Zoover
Camping Domaine La Yole (Glamping)

Camping Domaine La Yole (Glamping)

7,2

Taal

Sorteren

Anoniem
7-9-2018

Hele mooie en nette camping direct aan het strand. Wij hadden een chalet gehuurd via touroperator zeer netjes en goed geholpen door mark.

Heerlijke vakantie!

Renate
28-8-2018

Heerlijke vakantie gehad, voor het eerst met de caravan. Aankomst ging bij ons heel vlot.

Wij zaten op orange.

Sanitair mag op casis vaker schoon gemaakt worden. Heeft met name met de aantal mensen te maken die hier gebruik van maken. Maar ook hoe mensen het achter laten....

Zwembad heel leuk! Ik vond de strengheid van de badmeester juist fijn zodat je wat oudere kinderen alleen kan laten zwemmen.

Glijbanen super! Vonden de kinderen. Wat wij prettig vonden was het kunstgras. Geen last van handoekleggers.

Lekkere wijn op de camping. Ideaal het bijvullen.

Animatie goed vooral de schuimparty!

S avond ook gezellig op het terras misschien nog wel meer tafels en stoelen. Gezien de grote van de camping.

Lekker gegeten in het restaurant.

Naast de camping klimpark geslaagd.

Al met al hebben wij het naar ons zin gehad!

Top volgend jaar weer

Iris
22-8-2018

Nu Onderweg terug van een heerlijke vakantie. Topcamping; mooie stacaravan op een paadje met allerlei Nederlanders. Topanimatie team. Zwembad rond 1130 erheen gingen namelijk de meeste mensen richting lunch. Bleven dan tot 1630 1645 want dan kwam de invasie weer terug. Let wel op bij winkeltjes bij bakker onder 5 euro en bij winkel onder 10 euro alleen cashbetaling mogelijk. Via achterkant park oversteek naar het heerlijke zandstrand. Let wel op begin van zee voorzien van steentjes dus schoentjes zijn beter.

Teleurstellende vakantie

Peters
18-8-2018

Veel te drukke camping. Wij hebben totaal geen gebruik kunnen maken van de faciliteiten. Het zwembad zat de hele dag propvol. Zijn er een keer geweest. In de avond was er bij de animatie geen stoel te krijgen waardoor je moest staan met je drankje. Wij hadden een stacaravan van een touroperator. Op zich goed alleen terras vol in de zon en bed een regelrechte hel. We zijn twee dagen eerder vertrokken door de pijn in onze rug. Weinig speelveldjes voor de kinderen. Zoontje kon nergens een balletje trappen. Er is een sportveldje maar daar waren altijd grote jongens aan het ballen. Bakker is top! Supermarkt prima voor kleine dingen. Centrum ziet er leuk uit. Afhaal ook prima. Weinig overlast in de nacht ondanks drukte. Wij vonden strand bij de camping te druk dus gingen met de auto stukje verder. Ook vaker naar Narbonne strand geweest. Al met al bijna 3000 euro betaald voor eigenlijk alleen een caravan omdat de rest niet toegankelijk was.

Een keer

Weemen
16-8-2018

Weinig negatief maar we komen niet meer terug. Strand was erg ver. Zwembad en sanitair matig schoon. Restaurant was goed. Medewerkers vriendelijk. Jammer dat er een verloop van eurostekker nodig was. Dit is niet vermeld waardoor we deze veel te duur hebben moeten kopen op de camping.

Goed, maar is wel afhankelijk waar je staat

Hans
15-8-2018

Voldoende te doen. Groot en massaal maar er zijn ook voldoende rustige en grote plekken. Zwembad in hoogseizoen te klein. Wel verzorgd.

Winkel is goed alternatief voor de grote supetmarche voor de meeste basis zaken.

Waar wij staan 8219 is rustige plaats maar de hele dag door ruik je riool in vlagen. Soms echt onaangenaam.

Ze komen na klacht even kijken en vertrekken weer want dan ruilen ze niets, als ze de tijd zouden nemen ..... ( maar ja hoogseizoen).

Alle buren ruiken het ook maar of ze er wat van zeggen weet ik niet. Beetje jammer.

Is iig niet het afvoerputje bij de tent 😊

Maakt cijfer zeker lager.

