Zoover

5,6

Nooit meer

Fam V
19-8-2018

Als je van schreeuwerige animatie houdt en van slechte WiFi dan is dit de camping die u zoekt.

De chalets zijn nieuw maar was niet schoon.

Camping gericht op de Franse toerist.

Personeel vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Waardeloze camping

ES
19-8-2013

Wat een waardeloze camping!! Als je via TO boekt krijg je de coordinaten van Narbonne-Plage. TO kan je geen adres geven maar kan wel vertellen dat de camping aan een weg langs de zee ligt. Gelukkig is dat heel duidelijk en zijn we door bij andere campings de weg te vragen op plaats van bestemming aan gekomen.

Tent was redelijk, papieren van vorige bewoners lagen nog in de kast, bestek was niet compleet. Wel een pluspunt is dat er een kluis in de tent staat.

Wifi is waardeloos

Afstand naar het strand is 800 mtr via zand/moeras

Heel veel muggen (doordat de camping aan een moeras ligt)

Animatie alleen maar voor Fransen

Toezicht bij zwembad is er alleen om bedden te verhuren en op te letten of men niet rookt bij het zwembad

Tot 1 uur s'nachts harde muziek van animatie (om half 1 gaat de muziek "iets" zachter

Sanitair is smerig, wordt alleen maar schoongespoten en maar 2 of 3 keer per dag (en dat met veel Fransen op de camping!!)

Personeel spreekt zeer slecht Engels

Nooit meer

Axel
5-8-2013

Kwaliteit v/d staancaravans is enorm afhankelijk van de eigenaar. Men kan min of meer geluk hebben of men kan in heel veel gevallen in een compleet verwaarloosde staancaravan zoals C48 terecht komen.

C48 was enorm vuil. Eigenaar komt hier duidelijk niet meer naartoe (zie foto's terras) en 't zogenaamd belgisch beheer (lees Waals beheer) laat alles op zijn beloop. Caravan was enorm vuil bij aankomst. Tussen 10 en 15 spinnen gedood in 't eerste kwartier na aankomst. Douche was totaal niet instelbaar; ofwel heel warm ofwel te koud. Als men goede temperatuur gevonden heeft verdwijnt deze in +/- 4 seconden.

Voor een behoorlijk lagere prijs kan dit door de vingers gekeken worden maar prijs/kwaliteit klopt hier totaal niet en de 4 sterren van de touroperator zijn hier totaal misplaatst.

zwembad erg klein,oudere jeugd niks te doen

sergio-mus
27-7-2013

Nooit schrijf ik een stukje maar dit gun ik niemand, een camping met achterstallig onderhoud onaardige mensen en vieze snackbar, kleffe patat, helaas moesten we de eerste avond daar eten omdat de pannen te stuk en te vies waren , amper een bodem en vol met roest. De mieren en muggen we werden er gek van, dus s 'avonds voor je huisje zitten zat er niet bij, een enkel huisje had airco maar die van ons ook al hadden we dat aan gevraagd bezat dat ook niet, en het bleek een huisje te zijn van een ouder echtpaar die al jaren niets aan het huisje had gedaan, de geur was dan ook niet fris. we moesten dus meteen aan de schoonmaak. toen we weg wilde ook eerder dan gepland moesten we nog terug om het nog schoner te maken??? het was schoner dan we er in kwamen, het strand was een behoorlijk stuk lopen voor mensen slecht ter been ook af te raden .Ook met kinderwagens niet makkelijk te doen. Kortom zonde van onze centjes en tijd. Doe dit niet! kijk verder.

succes en fijne vakantie

Fijne camping!

Raoul
9-8-2012

RECEPTIE: 1 dame spreekt ook Engels, 1 kerel spreekt ook Nederlands en een oudere man alleen Frans. Bij onze aankomst duurde het wel wat lang.

RESTAURANT: restaurant 1 avond gegeten. Slecht. Ook een keer pizza's afgehaald. Voldoende.

SANITAIR: behoudens de sanitair van de eigen stacaravan geen gebruik van gemaakt. Kan hier dus geen oordeel over geven.

ZWEMBAD: leuk ingericht en genoeg voor echt alle leeftijden. Mooi schoon doordat er niet gegeten en gerookt mag worden. Ook genoeg ligruimte.

STACARAVAN: onze was ook voorzien van satelliet-tv, wasmachine en vriezer. Top!

SERVICE: helemaal top. Bij aankomst andere caravan mogen kiezen toen de onze geen gordijnen bleek te hebben. Een keer bleef de kraan in de badkamer lekken en een keer kregen we geen warm water meer. Beide keren ongekend snel verholpen.

