Zoover

5,5

Goede camping

Johnny
11-7-2010

De bar was een minpunt, dranken werden meermaals ongekoeld geserveerd, het eten was er niet lekker: Geen aanrader om er te eten

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

PAGAN TENT GEHUURD

Diana Visser
10-5-2010

Vorig jaar zomer de laatste 2 weken van juli hier geweest. We hebben een super mooie vakantie gehad. een paar dagen hadden we last van een mistral wind, dan waait het er behoorlijk, en word het zwemmen in de zee verboden. Je merkt dat direct in het zwembad, het was er toen erg druk. Nadeel is, dat je gedurende je gehele verblijf een plastic armbandje om krijgt, die ook niet meer af wil, alleen met een schaar! Verder hadden wij een tent gehuurd (pagan) waar ook een sanitaire unit in zit. (douche-toilet en wastafel). Dit is in 1 woord geweldig! De controle voor vertrek was ontzettend streng, alles moet werkelijk brand schoon zijn, anders krijg je je borg niet terug. Al met al een geweldige plek, en een super accommodatie. Wij hebben alweer geboekt voor de komende zomer.

fantastisch

hannah
10-10-2009

was een geweldige vakantie! Zou er zo weeer naar terug gaan, Het zwembad was geweldig je moest maar een klein stukje lopen naar het strand!

Het was fantastisch

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

echt leuk

vandevelde david
24-9-2009

bij aankomst aan het onthaal heel vriendelijk boekje gekregen met alle info in 4talen papier waar de groote winkels waren enz in maal in het huisje alles goed veel ruimte en proper aalles in orde strand te berijken na 10 min te voet mooi omgeving

Gereisd Met vrienden in september 2009

Heerlijke genieten van vakantie

Maurice
11-9-2009

Bij aankomst werden we zeer vriendelijke en in DE NEDERLANDSE TAAL ONTVANGEN.

Ons chalet was erg netjes en ruim opgezet.

De zwembaden waren heerlijk en de kinderen hebben hier veel gebruik van gemaakt.

De winkel was best prijzig maar goed in assortiment en vers.

Het strand is goed te bereiken. Klein stukje lopen of als slecht ter been bent kun je er ook met de auto komen.

Camping is echt een aanrader voor mensen met kleinere kinderen en die van de rust kunnen genieten.

Aanrader met een aantal minpunten

Niels de Koning
24-8-2009

Leuke kleine camping met genoeg mogelijkheden. Zwembad ideaal, strand groot en dichtbij. Mobile home was minder (C64). Vuil bij aankomst, kleine douche, wastafel ook beneden peil, toilet ook niet schoon. De indeling van de caravan was slecht, en de spijkers staken uit de houten planken van een hele slecht vlonder. De plek was groot en we zaten vrij. Volgend jaar een andere mobile home. Ook jammer is dat honden overal uitgelaten mogen worden. Maar weinig mensen nemen de moeite de drollen op te ruimen. Meer mensen hadden deze klachten.

Leuke Camping

Fam van Lienden
13-8-2009

Leuke camping, mooi zwembad, strand met auto dichtbij, maar lopend toch nog wel een kleine 10 minuten. En met een rolstoel/kinderwagen niet echt te doen.

Wat ik als jammer heb ervaren is dat er een nederlandssprekende medewerker aanwezig is, maar dat er werkelijk niets in het nederlands op papier wordt gezet!

De invalide doche is het water naar mijn idee veel te koud!

Je kunt niet echt eten op de camping, wel van alles afhalen, patat en pizza's zijn heerlijk.

Winkeltje is klein en heel duur ( pot pindakaas 5,60 ) maar voor de broodjes en de krant s'ochtends prima.

Hyper,Lidl en Aldi zijn in de buurt te vinden.

Wij hadden topweer en hebben ons prima vermaakt!

proper kindvriendelijk vakantie domein

jessica
12-8-2009

zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen huisjes zijn proper het ene huisje heeft geen tuin het andere wel wij hadden een van de mooiste huisjes met een heel mooie tuin c76 je kan dat aanvragen bij de boeking proper en alles in orde .mooi zwembad genoeg animatie dus zeker te doen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

leuk zwembadcomplex voor jonge kinderen!

fam Declerck
31-7-2009

klein schalige camping, in juli voor 50% belgen.

kleine winkel met bakkerij (verse stokbroden ganse dag).

Snacks zijn beperkt en trage bediening.

Op 6km grote supermarkt ( Lidl en U-market)

Hebben ons geamuseerd met de kids. aanrader voor gezinnen met kinderen onder de 12j.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Leuke caming

familie M. te Z.
15-2-2009

Hele leuke camping. Leuk zwembad voor jong en oud. Strand op loopafstand door de duinen. Vanaf het het van de camping toch nog wel 15 minuten lopen. Niet geschikt voor buggy's of kinderwagens want je loopt door het zand en tussen bomen over hele smalle paadjes. Wij hadden slecht weer, dus dat was heel jammer. Is dan ook weinig te doen in de omgeving. Alle dorpen zijn hetzelfde. Als je mooi weer hebt en alleen gaat voor het strand en het zwembad is het een aanrader.