Zoover

5,6

weer leuke 3 weken gehad

lokhorst
1-9-2013

voor de 2x 3 weken geweest op les muriers geweest..heerlijk rustige niet grote camping.zwembad is prima!strand is ook heerlijk rustig!caravan is wat verouderd maar prima voor 3 weken.

Animatie was erg slecht dit jaar!!:( niet vriendelijk en geen bijzondere leuke dingen voor de kinderen.vorig jaar bijna dagelijks geweest en nu alleen 3x op een ochtend naar het springkasteel.mini show ook 1x aan mee gedaan maar was ook niet top!jammer!!verder kan de speeltuin zeker een opknapbeurd gebruiken en de speelhal ook..verder is het prima camping.

Waardeloze camping

ES
19-8-2013

Wat een waardeloze camping!! Als je via TO boekt krijg je de coordinaten van Narbonne-Plage. TO kan je geen adres geven maar kan wel vertellen dat de camping aan een weg langs de zee ligt. Gelukkig is dat heel duidelijk en zijn we door bij andere campings de weg te vragen op plaats van bestemming aan gekomen.

Tent was redelijk, papieren van vorige bewoners lagen nog in de kast, bestek was niet compleet. Wel een pluspunt is dat er een kluis in de tent staat.

Wifi is waardeloos

Afstand naar het strand is 800 mtr via zand/moeras

Heel veel muggen (doordat de camping aan een moeras ligt)

Animatie alleen maar voor Fransen

Toezicht bij zwembad is er alleen om bedden te verhuren en op te letten of men niet rookt bij het zwembad

Tot 1 uur s'nachts harde muziek van animatie (om half 1 gaat de muziek "iets" zachter

Sanitair is smerig, wordt alleen maar schoongespoten en maar 2 of 3 keer per dag (en dat met veel Fransen op de camping!!)

Personeel spreekt zeer slecht Engels

Prima vakantieadres

A.Middel
12-8-2013

Wij verbleven in een 7 pers chalet. Slaapbank in de kamer. Prima huisje. Ruim genoeg voor 6 (we waren met 2 volw en 4 kinderen) Schoon. Alle keukengerei aanwezig. Op veranda een 6 pers zitje. Prima! Ligging ideaal. Je loopt zo naar het strand. Om de hele camping heen staan hekken. Je kan via die hekken een pad naar het strand kiezen. Zoek een opening dichtbij je chalet en binnen 5 min lig je op het strand! Zwembad top! Wel vetalen voor ligstoelen (beetje jammer) 2 euro per dag. Animatie niet bezocht. Valaras plage is leuk dichtbij plaatje met winkeltjes en veeeel restaurantjes. Fijne vakantie gehad en zéker voor herhaling vatbaar!

Prima

Aartjan
11-8-2013

We hadden een redelijk tot goede chalet. Incl. Airco en wasmachine. Receptie prima, ook voor Nederlanders

Goed zwembad met voldoende en corrigerend personeel.

Winkel, restaurant en speeltuin is erg matig.

In de omgeving is meer dan genoeg te doen.

Wij hebben er 2 prima weken van gemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Heel fijne camping

j_w_lankhaar
6-8-2013

Fijne rustig gelegen camping, het gebied is een druk gebied maar door de ligging heb je daar geen hinder van. Ook dicht bij een heel mooi en uitgestrekt strand. Het personeel is correct en bij vragen heb je correct en snel een antwoord. De ligging van de mobiel homes is leuk en je hebt voldoende privacy. Zwembad is heel prettig voor de kinderen het toezicht stelt niet veel voor. Wij zijn voor het tweede jaar op deze camping geweest en tevreden. Als bijzonder negatief punt zou ik willen opmerken dat de camping niet over een deugdelijk wifi beschikt, echter wel 12 euro per week afrekent voor een wifi die niet werkt. Anno 2013 met een dergelijke verhuurprijs voor accommodaties is dat niet correct!

Nooit meer

Axel
5-8-2013

Kwaliteit v/d staancaravans is enorm afhankelijk van de eigenaar. Men kan min of meer geluk hebben of men kan in heel veel gevallen in een compleet verwaarloosde staancaravan zoals C48 terecht komen.

C48 was enorm vuil. Eigenaar komt hier duidelijk niet meer naartoe (zie foto's terras) en 't zogenaamd belgisch beheer (lees Waals beheer) laat alles op zijn beloop. Caravan was enorm vuil bij aankomst. Tussen 10 en 15 spinnen gedood in 't eerste kwartier na aankomst. Douche was totaal niet instelbaar; ofwel heel warm ofwel te koud. Als men goede temperatuur gevonden heeft verdwijnt deze in +/- 4 seconden.

Voor een behoorlijk lagere prijs kan dit door de vingers gekeken worden maar prijs/kwaliteit klopt hier totaal niet en de 4 sterren van de touroperator zijn hier totaal misplaatst.