AMUSEMENT: de animateurs deden de nodige moeite (aquarobics, waterrugby, waterpolo). De voorstellingen 's avond zijn we nooit naartoe gegaan. Die voorstellingen hadden genoeg volume i.i.g.

ideaal voor familie met kids tot 12 jaar

schoonjans
2-9-2011

een zeer rustig domein, met aanbieding van goede snacks en bakkerij; Strand ligt wel op 1 km loop afstand. De bar net iets de duur in vergelijking met de omliggende restaurants en haven. Heel veel last gehad van mieren. De bungalow c9 was proper bij aankomst maar de potten en pannen vuil. eerst alles opnieuw afwassen en schrobben voor gebruik. de airco werkt prima. geen parasol aanwezig en dat is wel een minpunt.

2 weken geluidsoverlast door camping zelf

fam. Vanbaren
19-9-2010

Activiteiten zo luidruchtig dat je vanaf 10 uur 'sochtends tot 24uur niet kan ontkomen aan de basdreunen van alle activiteiten met steeds maar weer de aanwezige geluidinstallatie ondanks mijn uitdrukkelijke uitleg en herhaald verzoek niet zachter gezet kan worden. Als deelnemer van een activiteit moest je schreeuwen naar je kinderen of partner om elkaar te kunnen verstaan.

Misschien leuk voor mensen die altijd al boven een discotheek hadden willen wonen maar ik noem dit geen vakantie. Als de activiteiten vlakbij ons huisje waren moest ik ook in het huisje tegen mijn vrouw schreeeuwen om elkaar te kunnen horen of alles potdicht gooien of vluchten naar het strand of zelf maar gaan deelnemen zoals aquagym (meedoen ipv ergernis). Ik heb zelfs een keer het volume stiekum langzaam teruggedraaid om ze zelf te laten merken dat het dan ook allemaal prima klinkt en ook iederen zich nog verstaanbaar kan maken. Zonder resultaat.

Ben vele malen (15 jaar) in Frankrijk en Spanje geweest maar zo heb

niet slecht , maar kan beter

thijssen c.
30-7-2010

wij waren tegen de middag daar aangekomen, maar chalet was nog niet klaar .moesten wachten tot 16.00h. geen probleem voor ons . de buurt verkend en ook op zoek naar winkels.gevonden op 7 km(lidl en hyper U ) tussen Valras en Serignon.1ste indruk van chalet was niet geheel positief. het had properder gekund en vooral het houten terras was slecht onderhouden. er was ook veel begroeiing tegen de woning en onkruid onder het terras hetgeen er voor zorgde dat er nogal wat mieren, spinnen en dergelijke rondkropen.(ook mieren binnen).er was ook geen warm water omdat de geiser stuk was. maar na mijn melding hiervan aan de receptie was het probleem binnen de 20 min. opgelost.De animatie s'avonds vonden wij meer gericht op jonge kinderen.tot zover de min punten.voor de rest toch wel een leuke vakantie gehad.goed zwembad met ligstoelen te huur voor 1 euro / dag . animatoren deden ook hun best en de zee was binnen loopafstand (800m.) Valras en serignan , alsook Beziers met het canal du midi zijn ee

kan er mee door

thijssen c.
23-7-2010

ons huisje was ook niet echt proper.terras was ronduit onverzorgt.het onkruid onder het terras stond tot tegen de planken en zat vol beestjes (spinnen,mieren,...).maar buiten deze ongemakken was het best wel in orde.we hadden zelfs tv. , airco en vliegenramen.er was wel geen warm water omdat de geiser stuk was , maar na dit gemeld te hebben bij de receptie, was het binnen de 20 min. gereppareerd.zwembad was ok. en de ligzetels waren te huur voor 1 euro per dag.ook een mooi strand waar het toch vrij rustig is.daar was wel geen douche( hetgeen wij toch wel op prijs stellen).hiervoor moest je naar Valras plage waar het ook wel tof was om te zwemmen.de animatie vonden we toch meer geschikt voor kleine kinderen.de onze van 12 en 16j. waren er snel op uitgekeken.het zou best voor herhaling geschikt zijn , maar dan toch in een chalet met een proper terras waar men s'avonds eens rustig kan genieten met een glaasje in de hand.

Goede camping

Johnny
11-7-2010

De bar was een minpunt, dranken werden meermaals ongekoeld geserveerd, het eten was er niet lekker: Geen aanrader om er te eten

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010