Zoover

5,6

ideaal voor familie met kids tot 12 jaar

schoonjans
2-9-2011

een zeer rustig domein, met aanbieding van goede snacks en bakkerij; Strand ligt wel op 1 km loop afstand. De bar net iets de duur in vergelijking met de omliggende restaurants en haven. Heel veel last gehad van mieren. De bungalow c9 was proper bij aankomst maar de potten en pannen vuil. eerst alles opnieuw afwassen en schrobben voor gebruik. de airco werkt prima. geen parasol aanwezig en dat is wel een minpunt.

Ideaal met kinderen, leuke animatie, mooi zwembad

Sascha
5-8-2011

Deze overzichtelijke camping heeft 2 sterren maar als je het mij vraagt kan dit zeker voor een 3 sterren camping door, zeker wat de animatie betreft! Wij verbleven in een van de Pagan tenten, deze staat heel centraal op de camping ingedeeld. Het zwembad is TOP! Bedjes zijn te huur voor € 1,-. Geen strenge badmeesters, heel gemoedelijk.

De animatie is een enthousiaste club mensen die leuke/mooie shows neer kunnen zetten en heel persoonlijk met de kids omgaan. Een aantal keren per week worden er ook mensen ingehuurd van buiten de camping om een sfeervolle avond te brengen o.a. goochelshow, schuimparty met DJ, zangers.

De camping staat als laatste in rij van een hele boel andere campings in Vendres Plage waar net buiten de camping ook zoveel te doen is o.a. paardrijden, luchtkussenpark, mini-kermis, karten, tokkelen/adventure park. Vanaf de camping nog 800 meter door de duinen heen om op het mooie brede strand te komen. In Valras Plage (2 km) zijn veel leuke winkeltjes en restaurantjes.

2 weken geluidsoverlast door camping zelf

fam. Vanbaren
19-9-2010

Activiteiten zo luidruchtig dat je vanaf 10 uur 'sochtends tot 24uur niet kan ontkomen aan de basdreunen van alle activiteiten met steeds maar weer de aanwezige geluidinstallatie ondanks mijn uitdrukkelijke uitleg en herhaald verzoek niet zachter gezet kan worden. Als deelnemer van een activiteit moest je schreeuwen naar je kinderen of partner om elkaar te kunnen verstaan.

Misschien leuk voor mensen die altijd al boven een discotheek hadden willen wonen maar ik noem dit geen vakantie. Als de activiteiten vlakbij ons huisje waren moest ik ook in het huisje tegen mijn vrouw schreeeuwen om elkaar te kunnen horen of alles potdicht gooien of vluchten naar het strand of zelf maar gaan deelnemen zoals aquagym (meedoen ipv ergernis). Ik heb zelfs een keer het volume stiekum langzaam teruggedraaid om ze zelf te laten merken dat het dan ook allemaal prima klinkt en ook iederen zich nog verstaanbaar kan maken. Zonder resultaat.

Ben vele malen (15 jaar) in Frankrijk en Spanje geweest maar zo heb

Mooi gelegen camping, wel typisch Frans

Broeke
5-9-2010

Deze zomervakantie naar Les Muriers geweest. We zaten in tent Pagan. Tent voldoet prima (alles aanwezig). Camping is mooi groot opgezet, tenten en stacaravans staan apart opgesteld met zwembad ertussen. Wij vonden de camping tegenvallen, uitgaande van de andere reacties op Zoover. Wat was er goed: zwembad (ideaal voor kinderen), animatie (laat, maar leuk voor de kinderen), ruime opzet camping, omgeving (sluis bij Beziers echt aanrader), vlak aan strand (Valras-plage en Serignan-plage zijn nog mooiere stranden). Wat viel er tegen: disco of andere muziek hoorbaar op gehele park tot standaard 23.30 uur. Wij hadden in de tent daarnaast erg veel last van onze (diverse) buren, die vaak tot wel 2.00 uur 's nachts voor de tent zaten. Kortom, wil je een beetje rust, kies dan geen tent. De stacaravans vonden we er leuk uitzien, ook ruim opgezet. Misschien gaan we ooit nog terug, maar dan wel als de kinderen wat ouder zijn en dan nemen we zeker een stacaravan.

zeer goed meegevallen

Reyniers Kurt
17-8-2010

prachtige camping in rustig gelegen gebied op zo'n 800 meter van het strand.

wij zaten in caravan C14 welke heel basic was. geregeld last gehad van mieren. alle eten moest je goed afsluiten. na enkele malen reclameren en na het ontdekken dat er een nest het bed was ingekropen hebben ze de caravan met produkt aangepakt en hebben we er drie dagen geen mier meer gezien. het zwembad was fantastisch. niet veel volk hoewel het alle dagen rond de 29° was. de animatoren waren ook heel goed en nederlands spreken was voor de meeste geen probleem. de avondshows waren iets minder en enkel in het frans wat waarschijnlijk normaal is voor de streek maar met 70% nederlandstaligen op de camping had ik iets meer moeite verwacht. drinken bestellen aan de bar tijdens de show kost veel geld. 1 cola, 2 fanta's en een biertje kosten ongeveer 15€. de camping is zeker een aanrader maar je kan beter iets meer uitgeven voor een caravan met wat meer luxe.

leuk

Steven
12-8-2010

Wij zij geweest van 24/7 tot 7/8/2010 .

