Zoover

5,6

Gemengde ervaring

Suus
22-7-2018

opzicht was het een prima park. Mooi zwembad. Verzorgde faciliteiten en stacaravan was oké... we hadden wel een caravan van een een eigenaar. Dus kwam niet overeen de foto’s laten doen vermoeden. Maar Schoon en alles aanwezig.

De animatie was gericht op Franse gasten. Personeel sprak gebrekkig Engels... er waren veel vaste Franse gasten. De eerste avond eten in het restaurant was dan ook een mega tegenvaller... We voelde ons een beetje outsiders tussen al die vaste gasten. Zwembad was wel super schoon en mooi. Voldoende bedjes en leuke animatie die je helaas niet verstaat.

De zee was op loop afstand. Door de duinen. Net te lang voor onze kids. We gingen naar wen strandje dichtbij. Niet te druk met leuke eettent erbij.

Al met al een fijne vakantie maar voor ons geen 2e keer meer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fijne familie camping aan zee

Roos
11-8-2017

Familie camping met alleen sta caravans, niet heel groot met 150 sta caravans. Wij zaten in een VIP caravan en van alle gemakken voorzien. Camping ligt direct aan zee maar is wel ongeveer 800 Meter lopen door natuur gebied met heel veel muggen. Zee loopt snel af en niet geschikt voor kleine kinderen om in het zwemmen. Dit kun je beter bij valras doen of cap d'gade. Zwembad is prachtig met drie leuke glijbanen. Speeltuin zouden ze mogen opknappen. Echt een minpunt vonden wij de animatie iedere s' avonds tot 00.00 met heel veel harde muziek. Daar moet je van houden. Camping is wel geschikt voor gezin met oudere kids ivm de disco s avonds. En erg gericht op Franse bezoekers.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische plek!

Maryline
13-8-2016

Rustig, gezellig, vriendelijk, behulpzaam, een voor de kleine kinderen super...👍🏻

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

wat gedateerde camping

G de Jong
12-3-2014

Vorig jaar zomer hier 2 weken geweest. De chalet was best goed, echter pal naast de disco. Hier werd elke avond tot 1 uur harde muziek gedraaid. 2 bedden waren zeer slecht, spiralen voelde je er door heen, deze werden echter na melding wel vervangen (na 3 nachten..)door een andere, wel een kortere versie. Douchen is niet fijn in de chalet of ijskoud of super heet water. Gevaarlijk met kinderen! Let ook niet op de schimmel in de voegen..

De speeltuin stelt niks voor. Oud, roestig, gloeiend heet materiaal en met 1 schommel/klimrekje nauwelijks een speeltuin te noemen. De animatie is in het Frans, dus geen Nederlandse kinderen aanwezig. Het zwembad is mooi, maar relatief klein voor de vele gasten. Weinig ligplaatsen en gladde tegels. Kindvriendelijk zou ik het dan ook zeker niet noemen. Het voetbalveld ligt in de volle zon. De ligging dichtbij het strand is erg fijn, maar er is in de directe omgeving weinig te beleven. Ontzettend veel muggen. De camping kan opknapbeurt gebruiken!

dit nooit meer

Mieke
5-9-2013

Arriveren op de camping en krijgen in eerste instantie een chalet waar je letterlijk het woord vuil op het meubilair kon schrijven alsook was de vloer plakkerig. Krijgen een nieuwe chalet die een "beetje properder" was. Wij hebben twee uur staan kuisen om deze iets of wat leefbaar te maken. Onder de zetel vonden wij etensresten, een sok, en dergelijke. In de hele chalet waren mieren terug te vinden tot zelfs in de kasten. Geen wonder als het zo vuil ligt. De badkamer was nog erger. Op de voegen duidelijke zwarte vlekken waarneembaar wat duid op aanwezigheid van schimmels. De stang van de douche hadden we opeens in onze handen. personeel is wel behulpzaam maar moet ook roeien met de riemen die ze hebben. Zwembad alles behalve kindvriendelijk plus "kinderzwembad" niet verwarmd. Cafetaria was twee maal niets en kinderspeeltuin aan vervanging toe. Voor een kind van twee was er niets. Omgeving is met 1 woord te beschrijven, zijnde triestig. Hebben een klacht neergelegd.

weer leuke 3 weken gehad

lokhorst
1-9-2013

voor de 2x 3 weken geweest op les muriers geweest..heerlijk rustige niet grote camping.zwembad is prima!strand is ook heerlijk rustig!caravan is wat verouderd maar prima voor 3 weken.

