Zoover

5,5

We zaten in een chalet

Ap
26-8-2007

We zaten in een chalet. Deze zijn ruim en alles in aanwezig. Chalets zijn prive eigendom dus de inrichting kan verschillen. (van tv tot aan de aanleg van de tuin)

Zwembad was zeer mooi en kindvriendelijk met glijbanen !!

Animatie was vooral op de fransen gericht.

Ik heb ook begrepen dat de tenten tijdelijk blijven staan (door de tenten waren er vooral fransen waardoor de animatie aangpast was)

Ik kan geen oordeel over het gedeelte van de tenten geven

in ons straatje zaten nederlanders.

wij hadden geen last van de animatie 's-avonds maar het ligt er maar net aan waar je zit. De tenten zater er dichter op + sommige chalets.

Voor gezellige winkelstraatjes en restaurants moet je met de auto.

Dit is niet grootschalig en we komen zeker nog een keer terug

Wij zaten hier begin augustus in een tenthuisje van een de

fam van de noort
23-8-2007

Wij zaten hier begin augustus in een tenthuisje van een touroperator. Onze tent was zeer schoon, maar ligt aan de vorige "bewoner" want je moet zelf schoonmaken. In onze tent zat geen douche en toilet, wel nieuwe koelkast en prima bedden. Sanitair van de camping werd 1 keer per dag schoongespoten, maar was niet erg fris. Het kon ermee door! (Altijd natte, vieze vloer) Zwembad was erg mooi, voor alle leeftijden. Prachtige glijbanen. Te weinig bedden. (Hier zeeer vieze toiletten!) Wij hebben ervaren dat mensen wel alles bezet houden met handdoekjes!! Strand ook geweldig, prima te belopen. Zeer vriendelijk personeel, goede sfeer, leuke animatie. (Grotendeels franstalig) Je moet het niet erg vinden dat er tot 12.00 uur muziek is, daarna wordt het ook uitermate rustig en stil (zoals overdag ook). Klein speeltuintje, leuk voor kleine kinderen. Toen wij er waren: niet veel nederlanders; geen speelvriendjes voor onze kinderen. Valras Plage:leuk maar superdruk: uitstapjes=filerijden!

Zijn 2 wkn geweest met 3 kids van 8, 6 en 2 in een van met

melanie
7-8-2007

Zijn 2 wkn geweest met 3 kids van 8, 6 en 2 in een tenthuisje van touroperator. eigen sanitair met keukenbl, 2 ruime slaapk,Op de camping kun je niets eten. Op het prachtige zwembadter (open tot 19.00 uur)mag je ook niets eten, maar dat is ook te zien: brandschoon! Er staan veel ligbedden, de fransen gaan tussen 1 en 3 eten en zijn verplicht hun handdoeken mee te nemen zodat er weer nieuwe bedjes vrijkomen. De glijbanen zijn superHet animatie-team is erg leuk (wel frans,beetje ned)veel muziek en dans: altijd goed),in het winkeltje is datgene te koop wat je nodig hebt, voor de boodsch gingen we naar een mega-supermarkt 6 km. verder, mooie strand ligt op 800m en je moet over een grote kale oppervlakte lopen wat goed te doen is: Een kleine camping, maar daar hebben wij bewust voor gekozen: alles is om de hoek, ideaal voor jezelf en voor de kinderen.

Ruim opgezet en mooi park gelegen aan het einde van een is

Ina
6-8-2007

Ruim opgezet en mooi park gelegen aan het einde van een weg waaraan meerdere campings gelegen zijn. Wij hadden een ruime stacaravan met een groot terras (niet overdekt). Het park oogt rustig, maar iedere avond is er een gevarieerd animatieprogramma. Wij zaten op een plek waar dit goed te horen was (is niet overal het geval). Dit vonden wij een minpunt, zeker omdat het programma pas om 00:15 uur afgelopen was. Verder prima faciliteiten, vlakbij een mooi zandstrand. Veel Fransen en Belgen. Weinig Nederlanders. Zeker de moeite waard.

We verbleven eind juli in een chalet

Albert
6-8-2007

We verbleven eind juli in een chalet.

Chalet is groot genoeg incl. alle benodigde spullen. Ons chalet was niet (goed) schoongemaakt.