De chalet (B 44) was bij aankomst zeer proper en was perfect in orde.Normaal konden we pas om 16 h op ons huisje en bij aankomst was 12 h ook geen prob

Het is een zeer leuk domein voor gezinnen met kleinere kinderen.onze kindjes van 1-3 en 7 vonden het een zeer leuke vakantie.Het domein is leuk en proper maar voor mensen die iets willen zien of met grotere kinderen is het te afgelegen.Buiten het zwembad en de lokale animatie is er niets te zien.Voor gezinnen die met de kinderwagen naar het strand gaan is het een probleem.Het binnenwegje door het domein is niet te begaan met een kinderwagen en ook de route langs de weg is niet idiaal.Ook hadden wij geen geluk met het weer,binnen het domein was hetnlekker ,maar op het strand was de wind niet te doen(het zand waaide hard tegen de benen).hierdoor hebben wij een groot deel van onze vakantie doorgebracht aan het zwembad,dit was geen probleem aangezien dit een zeer kindvriendelijk zwembad en camping

oké

M&M
12-8-2010

Het is een rustige, kleinschalige camping. Het zwembad is top. Ons 6-persoons "chalet" (stacaravan) was helaas erg krap en bovendien niet echt schoon. We hadden echt pech want de meeste andere chalets waren groter en ook beter uitgerust. Waarschijnlijk zijn die eigendom van privé-personen? We hadden een week uitstekend weer, rond de 30 graden. Wel waaide het behoorlijk hard (windkracht 5) waardoor een bezoekje aan het strand niet echt lekker was (je werd gezandstraald!). De campingwinkel is prima voor de kleine boodschappen en bovendien de hele dag open (erg onfrans waar de winkels 's middags meestal gesloten zijn). Lidl en Hyper U zijn op 10 minuten afstand gelegen. De omgeving vonden wij ietwat tegenvallen. Uitstapjes naar Sete, Cap dagde, Carcossone (=aanrader), Narbonne en Beziers leiden steevast tot files, ook de binnenwegen stonden vol. Bovendien waren ze minder attractief dan de boekjes deden geloven. Het aninatieteam doet erg zijn best, maar spreekt alleen Frans!

Super !

Karin
9-8-2010

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest. Het is ons zeer goed bevallen. We werden zeer vriendelijk onthaald bij de receptie. Er stond in de reispapieren dat je pas om 16.00 uur in het chalet kon, maar we kregen gelijk de sleutel (13.00). Het chalet wat we eerst kregen was oud en vies, terug naar de receptie en kregen zonder problemen de sleutel van een ander chalet. We zaten in C12, een mooie caravan met mooi aangelegd tuintje. Zit heel veel verschil in. Het zwembad was super ! Het strand is wel verder lopen dan 500 m, maar goed te bereiken. Schuin tegenover de camping staat een luchtkussenpark air2deux, erg leuk om heen te gaan. Kidsclub ook erg leuk, denk eraan dat de kinderen ALLEEN op zondag aangemeld kunnen worden, anders moet je weer een week wachten en mogen ze niet deelnemen aan activiteiten. We hebben mooi weer gehad, wel veel mistral wind, maar dat maakte de warmte wel draaglijk. Ik zou er zo weer naar toe gaan ! Afhaal was lekker (patat en pizza).Niet in rest.gegeten.

niet slecht , maar kan beter

thijssen c.
30-7-2010

wij waren tegen de middag daar aangekomen, maar chalet was nog niet klaar .moesten wachten tot 16.00h. geen probleem voor ons . de buurt verkend en ook op zoek naar winkels.gevonden op 7 km(lidl en hyper U ) tussen Valras en Serignon.1ste indruk van chalet was niet geheel positief. het had properder gekund en vooral het houten terras was slecht onderhouden. er was ook veel begroeiing tegen de woning en onkruid onder het terras hetgeen er voor zorgde dat er nogal wat mieren, spinnen en dergelijke rondkropen.(ook mieren binnen).er was ook geen warm water omdat de geiser stuk was. maar na mijn melding hiervan aan de receptie was het probleem binnen de 20 min. opgelost.De animatie s'avonds vonden wij meer gericht op jonge kinderen.tot zover de min punten.voor de rest toch wel een leuke vakantie gehad.goed zwembad met ligstoelen te huur voor 1 euro / dag . animatoren deden ook hun best en de zee was binnen loopafstand (800m.) Valras en serignan , alsook Beziers met het canal du midi zijn ee

kan er mee door

thijssen c.
23-7-2010

ons huisje was ook niet echt proper.terras was ronduit onverzorgt.het onkruid onder het terras stond tot tegen de planken en zat vol beestjes (spinnen,mieren,...).maar buiten deze ongemakken was het best wel in orde.we hadden zelfs tv. , airco en vliegenramen.er was wel geen warm water omdat de geiser stuk was , maar na dit gemeld te hebben bij de receptie, was het binnen de 20 min. gereppareerd.zwembad was ok. en de ligzetels waren te huur voor 1 euro per dag.ook een mooi strand waar het toch vrij rustig is.daar was wel geen douche( hetgeen wij toch wel op prijs stellen).hiervoor moest je naar Valras plage waar het ook wel tof was om te zwemmen.de animatie vonden we toch meer geschikt voor kleine kinderen.de onze van 12 en 16j. waren er snel op uitgekeken.het zou best voor herhaling geschikt zijn , maar dan toch in een chalet met een proper terras waar men s'avonds eens rustig kan genieten met een glaasje in de hand.