Was weer geweldig

Hennie&Mirjam
13-8-2018

Wij hadden een ruime plaats geboekt op het wat rustiger Cassis terrein, voorzien van prive sanitair, aanrader! Een keukenblokje met koelkast, spoelbak, goede douche en wc.

Vorig jaar zijn wij ook op deze camping geweest, ook nu weer net als toen een heerlijke gemoedelijke sfeer geproefd, kinderen maken makkelijk contact, rustig terrein. Wel wat geluid van de omringende campings, maar vonden wij niet storend, ik denk gewoon iets wat je kan verwachten op een grote levendige camping in dit gebied. Om uiterlijk 0:00 uur is het gewoon stil. Overigens zou een extra sportveldje nabij het Cassis terrein zeer welkom zijn. Mooie zwembad is in het hoogseizoen vrij druk, maar goed te doen.

Restaurant op de camping vond ik wat minder, buiten de prima pizza's, ook wat weinig keus. Wel een wat mindere ervaring bij de receptie, niet alle medewerkers zijn daar even behulpzaam. Afstand en route tot het strand is pittig, met name laatste stuk.

Leuke camping voor gezinnen met kleine kinderen.

Sandra van Criekingen
13-8-2018

Er zijn erge strenge regels bij het zwembad, wat minder leuk is voor de wat oudere kinderen.

Het volgende mag er niet:

Geen ballen, geen speelgoed, geen opblaasbare speelgoed, geen snorkels. Je mag niet op elkaar klimmen, elkaar in het water duwen. Je mag er niet eten en roken( niet dat wij daar last van hadden). Daar waar de zonnebedden staan, heb je geen schaduw, geen parasols. Daar waar parasols zijn, mogen geen zonnebedden of stoelen, vanwege het kunstgras.

Het water was lekker om zo in te springen, maar ik vond na 10 minuten het te warm, voor een verfrissend buiten bad.

Somt te druk om te kunnen zwemmen.

Het zou zoveel beter kunnen

Fam. de Graaf
13-8-2018

Ontvangst was heel goed, werden door de touroperator keurig naar onze sta-caravan geleid.

Het strand zou dichtbij moeten zijn, echter moet je de weg over en daarna zeker 15 min. door bloedheet zand banjeren met al je spullen terwijl het ruim 35 graden was. Bedjes huren op het strand was mogelijk tegen het belachelijke tarief van 21 euro voor een dag.

Over bedjes gesproken....Bij het zwembad staan op diverse plekken borden met in 2 talen geschreven dat het verboden is om ligbedden te reserveren, echter totaal geen controle hierop.

De toiletten in het zwembad vond ik heel vies.

En zeer weinig mogelijkheid om schaduwplekken te bemachtingen, ja als je om 9.30 in de rij staat om een parasol plek op het loeihete gras kon krijgen, maar hier mochten weer geen bedden staan. Verder leuke bezigheden in de omgeving en fijne animatie ook veel in het NL, wel erg jammer dat de mini-disco iedere dag hetzelfde was!

Slechtste camping die we hebben bezocht...

Blankie
9-8-2018

We hebben plezier gehad op deze camping. De ligging is minder centraal in de regio dan vooraf gedacht. Sanitair was iedere dag erg vies. Werd slechts 1x per dag schoon gemaakt. Vaak was het wc papier en hand zeep op. Doucheputjes vol met haar. Het zag er mooier uit dan dat het schoon was. Jammer... onze plek was helaas met zo'n 40 graden per dag in de volle zon. Opgelost met een tarp en een extra partytent voor meer schaduw. De plek lag vol met los blad, veel mieren. Niet vooraf schoongemaakt/aangeharkt. Jammer weer een gemiste kans.

De shows en animatie was wel geweldig. Bakkerij druk maar erg lekker stokbrood. Croissantjes waren erg vet voor Frankrijk. Restaurant was prima voor een camping.

Strand lijkt bijna naast de camping te liggen als je de site mag geloven, maar dit was in de hitte wel erg ver lopen, wel 20-30 minuten. Zwembad leuk, erg druk en op sommige dagen niet geheel reis, zelf ranzig... maar ja de kids hebben genoten...