Zoover
Camping Eden

Camping Eden

6,7

De accomodatie op de camping was goed en zeer netjes

Roel
28-8-2017

De accomodatie op de camping was goed en zeer netjes. Transfer van en naar strand is erg fijn.

Het zwembad is te klein voor de grootte van de camping en is erg gedateerd en vies. Het water is erg troebel en zit vol haren. Snap niet dat mannen een strakke zwembroek aanmoeten, maar bijvoorbeeld geen badmutsen verplicht zijn. Zwembad heeft goede badmeester! Medewerkers aan de receptie zijn erg vriendelijk, super behulpzaam en spreken goed Engels.

Gereisd Anders in augustus 2017

Vanaf aankomst tot aan vertrek alles prima geregeld, busje

Dominique VERLINDE
14-8-2017

Vanaf aankomst tot aan vertrek alles prima geregeld, busje naar het strand in Palavas les Flots. Kinderen hadden prima naar hun zin!

Gereisd Anders in augustus 2017

Camping ligt dicht tegen een drukke weg, handige shuttle

Wiskerke
14-8-2017

Camping ligt dicht tegen een drukke weg, handige shuttle service naar het strand en de hele dag vers brood. Sanitair kan beter, wordt schoongemaakt met de hogedrukreiniger...

Gereisd Anders in augustus 2017

Veel herrie op de camping, of van camping activiteiten tot

Ron
29-7-2017

Veel herrie op de camping, of van camping activiteiten tot middernacht of van vaste woonwagen bewoners die de hele nacht door drinken en praten,lachen,schreeuwen tot dat ze zoveel gedronken hebben dat ze met ambulance worden afgevoerd. Beveiliging treedt er wel tegen op maar dan is het leed al geschied.

Camping ligt aan weg die in ochtend spits erg druk is.

Sanitair matig schoon, doortrekken doet bijna niemand, bijna alle douche cabines kunnen niet op slot omdat de sluiting kapot is.

Gereisd Anders in juli 2017

Niet aan te bevelen

K. de Nooijer
20-10-2012

Deze camping is te duur (€ 44,- p/n voor 3 personen) voor wat geboden wordt. Zeer smalle, slechte wegen voor onze caravan. Het legen van het chemisch toilet was niet mogelijk. De ondergrond van de plaatsen is een hobbelig gebeuren. Als je de catalogus ziet, waan je jezelf op een fantastische camping. En dat alles geconstateerd tijdens een overnachting.

dit nooit meer

Wietske van Heerde
22-8-2012

Wat een onrustige Camping zeg!! Geen nederlander te zien, inderdaad hondenpoep van de loslopende honden van de eigenaar.. en het sainitair mag ook wel vernieuwd worden elke dag een koude douche met gezeldschap van vleermuizen en jonge volgels. We zijn hiet niet tot rust gekomen! De omgeving is hiet wel schitterend. Het ruime zwembad en de tennisbaan was het enige pluspunt.

Geen aanrader. Ons zien ze daar nooit meer terug.

Jaap
14-4-2012

Voor overnachting op deze camping met eigen caravan in hoogseizoen.

Gezin met 2 kinderen (9 en 13jr)

In tegenstelling tot toezegging aan receptie ging zwembad eerder (uur na aankomst) dicht. Overnachting is in vergelijking behoorlijk prijzig.

Sanitair niet echt schoon en fris/ Afhaal pizza's duur en niet lekker.

Nederlanders niet welkom? ( 's-nachts is de stekker losgetrokken en viel de koelkast uit moedwillig tussen onze auto en caravan/ eettafel door blijven lopen +bepaalde aan "de Hollanders" gerichte uitlatingen van animatiepersoneel).

nooit meer

heja
10-8-2011

wij zijn net terug uit frankrijk en hebben camping Eden aangedaan, heb gebeld vanuit Anduze of er plek was en ja ,besprak voor vier dagen moest bij aankomst

gelijk betalen maar we zijn naar 2 dagen weggegaan (geld kwijt, jammer dan!)

Wat een smerige camping, het sanitair was vies en oud, volgens ons zijn hier de stacaravans belangrijker, er zijn ook helemaal niet zoveel toerplaatsen als in de gids staan.De toerplaatsen liggen ook tegen de snelweg aan. Het is wel leuk om van hieruit per fiets Montpellier en Palavas te bezoeken,dat is ook het enige pluspuntje, Nooit meer.

Heel erg eluk

Spek-Plugge
29-1-2011

Camping Eden is relatief goedkoop ten opzichte van de andere campings in de omgeving. De camping zelf heeft genoeg te bieden voor alle leeftijden. Elke avond is er iets vor de kinderen. Wij zijn er al twee keer geweest en dit jaar gaan wij er weer.

De standplatsen zijn groot, wat voor ons vanbelang was aangezien wij er met een grote groep waren.

We gaan dit jaar weer en de belangstellingonder onze tieners is groot, vrienden gaan ook mee.

Wij hebben het er goed gevonden. Wij gaan elk jaar naar frankrijk en Eden biedt veel perspectief. Dicht bij het strand en bij Montpellier

Fijne camping; ruime plaatsen

Van der Spek
23-12-2010

Wij zijn al twee keer geweest in Camping Eden.

Het personeel is vriendelijk en gastvrij.

Van hondenpoep hebben wij niets gemerkt.

De ligging van de camping is goed, dicht bij het strand en de leuke havenstadjes, zoals Palavas met heerlijke milkshakes.

En dicht bij de grote stad Montpellier.

Het sanitair werd elke dag twee keer schoongemaakt.

Wij waren met kinderen in alle leeftijden vanaf 11 jaar en zij hebben het reuze naar hun zin gehad, er was genoeg aansluiting met de franse jeugd.

Wij overwegen om dit jaar er weer naar toe te gaan , vooral vanwege de gezellige avonden