Zoover

5,6

Nooit meer

Fam V
19-8-2018

Als je van schreeuwerige animatie houdt en van slechte WiFi dan is dit de camping die u zoekt.

De chalets zijn nieuw maar was niet schoon.

Camping gericht op de Franse toerist.

Personeel vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Gemengde ervaring

Suus
22-7-2018

opzicht was het een prima park. Mooi zwembad. Verzorgde faciliteiten en stacaravan was oké... we hadden wel een caravan van een een eigenaar. Dus kwam niet overeen de foto’s laten doen vermoeden. Maar Schoon en alles aanwezig.

De animatie was gericht op Franse gasten. Personeel sprak gebrekkig Engels... er waren veel vaste Franse gasten. De eerste avond eten in het restaurant was dan ook een mega tegenvaller... We voelde ons een beetje outsiders tussen al die vaste gasten. Zwembad was wel super schoon en mooi. Voldoende bedjes en leuke animatie die je helaas niet verstaat.

De zee was op loop afstand. Door de duinen. Net te lang voor onze kids. We gingen naar wen strandje dichtbij. Niet te druk met leuke eettent erbij.

Al met al een fijne vakantie maar voor ons geen 2e keer meer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Slechte schoonmaak

Henk de slechte schoonmaker
21-7-2018

-het verblijf was vies toen we aankwamen, overal spinnenwebben en zelfs dode vliegen in de douch. Toen we wilde vertrekken hadden we alles schoon gepoetst waarnaar we ook nog te horen kregen dat het niet goed was gepoetst! Voor de rest een goede camping alleen opletten op de vrouw die de controle doet!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Fijne familie camping aan zee

Roos
11-8-2017

Familie camping met alleen sta caravans, niet heel groot met 150 sta caravans. Wij zaten in een VIP caravan en van alle gemakken voorzien. Camping ligt direct aan zee maar is wel ongeveer 800 Meter lopen door natuur gebied met heel veel muggen. Zee loopt snel af en niet geschikt voor kleine kinderen om in het zwemmen. Dit kun je beter bij valras doen of cap d'gade. Zwembad is prachtig met drie leuke glijbanen. Speeltuin zouden ze mogen opknappen. Echt een minpunt vonden wij de animatie iedere s' avonds tot 00.00 met heel veel harde muziek. Daar moet je van houden. Camping is wel geschikt voor gezin met oudere kids ivm de disco s avonds. En erg gericht op Franse bezoekers.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische plek!

Maryline
13-8-2016

Rustig, gezellig, vriendelijk, behulpzaam, een voor de kleine kinderen super...👍🏻

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

wat gedateerde camping

G de Jong
12-3-2014

Vorig jaar zomer hier 2 weken geweest. De chalet was best goed, echter pal naast de disco. Hier werd elke avond tot 1 uur harde muziek gedraaid. 2 bedden waren zeer slecht, spiralen voelde je er door heen, deze werden echter na melding wel vervangen (na 3 nachten..)door een andere, wel een kortere versie. Douchen is niet fijn in de chalet of ijskoud of super heet water. Gevaarlijk met kinderen! Let ook niet op de schimmel in de voegen..

De speeltuin stelt niks voor. Oud, roestig, gloeiend heet materiaal en met 1 schommel/klimrekje nauwelijks een speeltuin te noemen. De animatie is in het Frans, dus geen Nederlandse kinderen aanwezig. Het zwembad is mooi, maar relatief klein voor de vele gasten. Weinig ligplaatsen en gladde tegels. Kindvriendelijk zou ik het dan ook zeker niet noemen. Het voetbalveld ligt in de volle zon. De ligging dichtbij het strand is erg fijn, maar er is in de directe omgeving weinig te beleven. Ontzettend veel muggen. De camping kan opknapbeurt gebruiken!

Gezellig

Rick S.
29-1-2014

In de zomervakantie waren wij hier naartoe gegaan. Het was gezellig.

Alleen de bank was nogal zwak, en de vliegjes waren vervelend.

In elke boom zaten veel vogels, maar daar hadden wij geen last van.

Ze konden goed Nederlands bij de receptie en het was gezellig.

Gereisd Anders in januari 2014

Leuke camping maar alleen in het hoog seizoen

Raymond
28-9-2013

Wij zijn op deze camping geweest van af 16 september 10 nachten.

Het chalet was echt super daar was niks op aan te merken.

Alleen zeg touroperator dat in deze tijd dat wij er waren er genoeg te doen zou zijn

Nou verre van dat .

Om een terrasje te pakken moesten we zeker 15 km rijden want in de buurt is er s,avonds niks te doen.

Voor mensen die van rust houden is het echt een aanrader.

Als je net als ons de hond mee hen en je gaat het natuurgebied in neem 3 flessen mugge spul mee want je wordt echt kompleet aangevallen en deze vliegende vrienden steken gewoon door je kleding heen

De service op het park is zeker een dikke 10 want de mensen staan direct voor je klaar alleen is het wel jammer dat ze totaal geen Engels spreken.

Het zwembad ziet er keurig uit .

Al met al een leuke camping alleen niet in het na seizoen of je moet echt van rust houden

dit nooit meer

Mieke
5-9-2013

Arriveren op de camping en krijgen in eerste instantie een chalet waar je letterlijk het woord vuil op het meubilair kon schrijven alsook was de vloer plakkerig. Krijgen een nieuwe chalet die een "beetje properder" was. Wij hebben twee uur staan kuisen om deze iets of wat leefbaar te maken. Onder de zetel vonden wij etensresten, een sok, en dergelijke. In de hele chalet waren mieren terug te vinden tot zelfs in de kasten. Geen wonder als het zo vuil ligt. De badkamer was nog erger. Op de voegen duidelijke zwarte vlekken waarneembaar wat duid op aanwezigheid van schimmels. De stang van de douche hadden we opeens in onze handen. personeel is wel behulpzaam maar moet ook roeien met de riemen die ze hebben. Zwembad alles behalve kindvriendelijk plus "kinderzwembad" niet verwarmd. Cafetaria was twee maal niets en kinderspeeltuin aan vervanging toe. Voor een kind van twee was er niets. Omgeving is met 1 woord te beschrijven, zijnde triestig. Hebben een klacht neergelegd.

Onvoldoende

Echelon
3-9-2013

Na een lange rit aangekomen op een stoffige kleinschalige camping aan de zijkant van een lawaaierige baan. Aangemeld bij de receptie, ondanks de aanhangbordjes, geen Nederlands spraken. Ze pronkten met hun Recommended Zoover awards... Maar tot op heden is voor ons nog onduidelijk waarom deze camping recommended is.

Het begint bij de camping zelf. Deze is verouderd en typisch op zijn Frans. Huisjes staan dicht aan elkaar geschakeld met weinig privacy en zijn van prive eigenaars. Heb jij een eigenaar die geen ligstoelen, parasols of zonneluifel heeft dan kan je alleen maar teleurgesteld toekijken hoe je overbuur het wel heeft. Animatie niks, eetgelegenheden niks. Alleen afhalen van junkfood. Geen schaduw maar wél spekgladde stenen aan zwembad dus enkel voor de die-hards. In de omgeving? Junkfood, pizza's en mosselen met friet. Voor de rest geen FLUIT te beleven tenzij je een doorwinterde strandganger bent.