Nooit meer voor ons!

Sofie Van den Eynde
31-7-2013

Nederlandstalige animatie: niet veel van gemerkt! Kinderclub moet je bovendien voor een hele week op voorhand boeken, anders heb je pech. Teleurgestelde dochter dus bij aankomst in de kinderclub op dag 3...

Handoeken- en lakenpakket: 36 euro betalen om dan per persoon 1 handdoek en 1 laken per week te krijgen.... dit vind ik veel geld.

Snacks: niet te vreten! En bovendien vrij duur

Zwembad: ok

Stacaravan: niet overdreven proper, muffe geur, veel mieren, weinig kastruimte, afwas vorige bewoners niet behoorlijk gedaan.

Betaald voor de schoonmaak: bij het verlaten van de camping werd er door hen het tegendeel bewezen, dus in de bagage nog even het betaalbewijs mogen zoeken om het te bewijzen.

Omgeving: supermarkten genoeg. Fastfood en pizzarestaurants genoeg. Weinig 'lekkere' restaurants in de buurt. Hiervoor moet je echt wel een stuk rijden.

Strand is enkel strand: geen drank of snacks te krijgen. Weg is moeilijk te doen met een buggy en kleine kinderen.

Topvakantie gehad!

Debbie
29-7-2013

Totaal niet eens met de voorgaande beoordelingen, wij hebben met 2 gezinnen (4 volwassen en 5 kinderen van 20 maanden tot bijna 9 jaar) een super vakantie gehad. Wij zochten een kleine camping, maar met leuke faciliteiten (zwembad). Dat was het zeker voor onze kinderen! Kan me voorstellen dat het voor oudere kinderen niets is.

Staancaravan zeer ruim, wel van diverse eigenaren waardoor er veel verschil zit in de inboedel.

Van de camping was het een kleine 15 minuten lopen naar het mooie brede zandstrand. Zelfs met buggy goed te doen.

Voor ons de eerste keer Frankrijk en had een vooroordeel naar de vervelende fransen. Echter totaal geen last van gehad, veel medewerkers waren franstalige belgen die zeker probeerde ons en onze kinderen in het nl te woord te staan. Geen vervelende ervaringen gehad, ook niet van de camping af!

Park ligt helemaal aan het eind van de straat, dus geen bruisende omgeving!

Speeltuin mag opgeknapt worden en het eten was niets aparts, maar voldoende.

zwembad erg klein,oudere jeugd niks te doen

sergio-mus
27-7-2013

Nooit schrijf ik een stukje maar dit gun ik niemand, een camping met achterstallig onderhoud onaardige mensen en vieze snackbar, kleffe patat, helaas moesten we de eerste avond daar eten omdat de pannen te stuk en te vies waren , amper een bodem en vol met roest. De mieren en muggen we werden er gek van, dus s 'avonds voor je huisje zitten zat er niet bij, een enkel huisje had airco maar die van ons ook al hadden we dat aan gevraagd bezat dat ook niet, en het bleek een huisje te zijn van een ouder echtpaar die al jaren niets aan het huisje had gedaan, de geur was dan ook niet fris. we moesten dus meteen aan de schoonmaak. toen we weg wilde ook eerder dan gepland moesten we nog terug om het nog schoner te maken??? het was schoner dan we er in kwamen, het strand was een behoorlijk stuk lopen voor mensen slecht ter been ook af te raden .Ook met kinderwagens niet makkelijk te doen. Kortom zonde van onze centjes en tijd. Doe dit niet! kijk verder.

succes en fijne vakantie

Niet voor herhaling vatbaar

Astrid
24-7-2013

Wij verbleven de eerste 2 weken van Juli op camping Les Muriers in een stacaravan. Bij aankomst was het terras vies: tuinmeubilair zat onder de aanslag, overal spinnenwebben en trossen met slakken. Dit gemeld bij een medewerker, maar zijn reactie was 'dat ze dit dan wel elke dag konden schoonmaken, omdat het er de volgende dag toch weer mee vol hangt'. De stacaravan vanbinnen was ook niet schoon: spinnenwebben (incl. spin), bestek niet schoon, tandenborstelglaasje zat nog onder de tandpasta. En hier mag je dus wel 52 euro schoonmaakkosten voor betalen! Verder waren de matrassen zó slecht dat de veren er doorheen kwamen en hingen er geen gordijnen voor de ramen.

Zwembad was wel goed, alleen ook toegankelijk voor dagtoerisme dus soms best druk. Strand was erg mooi, maar lag voor ons net iets te ver lopen. Speeltuintje had ook z'n beste tijd gehad: wipkip was deels kapot en uit veel houten toestellen staken splinters. Speel/gok hal was smerig. Voor ons geen tweede keer!