Zoover

5,6

Niet voor herhaling vatbaar

Astrid
24-7-2013

Wij verbleven de eerste 2 weken van Juli op camping Les Muriers in een stacaravan. Bij aankomst was het terras vies: tuinmeubilair zat onder de aanslag, overal spinnenwebben en trossen met slakken. Dit gemeld bij een medewerker, maar zijn reactie was 'dat ze dit dan wel elke dag konden schoonmaken, omdat het er de volgende dag toch weer mee vol hangt'. De stacaravan vanbinnen was ook niet schoon: spinnenwebben (incl. spin), bestek niet schoon, tandenborstelglaasje zat nog onder de tandpasta. En hier mag je dus wel 52 euro schoonmaakkosten voor betalen! Verder waren de matrassen zó slecht dat de veren er doorheen kwamen en hingen er geen gordijnen voor de ramen.

Zwembad was wel goed, alleen ook toegankelijk voor dagtoerisme dus soms best druk. Strand was erg mooi, maar lag voor ons net iets te ver lopen. Speeltuintje had ook z'n beste tijd gehad: wipkip was deels kapot en uit veel houten toestellen staken splinters. Speel/gok hal was smerig. Voor ons geen tweede keer!

eenmalige vakantie

K. Julius
23-7-2013

Eerste indruk is goed. Maar eenmaal op locatie ontdek je dat de bar/restaurant erg smerig is, staancaravan wel netjes, maar niet superschoon, o.a. kleverige kookplaat, mieren, schimmel in koelkast.

Strand via looppad te bereiken, ca. 25 minuten lopen.

Wel mooi strand, alleen wat (dode) kwallen.

Animatie in de avond veel en veel te luid! Begint te laat voor de kinderen.

Internet traag of niet bereikbaar

Zwembad wel goed voor elkaar.

TOPPER!!!

Norré
18-7-2013

7 nachten Les Muriers, gezin met 3 kids 10-13-17, top camping, geboekt met Thomas. Service in camping top, aerco ging niet meer uit, om 2200uur iemand gevraagd, kwam direct ter plaatse, aerco afgelegd, volgende dag zonder vragen kwam iemand direct de aerco herstellen. Alles is hier zeer proper. Zwembad voor elke leeftijd, goede werking ligstoelen, 2 euro betalen en als je hem terugbrengt krijg je een euro terug, dus handdoeken leggen is hier zeker niet nodig. Restaurant, niet slecht, lekkere tappa's en coctails...Animatie niet gezien, teveel naar buiten geweest, europapark,....Dit familiepark is zeker een aanrader en wij doen elk jaar 2 verschillende plaatsen, deze staat in mijn top 3!!! Volgende stop is Canet plage.....We verbleven wel in een mobilhome type 200....

Leuke camping, met mooi zwembad.

Ramon
2-9-2012

Ruime stacaravan met airco. Houten veranda ervoor. Schoon, goed ingericht. Lekkere bedden. Beetje last gehad van mieren, maar na gebruik van enen spuitbus geen last meer gehad. We hebben wel een liggend of wat luxetrein tuinstoelen op de veranda gemist. Camping is schoon, stacaravans staan redelijk van elkaar af en er is zowel schaduw als zon op de meeste plekken. Zwembadcomplex erg leuk voor kinderen vanaf 2 t/m een jaar of 14. Huur van de ligbedden 1euro per dag, daardoor altijd bedjes beschikbaar. Je kan ook gewoon je handdoek op de grond leggen. Voor kinderen is er veel te doen, leuke animatie en een mini disco. Goede begeleiding. We hebben 1 x gegeten bij het restaurant op de camping. Was best royaal en lekker. Nederlandsprekende receptie medewerker is aanwezig. Elke ochtend en middag verse stokbrood halen bij de campingwinkel, die verder niet veel voorstelde. Samenvattend een prima, nette gezinscamping.

Fantastische vakantie gehad!

Engel38
13-8-2012

We hebben een week met 2 volwassenen en 1 kind in een tent zonder eigen sanitair. De toiletgebouwen werden minstens een keer of 4 schoongemaakt per dag en afgezien van wat veel water op de grond (waarschijnlijk door mensen die nooit de trekker gebruikten in de douche), was er helemaal nix op aan te merken. Het was tiptop verzorgd. Elke dag was er animatie, het zwembad was geweldig en het strand op loopafstand. Op korte afstand was ook een boulevard en nog een groot strand. Ongelofelijk dat deze camping maar 2 sterren heeft, het verdient minstens 4 sterren! We hebben ons er uitstekend vermaakt en we hadden fantastisch weer! Al met al een aanrader!

