Zoover
Camping Campéole Domaine Les Mûriers

Camping Campéole Domaine Les Mûriers

5,6

Leuke camping maar alleen in het hoog seizoen

Raymond
28-9-2013

Wij zijn op deze camping geweest van af 16 september 10 nachten.

Het chalet was echt super daar was niks op aan te merken.

Alleen zeg touroperator dat in deze tijd dat wij er waren er genoeg te doen zou zijn

Nou verre van dat .

Om een terrasje te pakken moesten we zeker 15 km rijden want in de buurt is er s,avonds niks te doen.

Voor mensen die van rust houden is het echt een aanrader.

Als je net als ons de hond mee hen en je gaat het natuurgebied in neem 3 flessen mugge spul mee want je wordt echt kompleet aangevallen en deze vliegende vrienden steken gewoon door je kleding heen

De service op het park is zeker een dikke 10 want de mensen staan direct voor je klaar alleen is het wel jammer dat ze totaal geen Engels spreken.

Het zwembad ziet er keurig uit .

Al met al een leuke camping alleen niet in het na seizoen of je moet echt van rust houden

Onvoldoende

Echelon
3-9-2013

Na een lange rit aangekomen op een stoffige kleinschalige camping aan de zijkant van een lawaaierige baan. Aangemeld bij de receptie, ondanks de aanhangbordjes, geen Nederlands spraken. Ze pronkten met hun Recommended Zoover awards... Maar tot op heden is voor ons nog onduidelijk waarom deze camping recommended is.

Het begint bij de camping zelf. Deze is verouderd en typisch op zijn Frans. Huisjes staan dicht aan elkaar geschakeld met weinig privacy en zijn van prive eigenaars. Heb jij een eigenaar die geen ligstoelen, parasols of zonneluifel heeft dan kan je alleen maar teleurgesteld toekijken hoe je overbuur het wel heeft. Animatie niks, eetgelegenheden niks. Alleen afhalen van junkfood. Geen schaduw maar wél spekgladde stenen aan zwembad dus enkel voor de die-hards. In de omgeving? Junkfood, pizza's en mosselen met friet. Voor de rest geen FLUIT te beleven tenzij je een doorwinterde strandganger bent.

Er was geen animatie,onthaal was niet echt inlichting was

marc
15-6-2008

Er was geen animatie,onthaal was niet echt inlichting gevend.Zwembad was mooi en proper,kort bij zee en de ligging was ook goed.Omgeving was ok.

Wij zijn in juni 2008 geweest.

Gereisd Met partner in juni 2008