Zoover

5,6

Gezellig

Rick S.
29-1-2014

In de zomervakantie waren wij hier naartoe gegaan. Het was gezellig.

Alleen de bank was nogal zwak, en de vliegjes waren vervelend.

In elke boom zaten veel vogels, maar daar hadden wij geen last van.

Ze konden goed Nederlands bij de receptie en het was gezellig.

Gereisd Anders in januari 2014

Net terug van 3 weken Domaine Les Muriers met onze van 6 8

Willeke
2-9-2006

Net terug van 3 weken Domaine Les Muriers met onze zoontjes van 6 en 8 jaar. Hele mooie,ruime chalets,veelal van particulieren,dus veel extra's. Wij hebben rechtstreeks geboekt,goedkoper,en je kan zo beter je wensen doorgeven. Leuk strand op loopafstand met erg leuk restaurant,aanrader!

Leuk zwembad met verschillende glijbanen en actief Aimatieteam voor jong en oud.

Zowel receptie als kinderanimatie Ned. sprekend. Vlak naast camping tereein waar 3 keer per week markt is,manege,luchtkussenpark,midgetgolf,enz.

Hyper U Marche,Lidl en Mac Donalds op 10 min. rijden,en Valras Plage op 10 min. rijden,leuk strand en leuke restaurantjes,winkeltjes.

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie en hebben erg (ook

Andre, Renate en Levi
2-9-2006

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie en hebben erg genoten. Vriendelijke (ook nederlandse) ontvangst bij de receptie. Chalet was netjes, erg ruim, mooie veranda. Redelijk veel ruimte erom heen. Paden mooi aangelegd. Erg prettig i.v.m. privacy.

10 minuutjes lopen naar het strand. Het zwembad was heerlijk. De glijbanen vielen ook bij ons erg in de smaak. Winkeltje erg prijzig. Alleen gebruikt voor stokbrood, croissantjes. Veel animatie 's avonds. Geen last van gehad qua lawaai. Minpuntje vonden wij dat je niet 's avonds op de camping even kon eten. Je kon wel pizza's en patat halen, maar als je even wilde gaan zitten om te eten dan moest je echt een plaatsje verderop (Valras Plage). Voor de rest zeer geslaagd. Prima camping!

We hebben ruim twee weken in een chalet op dit park Ons en

Roger Elsten
31-8-2006

We hebben ruim twee weken in een chalet op dit park doorgebracht. Ons chalet was bij aankomst zeer schoon en was comfortabel uitgerust, met een uitgebreide keuken (vierpitsgasfornuis, combimagnetron enz)en een badkamer met seperaat toilet. De bedden zijn inderdaad op z'n frans: klein dus.

Voor het chalet een terras waar je prima kunt zitten. Het zwembad op het park is erg mooi. Vooral het nieuwe gedeelte met diverse glijbanen viel bij de kinderen zeer in de smaak. Het winkeltje is klein en prijzig, maar voor vers stokbrood en croissants een prima plek. Voor de dagelijkse boodschappen is er een Super-U in Serignan. Verder werd er bij de receptie naast het frans, ook nederlands en duits gesproken. Het strand is vanaf het park via een wandelweg in een kwartiertje te bereiken

Kortom, een rustig vakantiedomein in een gebied waar het in het hoogseizoen echter wel heel erg druk is.

Rustig gelegen domein

Bart Claessens
1-7-2006

Rustig gelegen domein. Afstand naar het strand valt goed mee (10min wandelen). Het animatieprogramma was in juni nog niet begonnen dus hierover kan ik me niet uitspreken. De stacaravan comfortabel en ruim genoeg. Grote koelkast en goed kookvuur. Zwembad is zeer mooi. Het winkeltje was wel aan een opfrisbeurt toe. In sommige rekken lagen bedorven groenten maar een Hyper-U supermarkt is op 8 km in Serignan te vinden. De stacaravan was wel niet helemaal proper bij aankomst. 40 EUR voor de eindschoonmaak is dan ook schromelijk overdreven! De bedden zijn op z'n frans, aan de kleine kant. Verder een leuk vakantie oord.

Wij zijn net terug van een vakantie op Domain Les Muriers

Stefanie
27-6-2006

Wij zijn net terug van een vakantie op Domain Les Muriers. Wij hebben twee kinderen van 4 jaar en van 1 jaar. Wij hadden een huisje van eigenaren die dit huisje gekocht hebben en zelf verhuren (via de camping) zo hadden wij een stofzuiger. We hadden een prima ligging, vlakbij het zwembad en het strand was circa een kwartiertje lopen goed te doen.

De minpunten die wij vonden, is dat er geen poortje of een traphekje aanwezig was op de veranda, we hebben dit uiteindelijk opgelost met een bed die we over hadden. Deze gebruikte wij als traphek. Ook de gaten in de veranda waren om op te letten, wij hebben alsnog een waslijn gespannen, zodat onze dochter er niet doorheen kon kruipen.

De speeltuin mag wel gemoderniseerd worden en iets uitgebreider.

De zwembaden en glijbanen vonden we top.

Een camping die volgens ons nog wel groter zal worden, wij hebben er in ieder geval erg veel lol gehad.

Een prima rustige camping met een prachtig zwembad

Cindy
20-6-2006

Een prima rustige camping met een prachtig zwembad.Vrij recent is het zwembad uitgebreid met diverse baden en 2 glijbanen die vooral voor de oudere kinderen fantastisch zijn. De stacaravan is ruim opgezet met een aparte zithoek en eettafel, zeer ruime koelkast en 4-pitsgasfornuis.

's ochtends heerlijk verse broodjes te halen bij het winkeltje. Wat mij betreft allemaal prima. Ze zijn wel volop aan het uitbreiden wat de rust op de camping waarschijnlijk wel aan zal tasten.

Geen leuke camping, te veel stacarvans en te weinig te wat

Caroline nuijts
20-4-2006

Geen leuke camping, te veel stacarvans en te weinig te doen voor wat oudere kinderen.

Gereisd Anders in april 2006

alles ok zeer goed en rustig