Animatie was erg slecht dit jaar!!:( niet vriendelijk en geen bijzondere leuke dingen voor de kinderen.vorig jaar bijna dagelijks geweest en nu alleen 3x op een ochtend naar het springkasteel.mini show ook 1x aan mee gedaan maar was ook niet top!jammer!!verder kan de speeltuin zeker een opknapbeurd gebruiken en de speelhal ook..verder is het prima camping.

Prima vakantieadres

A.Middel
12-8-2013

Wij verbleven in een 7 pers chalet. Slaapbank in de kamer. Prima huisje. Ruim genoeg voor 6 (we waren met 2 volw en 4 kinderen) Schoon. Alle keukengerei aanwezig. Op veranda een 6 pers zitje. Prima! Ligging ideaal. Je loopt zo naar het strand. Om de hele camping heen staan hekken. Je kan via die hekken een pad naar het strand kiezen. Zoek een opening dichtbij je chalet en binnen 5 min lig je op het strand! Zwembad top! Wel vetalen voor ligstoelen (beetje jammer) 2 euro per dag. Animatie niet bezocht. Valaras plage is leuk dichtbij plaatje met winkeltjes en veeeel restaurantjes. Fijne vakantie gehad en zéker voor herhaling vatbaar!

Prima

Aartjan
11-8-2013

We hadden een redelijk tot goede chalet. Incl. Airco en wasmachine. Receptie prima, ook voor Nederlanders

Goed zwembad met voldoende en corrigerend personeel.

Winkel, restaurant en speeltuin is erg matig.

In de omgeving is meer dan genoeg te doen.

Wij hebben er 2 prima weken van gemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Heel fijne camping

j_w_lankhaar
6-8-2013

Fijne rustig gelegen camping, het gebied is een druk gebied maar door de ligging heb je daar geen hinder van. Ook dicht bij een heel mooi en uitgestrekt strand. Het personeel is correct en bij vragen heb je correct en snel een antwoord. De ligging van de mobiel homes is leuk en je hebt voldoende privacy. Zwembad is heel prettig voor de kinderen het toezicht stelt niet veel voor. Wij zijn voor het tweede jaar op deze camping geweest en tevreden. Als bijzonder negatief punt zou ik willen opmerken dat de camping niet over een deugdelijk wifi beschikt, echter wel 12 euro per week afrekent voor een wifi die niet werkt. Anno 2013 met een dergelijke verhuurprijs voor accommodaties is dat niet correct!

Nooit meer voor ons!

Sofie Van den Eynde
31-7-2013

Nederlandstalige animatie: niet veel van gemerkt! Kinderclub moet je bovendien voor een hele week op voorhand boeken, anders heb je pech. Teleurgestelde dochter dus bij aankomst in de kinderclub op dag 3...

Handoeken- en lakenpakket: 36 euro betalen om dan per persoon 1 handdoek en 1 laken per week te krijgen.... dit vind ik veel geld.

Snacks: niet te vreten! En bovendien vrij duur

Zwembad: ok

Stacaravan: niet overdreven proper, muffe geur, veel mieren, weinig kastruimte, afwas vorige bewoners niet behoorlijk gedaan.

Betaald voor de schoonmaak: bij het verlaten van de camping werd er door hen het tegendeel bewezen, dus in de bagage nog even het betaalbewijs mogen zoeken om het te bewijzen.

Omgeving: supermarkten genoeg. Fastfood en pizzarestaurants genoeg. Weinig 'lekkere' restaurants in de buurt. Hiervoor moet je echt wel een stuk rijden.

Strand is enkel strand: geen drank of snacks te krijgen. Weg is moeilijk te doen met een buggy en kleine kinderen.