Heerlijke vakantie gehad op Les Muriers!!

boyenmarianne
11-8-2012

Door de wisselende reacties, met de nodige twijfel toch geboekt bij Les Muriers. Deze twijfel is geheel weggenomen tijdens onze heerlijke drie weken op de camping in een Pagan tent!! Prachtig zwembad, strand op 800 meter lopen, geweldig weer, leuke animatie (wel veel in het Frans), eten voor campingmaatstaven best behoorlijk, prima tent met sanitair, leuke bar en een gezellige vriendengroep voor onze kids van 9,12 en 15 (hoewel veel Fransen). Kortom: aanrader!! Eén minpunt: de muggen!! Daar word je helemaal gek van.

Fijne camping!

Raoul
9-8-2012

RECEPTIE: 1 dame spreekt ook Engels, 1 kerel spreekt ook Nederlands en een oudere man alleen Frans. Bij onze aankomst duurde het wel wat lang.

RESTAURANT: restaurant 1 avond gegeten. Slecht. Ook een keer pizza's afgehaald. Voldoende.

SANITAIR: behoudens de sanitair van de eigen stacaravan geen gebruik van gemaakt. Kan hier dus geen oordeel over geven.

ZWEMBAD: leuk ingericht en genoeg voor echt alle leeftijden. Mooi schoon doordat er niet gegeten en gerookt mag worden. Ook genoeg ligruimte.

STACARAVAN: onze was ook voorzien van satelliet-tv, wasmachine en vriezer. Top!

SERVICE: helemaal top. Bij aankomst andere caravan mogen kiezen toen de onze geen gordijnen bleek te hebben. Een keer bleef de kraan in de badkamer lekken en een keer kregen we geen warm water meer. Beide keren ongekend snel verholpen.

AMUSEMENT: de animateurs deden de nodige moeite (aquarobics, waterrugby, waterpolo). De voorstellingen 's avond zijn we nooit naartoe gegaan. Die voorstellingen hadden genoeg volume i.i.g.

super leuk!

lokhorst
7-8-2012

wij zijn 3weken op camping les muriers geweest!prima bevallen.

het is typisch franse camping.

zwembad is super met de glijbanen.hygienisch omdat er niet gegeten mag worden.badmeesters houden alles goed in de gaten.

caravan was prima..wij zaten in B20 dicht bij de duinen,op een leuk hoekje.

miniclub was super! Fanny,Florie,Cristina,Morgane jullie waren toppie!de kinderen gingen er met plezier heen en hebben genoten van jullie inzet!!

leuk om naar toe te gaan is het plaatsje saint piere le sur mer.

wij hebben het erg leuk gehad!!

Op zich prima camping.

Gezin met 3 kids
7-8-2012

Leuke vakantie gehad, camping is op zich prima. Blijf alleen weg uit het "restaurant" bij het zwembad. Er staat hier nl geen kok maar een timmerman o.i.d te koken. Het (vr)eten was werkelijk beneden alle peil. Niet warm, (bevroren zelfs) smakeloos en duur. Dit "restaurant" valt niet onder verantwoordelijkheid van de camping, maar word door een particulier gerund. VRESELIJK !! Zwembad is mooi, alles is verder aanwezig. De animatie gaat tot ca. 23.30 door op een hard volume, als de wind jouw kant op staat is het net of ze in je tent staan met het animatie-team. Circa 90% van de gasten is Frans, met bijbehorende manieren en gewoontes. Onze buren hadden pech met het sanitair (verstopping) dit heeft tot de derde dag geduurd voor er een oplossing kwam...De "franse slag" zullen we maar zeggen. Inventaris van de tent is zeer karig, neem dus zelf wat keukengereedschap mee, en betaal voor de inventaris met een waarde van ca. 10 euro geen € 300,- borg !!!

Nooit meer!

Linda
5-8-2012

Wij verbleven in een Pagan tent met eigen sanitair, maar hebben van het sanitair 2 dagen geen gebruik kunnen maken door verstopping! De ruimte lag vol met uitwerpselen! Dit kan natuurlijk gebeuren, maar de reactie van de manager was ongelooflijk onbeschoft. Wij moesten dus noodgedwongen gebruiken maken van het sanitair gebouw die altijd vol stond met een bodempje water, uuugh! Over de WC's maar niet te spreken. 1 dag voor ons vertrek was de boel weer ontstopt. Na uitchecken mag je geen gebruik meer maken van het zwembad en werden onze armbandjes, ook bij ons zeer verlegen dochtertje, doorgesneden met een scherp mes! De animatie begint 's avond rond 21u en gaat door tot ca. 0.00u. Keihard!

Wel een erg leuk zwembad, en een heerlijk rustig strand en hele gezellige buren, maar voor ons nooit nooit meer!!