Zoover
Camping Domaine La Yole (Glamping)

Camping Domaine La Yole (Glamping)

7,1

Mooi zwembadcomplex, matig sanitair.

Opmodok
27-4-2019

Hier kwamen we terecht omdat ik toevallig een aanbieding zag voor 16 euro per dag en we toch in de buurt waren. Een plek mochten we gewoon zelf uitzoeken. Het sanitair viel ons eigenlijk tegen voor een camping met deze uitstraling.

Voor mensen met kleine kinderen lijkt ons dit een leuke camping.

Speeltuin, speelhal, trampoline, minigolf, tafeltennis, sportvelden, jeu de boules, tennisbanen, supermarkt, campingwinkel, bakker, slager, wasserette, restaurant, ijssalon.

Er is een mooi zwembadcomplex met ook een overdekt gedeelte, maar het strand is 500 meter van de camping vandaan en erg smal en vol.

Valras-plage stelt overigens weinig voor.

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldige camping.

van Bergen
13-3-2019

Heerlijke camping,wij stonden op een campingplaats met eigen privé sanitair....fantastisch...heerlijk weer gehad,strand op loopafstand.

Vriendelijk personeel ook de mannen van de security.

Fietsend naar het dorp en boulevard.

Afhaalmaltijden prima en animatie ook....Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen 2019 weer terug....Tot snel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fantastische vakantie voor het hele gezin!

Elke Schuermans
11-3-2019

Zeer kindvriendelijk en vlakbij strand

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch! Wij komen terug.

Melissa
11-1-2019

Super vakantie gehad. We zaten in een caravan van een touroperator welke goed was onderhouden en goede voorzieningen had, er is een enorm verschil met andere touroperators waarmee je vakantie er al heel anders uit ziet. We hadden een mooie houten verranda en half overdekt met afdekzeil, dus geen parasol, echt ideaal. Daarnaast gewoon het heerlijke camping leventje. Er is voor iedereen wel iets te doen. Op de camping kan je ook heerlijk eten tegen een betaalbare prijs, tip ga ook eens in valras-plage nabij de haven eten. Er is een gratis parkeerplaats speciaal voor camping gasten. Wat ook er fijn was, met een dochter van 1,5 is dat het hekje van de verranda op slot kon zodat ik haar met een gerust hart kon laten spelen. Ik heb al gezien dat er weer nieuwe speeltoestellen zijn gekomen. Wij kunnen niet wachten op de zomer van 2019.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Eenmalig

Gezin met jonge kinderen
7-1-2019

Als je van groot, druk, onpersoonlijk en hitte wil gaan, zit je hier goed. Gigantische camping, waar wij waarschijnlijk ook nog het slechtste plekje troffen aan de asfaltweg. Constant voetverkeer langs de plaats, wat (logischerwijs) ook allemaal even ‘binnen’ keek. Met handdoeken zelf iets opgelost. Camping was volledig volgeboekt werd ons verteld na de vraag of we een andere plek konden krijgen. Frustrerend dan een plaats schuin achter ons te zien leeg staan die wel 1 struikje bij de plaats had staan (maar deze was verkocht, dus niet te gebruiken😬). Heet, klam, luchtvochtigheid van boven de 96%, tja, werd buiten slapen.

Minidisco leuk, avondanimatie professioneel (maar ga vast om 17.00u een plekje zoeken op het terras). Strand ver weg (15min doorstappen), zwembad vies warm (afkoelen is daarin niet te doen). Bakker en slager een 10! Restaurant goed, maar onvriendelijk. Een bedankje en goede reis terug bij uitchecken was fijn geweest.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Zeer grote camping, mooie zwembaden.

Fam. H.
29-11-2018

Wij zijn hier geweest met twee kinderen van 2 en 5 jaar. We verbleven op veld Menthe, in een stacaravan van touroperator. Dit veld ligt erg centraal t.o.v. winkeltjes, speeltuin en zwembaden. Vanaf veld Menthe ben je ook zo bij de uitgang naar het strand (nog een behoorlijk eind lopen overigens, door mul zand). De camping is zeer groot, vanaf een aantal velden is het vrij ver lopen naar de faciliteiten. Wij misten een speeltuintje op het veld zelf (was voor zover wij gezien hebben op geen van de velden), onze kinderen zijn nog te klein om zelfstandig naar de centrale speeltuin van de camping te lopen. Onze stacaravan lag ook nog eens vrij geïsoleerd/ongezellig (geen buren, uitzicht op achterkant volgende caravan), waardoor onze kinderen op het veld zelf niets te doen hadden.

