Zoover

7,4

goeie camping!

Fam. Seys,
5-9-2018

Deze camping is heel goed qua prijs kwaliteit. Er staan veel gasten die elk jaar terug komen maar daar hebben we geen last van ondervonden. Er heerst een erg gezellige vakantiesfeer. Van geluidsoverlast door europark geen hinder ondervonden, er speelde vaak luide muziek van de ander camping maar enkel tot een bepaald uur en totaal niet storend voor ons.

Mooi en heel erg goed onderhouden zwembad. Het was er erg netjes en de badmeester deed zijn werk heel goed en had alles in het oog. De douches stromen heel erg goed en werden goed onderhouden. Mooie en ruime staanplaatsen. Geen last van muggen of andere insecten. Erg leuk voor de kinderen was de schuimparty. Van de andere animatie geen gebruik gemaakt omdat de ouders er niet bij mochten blijven. Mooie gratis minigolf. Wij vonden het restaurant niet lekker dus maar 1x geweest. De omgeving was ook niet naar onze zin, we misten de mooie gezellige stadjes zoals aan het Gardameer, maar dat is persoonlijke voorkeur. Voor mensen die van het strand en kermis houden is het de ideale omgeving. Een camping die best een hogere score verdient.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke 3 weken vakantie gehad

Dennis Schreuders,
1-9-2018

Met een vriendelijke receptie die heel goed Engels spreken en je proberen te helpen met van alles en nog wat,zo had ik dringend medicijnen nodig en mijn huisarts kon dat naar hun doorseinen en die hebben het recept weer uitgeprint zodat ik het zo kon gaan halen,het enige klein minpuntje was 1 sanitairblok wat nogal verouderd was,voor de rest alles was spick en span schoon.Complimenten

Gereisd met partner in augustus 2018

gezellige camping

Nico van de Beek,
14-8-2018

Touroperator medewerker heeft ons keurig geholpen.

jonger personeel bij restaurant ongemotiveerd

Gereisd met partner in augustus 2018

Deel 1 pluspunten

Den Besten,
7-8-2018

Wij waren met de caravan en hebben 2 kinderen van 4 en 5 jaar bij.

Pluspunten:

- zwembad overzichtelijk, leuk peuterbadje. Het zwembad met de kap is fijn omdat het wat schaduw geeft. Onze kinderen vermaken zich goed met 1 glijbaan.

- Levendige camping. Wij stond best ver van de animatie (kampeerplaats 13, aan te raden ivm de schaduw en de ruimte) en vonden de achtergrondgeluiden wel gezellig.

- leuk animatieprogramma als je eraan mee wil doen (wij deden dat niet, maar ze doen zeker hun best). Ook 1 NL sprekend meisje in de kidsclub. Maar die is er volgens mij alleen maar omdat ze hier ook op vakantie is (vaste klant al 6 jaar).

- Het strand is goed te bereiken, 1,5 km. Je kunt lopen, maar met 35 graden is met de auto toch meer comfortabel.

Minpunten komen in de volgende review.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Kleinere en fijne familiecamping

Familie S,
31-7-2018

Omgevingsgeluiden van pretpark toch wel luid, afhankelijk van de wind. Lawaai tot na middernacht.

Naburige camping heeft zijn 'animatiehoek' pal naast Air Marin, dus niet fijn bij karaoke-avonden!

Op Air Marin is er een rust te respecteren tss 00u en 6u, op andere campings is dit vroeger en wordt dit ook gecheckt, opgevolgd.

Redelijk overzichtelijke kamping, ook voor kleinere kinderen. Goed en proper zwembad. Vriendelijke mensen aan't onthaal en conciergerie, perfect Engelstalig ook!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Voor 3 dagen leuk

Laura,
12-8-2017

Niet al te grote camping (ongeveer de helft stacaravan)

Sanitair verouderd, maar schoon. Animatie in het frans. Van geluid geen overlast gehad. Zwembad heeft een overdekt gedeelte, glijbaan en buiten gedeelte. Niet super groot voor verkoeling perfect. De zee ligt op 15 min loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hello,

We thank you for your comment. We hope you enjoyed your stay at L'AIR MARIN and hope to welcome you again soon to discover our new 2018 installations.

L'AIR MARIN team

Nooit weer zo'n drukke camping

K,
2-8-2017

Erg drukke camping waar vooral in de avond erg heel veel geluidsoverlast is van eigen camping, aangrenzende camping en de kermis. Dit gaat door tot 2 uur s nachts.

Bij de receptie zijn ze behulpzaam en vriendelijk. Er wordt veel georganiseerd, ook bij het zwembad lijkt het een dansfeest met harde muziek. Het is te druk en hierdoor voor kleine kinderen niet meer fijn,

Voor de camping is er te weinig sanitair en je moet er erg ver voor lopen. Het is erg vies. Ik denk dat de camping leuk is voor pubers maar voor jongere kinderen niet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hello,

We are sorry if you found our sanitary not clean, we used to have good comments on it usually.

Geweldig

Monique,
1-8-2017

Wat n service op deze camping, wij hadden voor 3 weken geboekt en betaald maar door omstandigheden moesten we eerder maar huis, en kregen de dagen die we er niet waten terug betaald super service

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Hello,

Could you please share your note on Zoover.

Veel lawaai Savonds en snachts

H,
14-7-2017

Leuke vakantie gehad, maar erg veel lawaai in de avond en nacht.

Animatie in het Frans.

De animatie zag er verder wel leuk uit.

Niet al het personeel spreekt Engels.

Mooi zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

L'AIR MARIN team

Mooie camping maar wel veel herrie 's avonds

Petra,
6-4-2017

Een mooie camping met prachtig zwembad en super glijbaan. Helaas was er elke avond veel herrie, niet alleen van de eigen camping activiteiten, maar ook van de camping ernaast en van de kermis er vlakbij. Iedere avond hoorden we vanaf drie kanten (ook afhankelijk waar de wind vandaan kwam) lawaai. Voor je avondrust moet je hier niet zijn. Vooral veel Fransen, en een handjevol Nederlanders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Hello,

We thank you for your comment. We hope you enjoyed your stay at L'AIR MARIN and we are sorry if during your stay you were disturbed by some noise. We have sa security guard to maintain calm on the campsite during the night.

We hope to welcome you again soon to discover our new 2018 installations.