Zoover

Heel tevreden

Han
2-9-2015

Het is een rustige, familiale camping. Bijna uitsluitend Fransen. Is

goed verzorgde camping. Niet ver van de kust en een ideale vertrekplaats om de streek te verkennen.

Het zwembad is eerder klein, maar voor ons was dit meer dan voldoende. Ik raad de camping aan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Liever niet nog eens

angelique
8-12-2010

Toen we aankwamen bleek dat de stacaravans erg dicht op elkaar zitten, als je ook naar buiten keek door het keuken raam keek je meteen bij de buren mee.

Er was teveel wind waardoor je soms niet eens buiten kon eten, en daarom ook vaak vroeg al binnen moest zitten. Dit was dan wel alleen bij de stacaravans want die staan aan de buitenrand van de camping.

Verder was er bijna geen nederlandse jeugd op 4 gezinnen na met kleine kinderen. Er waren wel leuke dingen op de camping maar alles in het frans.

Voor jongeren van 16 t/m 18 Echt geen optie!!

Er lopen namelijk alleen maar franse jongeren rond die ruzie proberen te zoeken.

Verder was de eigennaar erg aardig en die kwam ook om de 2 dagen langs om te vragen of alles goed ging en hij kwam eventjes een praatje maken. Als er ook iets niet in oorde was of kapot werd het ook binnen een paar dagen of zelfs paar uur geregeld.

Maar geen aanrader voor mensen met oudere kinderen!!

Camping eenvoudig, mooie stranden dichtbij

Fam van Eijk uit Houten
14-8-2009

Wij, gezin met 4 kinderen tussen 10 en 5 jaar, hebben hier twee weken gezeten.

Gelukkig was het mooi weer, zodat door bezoeken aan de stranden en uitstapjes de tijd goed door te komen was. Op de camping, voornamelijk met Fransen, was niet zoveel te beleven. Maar ja, we kwamen ook voor het strand. Dit was wel 10 minuten rijden met auto, maar parkeren in St Cyprien is gratis en heel dichtbij het strand, dat goed wordt bewaakt en heel langzaam afloopt.

Service op camping was prima, zwembad keurig en onder toezicht. De vegetarische pizza is aan te bevelen, de patat is niet geweldig.

De stacaravan was uitstekend, de ruimte eromheen heel klein. Bovendien rijden op de camping toch de hele dag wel aardig wat autos, omdat iedereen er op uit trekt.

Ga je voor het strand en het weer is goed, dan voldoet deze camping als uitvalsbasis.

2008

Nette kleine mobile home-camping

Mariska
22-9-2008

Wij zijn in september 2 weken op deze camping geweest. Het is een kleine camping met vooral mobile homes en maar een enkele campeerplek. Onze mobile home was nieuw, heel netjes, drie slaapkamers en alles was aanwezig. Dat dus voor herhaling vatbaar. Alleen merk je in september dat het seizoen voorbij is. De eetgelegenheid was gesloten, 's ochtends kon je geen brood kopen en de receptie was vaak gesloten.

Wij hebben een baby, het kinderzwembadje was goed, maar voor grotere kinderen was er niet veel te beleven. Het kinderbedje, badje en de kinderstoel die we hadden gehuurd waren goed.

De camping is gelegen aan de rand van een woonwijk, je moet met de auto naar het dorp voor een bakker etc. Ook in St. Cyprien en omgeving zijn de winkels veelal gesloten vanwege het seizoen.

Daarentegen was de prijs zeer goed. Gezien het "naseizoen" zeer voordelig!!

prima camping voor gezinnen met kleine kinderen

brigitte
31-7-2008

zijn net een weekje thuis. leuke kleine camping met mooie stacaravans. Omgeving saint cyprien is erg leuk aanrader:collioure!!! fantastisch mooi! aqualand is een aanrader voor gezinnen met grote kinderen. Glijbanenparadijs bij uitstek! Wel aan de prijs, maar een tweedagenticket is heel voordelig! Dagje spanje is erg leuk! Camping is voor tieners wat aan de saaie kant, onder de twaalf:gewoon leuk! Netjes. Kortom niets mis mee!