De faciliteiten zijn overigens ruim, prima campingwinkel(tje), fijne bakker, winkeltje voor souvenirs/speelgoed/badkleding, wijnwinkel, etc. De zwembaden: super!

Anoniem
7-9-2018

Hele mooie en nette camping direct aan het strand. Wij hadden een chalet gehuurd via touroperator zeer netjes en goed geholpen door mark.

Heerlijke vakantie!

Renate
28-8-2018

Heerlijke vakantie gehad, voor het eerst met de caravan. Aankomst ging bij ons heel vlot.

Wij zaten op orange.

Sanitair mag op casis vaker schoon gemaakt worden. Heeft met name met de aantal mensen te maken die hier gebruik van maken. Maar ook hoe mensen het achter laten....

Zwembad heel leuk! Ik vond de strengheid van de badmeester juist fijn zodat je wat oudere kinderen alleen kan laten zwemmen.

Glijbanen super! Vonden de kinderen. Wat wij prettig vonden was het kunstgras. Geen last van handoekleggers.

Lekkere wijn op de camping. Ideaal het bijvullen.

Animatie goed vooral de schuimparty!

S avond ook gezellig op het terras misschien nog wel meer tafels en stoelen. Gezien de grote van de camping.

Lekker gegeten in het restaurant.

Naast de camping klimpark geslaagd.

Al met al hebben wij het naar ons zin gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Top volgend jaar weer

Iris
22-8-2018

Nu Onderweg terug van een heerlijke vakantie. Topcamping; mooie stacaravan op een paadje met allerlei Nederlanders. Topanimatie team. Zwembad rond 1130 erheen gingen namelijk de meeste mensen richting lunch. Bleven dan tot 1630 1645 want dan kwam de invasie weer terug. Let wel op bij winkeltjes bij bakker onder 5 euro en bij winkel onder 10 euro alleen cashbetaling mogelijk. Via achterkant park oversteek naar het heerlijke zandstrand. Let wel op begin van zee voorzien van steentjes dus schoentjes zijn beter.

Teleurstellende vakantie

Peters
18-8-2018

Veel te drukke camping. Wij hebben totaal geen gebruik kunnen maken van de faciliteiten. Het zwembad zat de hele dag propvol. Zijn er een keer geweest. In de avond was er bij de animatie geen stoel te krijgen waardoor je moest staan met je drankje. Wij hadden een stacaravan van een touroperator. Op zich goed alleen terras vol in de zon en bed een regelrechte hel. We zijn twee dagen eerder vertrokken door de pijn in onze rug. Weinig speelveldjes voor de kinderen. Zoontje kon nergens een balletje trappen. Er is een sportveldje maar daar waren altijd grote jongens aan het ballen. Bakker is top! Supermarkt prima voor kleine dingen. Centrum ziet er leuk uit. Afhaal ook prima. Weinig overlast in de nacht ondanks drukte. Wij vonden strand bij de camping te druk dus gingen met de auto stukje verder. Ook vaker naar Narbonne strand geweest. Al met al bijna 3000 euro betaald voor eigenlijk alleen een caravan omdat de rest niet toegankelijk was.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Lindsay, Responsable Commercial, 12-2-2019

Beste familie,

De gasttevredenheid is onze prioriteit en daarom stellen wij het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen uw mening achter te laten betreft uw verblijf op Camping La Yole.

Onze camping is inderdaad groot, het is een van de grootste in Zuid-Frankrijk en wordt al bijna 50 jaar door verschillende generaties kampeerders gewaardeerd. Onze positionering en de grootte van de camping worden duidelijk weergegeven op onze documenten en website.

Dit verklaart waarom op bepaalde momenten het drukker is in het zwembad als op anderen. Op die momenten is een goed alternatief het strand, waar jullie zo te lezen goed gebruik van hebben gemaakt. Dat is het voordeel dat onze camping dicht bij de kust is gelegen.

Ik hoop u echter opnieuw te mogen verwelkomen begin maand juli, de opkomst is in deze periode lager, dus zal de drukte minder zijn. Onze teams staan tot uw beschikking om u het beste te adviseren ook betreft de ligging en aanwezige bedden van de stacaravans.

Met vriendelijke groet,