Zoover

5,6

Topvakantie gehad!

Debbie
29-7-2013

Totaal niet eens met de voorgaande beoordelingen, wij hebben met 2 gezinnen (4 volwassen en 5 kinderen van 20 maanden tot bijna 9 jaar) een super vakantie gehad. Wij zochten een kleine camping, maar met leuke faciliteiten (zwembad). Dat was het zeker voor onze kinderen! Kan me voorstellen dat het voor oudere kinderen niets is.

Staancaravan zeer ruim, wel van diverse eigenaren waardoor er veel verschil zit in de inboedel.

Van de camping was het een kleine 15 minuten lopen naar het mooie brede zandstrand. Zelfs met buggy goed te doen.

Voor ons de eerste keer Frankrijk en had een vooroordeel naar de vervelende fransen. Echter totaal geen last van gehad, veel medewerkers waren franstalige belgen die zeker probeerde ons en onze kinderen in het nl te woord te staan. Geen vervelende ervaringen gehad, ook niet van de camping af!

Park ligt helemaal aan het eind van de straat, dus geen bruisende omgeving!

Speeltuin mag opgeknapt worden en het eten was niets aparts, maar voldoende.

uitstekende animatie

Delaere
20-8-2008

-het huisje was niet zo netjes, afhankelijk van voorhanger(dus direct poetsen)

-redelijk groot

-sanitair ok

-grootste troef vonden wij de animatie

het waren franstalige animaters van luik, deden hun best om een mondje nederlands te praten

-deden hun best om een leuke show te presenteren

en overdag sport en spelletjes aan het zwembad

-pluspunt, camping is niet grootschalig

middelmatig, goede maar ook slechte kenmerken

Pedro
1-8-2008

Het verblijf (chalet)dat wij toegewezen kregen was niet meteen prachtig te noemen. Zonder echt versleten aan te voelen was het toch duidelijk al dikwijls verhuurd. Arico werkte maar half en half (gemeld en er was iemand gekomen, maar na twee dagen airco terug stuk). Ook veel last gehad van mieren in het huisje zelf. Pluspunten waren : Het zwembad, de animatie (dankzij de geweldige animatoren), rustige ligging (geen massale drukte)nadeel is dan weer wel dat er buiten het domein praktisch niets op wandelafstand te bereiken is. Strand was ook rustig, meer dan plaats genoeg.

in het algemeen goed maar kan beter!!

yente de belder
26-7-2008

Wij hebben twee weken gelogeerd op domaine les muriers.De ligging van het park is uitstekend vooral door de nabijheid van de zee.Het zwembad is zeer mooi en vooral heel proper,de redders zijn wel heel streng.Aan de bar kan wat gewerkt worden want die heeft geen stralend uitzicht!Wij logeerde in een huisje dat was een echte TRGENVALLER!Bij onze aankomst was ons huisje niet proper,er waren ramen die niet goed sluiten,de luikjes aan de ramen waren stuk en konden niet dicht,het mubilair is aan vervanging toe,veel last van mieren en muggen en de oprit van ons huisje was 1 grote zandbak terwijl er huisjes zijn met een mooie stenen oprit!De animatie en het animatie programma was gewoon supper.De mensen die achter de balie van de receptie staan zijn gewoon animators en kende er dus bijna niks van!Wij raden wel aan om proberen te boeken via een eigenaar die huisjes zien er beter uit.

Goeie middelmaat met sommige uitschieters

L D M
21-7-2008

Mooi huisje , proper gekuist , mooi keukentje , 2 slaapkamers en living , net buiten het huisje waren sommige huisjes zeer mooi aangeplant maar het onze en de meeste waren zeker niet mooi en proper van bloemetjes , gras een mooie haag , wat zeker niet proper is de bar , dit is ronduit vuil , zeker de toiletten , het eten in de bar is niet te eten. de zwembaden waren wel zeer mooi en proper ,in het winkeltje en bakkerij tje hadden ze de basis producten. moest de beplanting wat mooier zijn onderweg naar de huisjes zou dit ook al wat beter zijn.

Een aanrader

Geert
23-6-2008

Gemakkelijk bereikbaar. Niet ver van autosnelweg.

Omgevinbg is mooi. Licht heuvelachtig, mooie stranden.

Een grootwarenhuis ( Hyper U ) is op een 6-tal kilometer. Er is ook een LIDL vlakbij.

Het nabijgelegen Valras is echt toeristisch. Prachtig strand, activiteiten, winkels...

De Chalet was zeer proper.

's nachts was het rustig.

Onthaal in vrij goed Nederlands was een pluspunt.

Het zwemcomplex was prachtig.

Enig minpunje vond ik het gebrek aan animatie. Ok, we wisten dit op voorhand. Er is enkel animatie in juli - augustus.

Maar als je ziet dat de camping minstens 80% volzet is, en er veel kinderen zijn, zou er toch 1 à 2 keer per week animatie mogen zijn.

Voor de rest was het er super.

We gaan er zeker terug

14 dagen in augustus geweest met 3 grote hebben zich goed

Delaere
24-1-2008

14 dagen in augustus geweest met 3 grote kinderen(19-17-13)ze hebben zich goed geamuseerd.voetbal tornooien,basket,tennis,petanque,er waren ook spelletjes aan het zwembad overdag.animatoren (walen) heel vriendelijk,deden hun best om nederlands te praten.leuke animatie sávonds in het frans en in het nederlands(klein beetje)zwembad was proper (ligstoelen gratis) stacaravan is afhankelijk van je voorganger(niet proper)er is een kleine winkel aanwezig waar we stokbrood en krant kochten voor grote boodschappen; hyper 7km verder.leuke vakantie gehad

Chalets waren in orde, ruim en schoon

M.F.
3-11-2007

Chalets waren in orde, ruim en schoon. Helaas was de veranda niet zo stevig, de leuningen braken bijna af en mijn moeder is zelf door de veranda heen gezakt.

De ligging was goed, dicht bij het strand en dicht bij het (drukke) Valras-Plage.

Het animatieprogamma was zeer uitgebreid, maar alleen franstalig, waardoor het voor Nederlanders niet te volgen was. Ook zaten wij aan de rand van het park, maar het animatieprogamma was goed hoorbaar tot na half 1. Dit was best storend, vooral voor onze kinderen.

Het zwembad is wel een pluspunt, heel mooi en genoeg vermaak voor de kinderen.

In het park zitten heel veel Fransen, een aantal Belgen en weinig Nederlanders. Dat was wel jammer.

Mooi domein,rechtstreekse toegang tot het strand(zonder de

Susy Matthé
23-9-2007

Mooi domein,rechtstreekse toegang tot het strand(zonder weg alleen maar door de duinen).

Heel mooi en proper strand.Bungalows ruim en proper, beetje te weinig privacy.Zwembad heel mooi en met glijbanen.Animatie goed ,animatoren heel kindvriendelijk.Enige minpuntjes:

1. winkeltje veel te duur en onvriendelijke dame achter de kassa

2. s'avonds veel muggen en onze bungalow had geen vliegenramen

mooie en ruime caravans

fam van Genderen
1-9-2007

mooie en ruime caravans.De animatie was leuk en afwisselend 's avonds.Alleen jammer dat alles in het frans is.Mijn zoon van 6 vond de kinderdisco helemaal geweldig.Vooral het liedje wat ze elke weer opzetten op de caming.Wie weet hoe dat liedje heet of de artiest,mijn zoontje wil m zo graag hebben.Glijbanen waren leuk,alleen de badmeester was er streng.