2007

Kleine, Frans georiënteerde camping

Inge
13-7-2007

Kleine, Frans georiënteerde camping. Wij verbleven in een mobile home van Vacanselect, deze zijn echt helemaal af! Er liggen er 6 naast elkaar, voornamelijk Nederlanders. Onze meiden van 9 en 12 hebben zich echt super geamuseerd. Animatie hebben zij niet echt nodig, het is maar wat je zoekt denk ik. Met name de glijbaan in het zwembad was zeer in trek. Maar met name de omgeving is echt zeer mooi. Zelden zo’n mooi zandstrand en zuivere zee gezien.

De kinderen konden zeker 50 meter de zee inlopen! Cyprien haven (Port) kun je gezellig winkelen en terrasje pikken. Ook Argeles-sur-mer (max. 10 minuten met de auto) is een hele mooie stad met flaneerboulevard. Enige minpunt is dat Frankrijk echt een duur land is. Een half uur verder en je zit in Spanje waar vervolgens alles de helft goedkoper is. Voor de rest zeer de moeite waard en voor ons iets moois om aan terug te denken.

Wij zijn net terug

Inge
13-7-2007

Wij zijn net terug. Kleine camping waar inderdaad niet veel te doen is. Maar onze meiden (9 en 12 jaar) hebben zich prima vermaakt. Met name de glijbaan was zeer in trek. Het is maar net wat je zoekt denk ik. Maar de omgeving maakt echt alles goed! Wij konden s' morgens de auto prima kwijt bij het superstrand met een super zee. Echt zelden zo'n mooi strand en heldere zee gezien. In St. Cyprien aan de haven (Port) kun je gezellig winkelen en eten. Ook Argeles-sur-mer is zeer de moeite waard, zeker om te winkelen en lekker te eten. Wij zaten in een mobile home van een touroperator, die zijn echt helemaal af! Er liggen er 6 naast elkaar en bijna allemaal Nederlanders dus er waren voldoende vriendinnetjes om mee te spelen. Zeker voor de omgeving zullen wij nog wel eens die kant op gaan. Voor ons een vakantie om nooit te vergeten. Enige echte minpunt is dat dit land schandalig duur is t.ov. Spanje. Je bent hier binnen een half uur en betaalt dan de helf minder voor bijvoorbeeld drank en ijs

2006

't Is dat het weer en het strand fantastisch waren, maar 1

TAD
1-8-2006

't Is dat het weer en het strand fantastisch waren, maar de camping is absoluut niet leuk voor kinderen. Er zijn geen speelveldjes, de animatie is alleen bedoeld en gericht op franstalige kinderen. Het zwembad stelt niet veel voor, klein, vooral in het hoogseizoen en 1 glijbaan die zijn beste tijd gehad heeft. De campingeigenaren zijn sikkeneurig en de staat van het sanitair (waar we weinig gebruik van hebben gemaakt omdat we een Charme&Quality chalet geboekt hadden) was ronduit slecht en vies! Het personeel was ook niet tevreden over het beleid op de camping, dat was wel duidelijk. Ik vond het zonde dat er zulke mooie chalets op zo'n camping staan, bovendien stonden ze heel dicht op elkaar.

Het strand en de zee zijn heerlijk in St.Cyprien, daar valt niet over te discussieren.

mooie kleine camping

inge vossen
1-2-2006

mooie kleine camping. we waren er met vacancesoleil. in een mooie tent kinderen(2,4 en 6 jaar) vonden het geweldig. prima zwembad met glijbaan. kinderen vaak aan het spelen met andere kinderen. was een supervakantie

Gereisd Familie in juli 2005
2005

Top camping! van jong tot puber, er is echt van alles te 9

anoniem
16-5-2005

Top camping! van jong tot puber, er is echt van alles te doen, een geluiddichte disco, zwembad en zee. Zee is wel kiezelig en loopt steil af, niet echt geschikt voor kleine kinderen. Zeer dicht bij Aqualand, ook leuk voor een dagje weg.Onze kinderen van 6, 9 en 15 hebben het er nu nog over. Het is al wel een jaar geleden dat we er geweest zijn

Gereisd Anders in mei 2005