Chalets zijn eigenaren, dus deze kunnen onderling verschillen

Het is een kleinschalig met aan een kant de chalets en aan de andere kant tenthuisjes (ik heb begrepen dat duit tijdelijk is en dat hier ook chalets worden geplaats

Mooi en verzorgd domein, zeker een aanrader.

Aninmatie was helaas franstalig (terwijl in de brochure nederlandstalig stond), dit was lastig voor de nederlandse kinderen om dit te volgen

Mooie rustige camping met mooi zwembad en omgeving 10 naar

erik
6-8-2007

Mooie rustige camping met mooi zwembad en omgeving 10 minuten lopen naar mooi zandstrand .

Wij haddden een tenthuisje( incl douche wc) en dat zag er goed uit

Zeer leuk/goed animatie team(ook nederlandtalig) heledag door van 'smorgensvroeg 10 tot 's avond 12.00 uur voor groot en klein

nadeeltjes

campingwinkeltje erg duur alleen gebruiken voor brood.

Geen restaurant bij je kunt er alleen afhalen zoals pizza's en patat ed .

Personeel(op uitzondering van receptiebalie) alleen Franstalig wel erg vriendelijk

Animatie team zegt bijna alles in het Frans( lastig voor kinderen)

Conslusie

Het was een geslaagde vakantie voor ons, met mooi weer ( koelt 's avond wel snel af ivm zeewind)

Dus echt een aanrader voor families met kinderen van ± 3-12 jaar

Hier beleefde ik mijn beste vakantie ooit

Steven Vandervaeren
5-8-2007

Hier beleefde ik mijn beste vakantie ooit. Erg veel animatie in het park, de animatoren zijn er heel persoonlijk en op de duur worden het zelfs vrienden, je bent weliswaar niet verplicht om aan alle activiteiten deel te nemen. Voor herhaling vatbaar !

Gereisd Familie in augustus 2007

onze dochters van 8 en 10 jaar en wijzelf hebben super een

fam. Vernijns
2-8-2007

onze dochters van 8 en 10 jaar en wijzelf hebben super genoten!

Ruime huisjes,met een grote koelkast.Het was wel niet echt proper bij aankomst.

Veel animators die voornamelijk Frans spreken,maar sommige spreken ook een mondje Nederlands.

Aan de receptie spreekt de vrouw perfect Nederlands.

Mooi zwembad,met steeds toezicht!Vriendjes in overvloed.

's avonds en 's morgens geen last van lawaai.

Leuke strandjes in de buurt met veel watersportactiviteiten.

Onze vakantie was geslaagd!!!

2006

Net terug van 3 weken Domaine Les Muriers met onze van 6 8

Willeke
2-9-2006

Net terug van 3 weken Domaine Les Muriers met onze zoontjes van 6 en 8 jaar. Hele mooie,ruime chalets,veelal van particulieren,dus veel extra's. Wij hebben rechtstreeks geboekt,goedkoper,en je kan zo beter je wensen doorgeven. Leuk strand op loopafstand met erg leuk restaurant,aanrader!

Leuk zwembad met verschillende glijbanen en actief Aimatieteam voor jong en oud.

Zowel receptie als kinderanimatie Ned. sprekend. Vlak naast camping tereein waar 3 keer per week markt is,manege,luchtkussenpark,midgetgolf,enz.

Hyper U Marche,Lidl en Mac Donalds op 10 min. rijden,en Valras Plage op 10 min. rijden,leuk strand en leuke restaurantjes,winkeltjes.

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie en hebben erg (ook

Andre, Renate en Levi
2-9-2006

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie en hebben erg genoten. Vriendelijke (ook nederlandse) ontvangst bij de receptie. Chalet was netjes, erg ruim, mooie veranda. Redelijk veel ruimte erom heen. Paden mooi aangelegd. Erg prettig i.v.m. privacy.

10 minuutjes lopen naar het strand. Het zwembad was heerlijk. De glijbanen vielen ook bij ons erg in de smaak. Winkeltje erg prijzig. Alleen gebruikt voor stokbrood, croissantjes. Veel animatie 's avonds. Geen last van gehad qua lawaai. Minpuntje vonden wij dat je niet 's avonds op de camping even kon eten. Je kon wel pizza's en patat halen, maar als je even wilde gaan zitten om te eten dan moest je echt een plaatsje verderop (Valras Plage). Voor de rest zeer geslaagd. Prima camping!