijna geen nederlanders. er is animatie de gehele dag door. voor alle leeftijden. maarrr het is in het engels of frans. spreekt je kind deze taal niet dan is dat jammer voor ze.

het personeel is er ook niet heel erg aardig. je moet je maar zien te redden.

ik zou mensen deze camping echt afraden. ga een plekje verderop kijken want de plaats is wel leuk en het strand geweldig !

deze camping is in prijs kwaliteit dan ook zonde van je geld. je kunt beter een andere camping in deze streek pakken.

één groot mobilhome park!

Bart
24-7-2010

Zijn een jaar naar deze camping geweest. Toen we aankwamen zag het er leuk uit, de ingang nodigde echt uit! Aangekomen op onze plek verdween dat snel, voor kinderen is het absoluut niet makkeljk om contact te krijgen met andere mensen. Er zijn nagenoeg alleen maar Fransen en Engelsen. Het zwembad is heel mooi, alleen mag je er niks! Daarvoor biedt het strand van Vias-Plage een uitkomst, mooi strand! Vias plage was niet heel erg bijzonder, Agde vonden wij wel erg leuk!

Leuke camping

Danielle
24-7-2010

Leuke camping met groot zwembad. Wij hadden een goede stacarvan gehuurd.

Aan de overkant van de camping staat een kermis wat erg leuk is voor oudere kinderen. Het strand in de buurt van de campping is goed en genoeg te doen.

De animatie in de avond op de camping is ook erg leuk.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 1999

was goed nu niet meer

Patrice
26-12-2009

wij hebben in totaal 10 keer hier gestaan en in het begin was het een gezellige kindvriendelijk camping waar niet veel sta caravans stonden men had nog contact met de mensen die er werkten.

de laatste 2 jaar werd je er met je caravan weggekeken had je het gevoel.

en het werd een kazerne aan mobilhomes daarna zijn we tegenover gaan camperen samen met de franse vriendenkring die we er hadden opgebouwd.

daarna hadden we de file's en het geluid van de kermis wel gehad

2007

Wij Zijn net terug van 2 weken Carabasse

M Gortenmulder
2-9-2007

Wij Zijn net terug van 2 weken Carabasse.Wij vonden het niet echt kindvriendelijk voor onze kinderen van 7 en 5 en 2.Het park was heel groot dus niet geschikt voor onze kinderen om alleen op pad te gaan.Het zwembad was erg vol en druk en de hele dag harde muziek.Het avondentertainment was ook lawaaierig.Veel engelsen en fransen.Het strand is niet op loopafstand zeker niet met een buggy.De stranden zijn wel leuk voor kinderen.Het plaatsje Vias is erg leuk,Vias-Plage is op loopafstand daar is het savonds wel gezellig.

Zijn 2 wkn terug van La Carabasse

Ingrid Feijen
23-7-2007

Zijn 2 wkn terug van La Carabasse. Mooie verzorgde camping. Languedoc een mooie omgeving. Zwembad op de camping mooi, goede controle door badmeesters, dit moet ook wel en geeft een veilig gevoel. Stacaravan prima in orde. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Ook werd alles snel geregeld, bv. bij ons was de gasfles op en binnen 15 min. werd er een nieuwe aangesloten.s'Avonds luidruchtig i.v.m. animatie maar wij vonden dit niet storend, eerder gezellig. ( Onze stacaravan stond wel wat verder van het spektakel af ). Vias-plage kwam een beetje "goedkoop" over, te veel souvenierswinkels.

2006

Wij zijn hier voor het eerst geweest

Marieke
12-11-2006

Wij zijn hier voor het eerst geweest. Wij zijn naar 2 campings gegaan. deze camping en club farret. Wat een verschil. Camping club farret is veel beter, gezelliger. Deze camping heeft niets te bieden. Wij kwamen hier aan op deze camping en zagen al dat het niks voor ons was. De kinderen van 13 en 18 werden gelijk gepest door grotere groepen. We hadden geboekt voor 2 weken, maar zijn eerder weggegaan. Mijn vrouw kon het niet meer aanzien hoe de kinderen en ook andere kinderen gepest werden. Ze konden helemaal geen vrienden krijgen. Het zwembad was vies. En het sanitair was ook niet heel schoon. Verder is de ligging prachtig. Leuke plaats vias plage! Als u van plan bent om naar deze camping te gaan zou ik dit afraden. Ga naar club farret, Kinderen deden op club farret aan leuke activiteiten mee en hadden gelijk omgang met andere kinderen!