Zoover

Camping La Nautique

Fantastisch mooie Lagune!!

Nancy,
3-10-2018

Super gastvrije en open sfeer! Top personeel. Fantastisch nieuwe Lagune. Wauw ga dat zien. Genoeg te beleven in de omgeving. Voor rust, maar ook gezelligheid. Check deze camping..... boeken maar!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooie camping maar niet erg gezellig.

Fam. Beeren,
12-8-2018

De camping is mooi en schoon en de kampeerplaatsen zijn zeer ruim! Eigen sanitair is niet groot maar schoon en functioneel. Het is geen overheersend Nederlandse camping, maar er zijn wel veel Nederlanders. Maar daarnaast ook veel Fransen en Engelsen. Ondanks het hoogseizoen waren er veel plaatsen leeg. Omdat de camping van Nederlandse beheerders is dachten wij dat er ook Nederlands personeel zou zijn, vooral bij de animatie. Maar alles ging voornamelijk in het Frans, wat voor de kinderen wat lastig is. Ook werd er voor de jeugd maar weinig georganiseerd terwijl er voldoende faciliteiten op de camping aanwezig zijn. Wij vonden het terras bij het restaurant en zwembad ook niet echt uitnodigend, het is niet echt gezellig. We hebben een leuke vakantie gehad maar dit was zeker niet de gezelligste camping als je van wat leven om je heen houdt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Verrassend

Nynke,
13-5-2018

Een erg nette en grote camping. Elke campingplaats heeft zijn eigen sanitaire voorzieningen wat een erg luxe gevoel geeft. De sanitaire voorziening bestaat uit een wastafel, toilet en douche met douchegordijn. Érg basic maar schoon en praktisch (ook voor het opslaan van kitesurfspullen in ons geval!) De campingplaatsen zijn allemaal erg verschillend ik vorm en formaat maar over het algemeen gezellig en afgeschermd met begroeiing. Croissants bij de campingwinkel zijn erg smakelijk en ook de noodzakelijke boodschapjes kunnen hier gehaald worden. Op fietsafstand van Narbonne en een kitesurfstrand aan Etang de Bages. De wijnboerderij die in de buurt van de camping zit is het bezoeken waard. Net als Les Halles in Narbonne voor iedereen die van lekkernijen, wijn en mengen met de locals houdt. Let op met betrekking tot het zwembad: hier worden enkel lycra zwembroeken toegestaan en geen boardshorts. Wij hebben een heerlijke relaxe tijd gehad!

Gereisd met partner in augustus 2017

belofte (op website) maakt schuld

Joos van Stiphout van der Horst,
8-5-2018

goede voorieningen en rolstoelvriendelijk MAAR toen wij er waren was dat alles nog niet beschikbaar, terwijl we er juist naartoe gingen omdat de voorzieningen zo goed zouden zijn. Zwembadlift deed het nog niet omdat het nog te vroeg was in het jaar en het toilet was nog op slot en het was nog niet gepoetst sinds de winter. Waarom dan mensen toelaten en laten betalen, als die dingen nog niet beschikbaar zijn. Was echt balen. Om deze reden na twee overnachtingen en twee dagen vragen stellen verder gereisd. Toch kregen we geen korting of zo, nadat we toch serieus aangegeven hadden dat we speciaal naar hier reisden vanwege het aantrekkelijke zwembad ( waar m n man niet in kon tijdens het heerlijke zwemweer)

Gereisd met partner in maart 2017

Teus,
13-1-2018

We gaan al 14 jaar elk jaar naar deze camping, altijd prachtig. Leuke uitstapjes, personeel goed, nooit problemen gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

Rustig???

Marlies,
9-9-2017

In de Acsi gids stond rustige camping met prachtig uitzicht.

Rustig?? 24 uur per dag hoor je het lawaai van de autoroute. Oordopjes zijn s'nachts noodzakelijk. En dan nog hoor je het geraas. Uitzicht was er op meters hoge heggen. Totale afzondering.

De omgeving is prachtig. Heerlijk fietsen langs het Canal de la Robine. Sluizen bij Beziérs absoluut een bezoek waard.

Gereisd met partner in september 2017

Prima camping

JW,
25-8-2017

Ook wij kregen een plaats toegewezen tussen de meters hoge heggen. Als je geen claustrofobie hebt krijg je het daar wel. Wij terug naar de receptie dat wij een andere plek hadden gezien waar wij liever wilde staan. Na overleg konden we omgeboekt worden gelukkig. Klein veldje van 4 plekken dichtbij zwembad. Was echt super daar, zeer ruime plaats! Eigen sanitair wat helaas wel verouderd is en dien je zelf schoon te houden. Maar dan hoef je nooit in de rij, wij vonden het wel makkelijk. Ieder avond werd er wat georganiseerd, of een bandje, of een goochelact, avond zwemmen, schuimparty etc. Gezellig barretje waar tevens wat makkelijk eten te halen is. Ook kan je in restaurant eten.

Klein winkeltje met prima brood en de nodige vergeten boodschapjes.

Dichtbij genoeg winkels, grote geant, Carrefour, Lidl, leaderprice. Strand vonden wij helaas wel ver rijden. Narbonne plage moet je door bergen zeker ruim20-30 min rijden en vaak lastig parkeren. Gruissant super leuk om nr markt te gaan, gezellig dorpje en strand iets verder maar super grote parkeerplaatsen direct aan zee dat was top. Maar zelfde tijd rijden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geen aanrader maar een tegenvaller

Con,
16-8-2017

Ontvangst bij de receptie prima

Toegewezen plaats een grote tegenvaller, hagen van 2,5 meter dik en 4 meter hoog met uitzicht op een muur.

Gevraagd of er andere plaatsen vrij waren kwamen wij erachter dat de camping voor meer dan de helft leeg was en tevens buiten gebruik was. Dit was voor ons een echte tegenvaller. De vrije beschikbare plaatsen waren nog minder dan degene waar wij stonden.

Wat ons tevens meerdere malen is opgevallen is het feit dat er wisselingen plaats vonden op de plekken en dat er nooit het sanitair schoon gemaakt werd, de ene huurder weg en de volgende kwam.

In potentie hebben ze een top camping maar de mogelijkheden worden totaal niet benut.

Op het moment dat wij aangaven eerder dan gepland te vertrekken werd op geen enkele wijze gevraagd wat daar de eventuele reden voor was. Echt jammer.

Gereisd met partner in juli 2017

Goede camping met alle nodige voorzieningen

Fam. Lottman,
6-8-2017

Bij aankomst spreekt men bij de receptie Nederlands. Wij verbleven vooraan op de camping in een stacaravan "Comfort nr. 80" welke voor particulieren verhuurd werd. Deze was voorzien van alle gemakken en bevat zelfs een airco wat gedurende de nacht zeer aangenaam was. Verder was hij schoon, veel ruimte en privacy rondom en een ruim terras met de gehele dag schaduw. De camping is voorzien van alle basis benodigdheden. Bij het zwembad en rondom de receptie (zo ook in ons verblijf) geen snelle maar wel gratis Wifi. Bij het winkeltje met redelijk ruim aanbod zijn elke ochtend verse croissants en baguette, het zwembad is schoon en er is continue toezicht. In de avond behalve op zondag is er animatie.

Met de auto is men in 15 minuten in het mooie historisch havenstadje Guissan voor een boulevard in de haven, restaurants, het strand met veel activiteiten, verschillende keren per week een grote gezellige markt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gebruikt als overnachting camping

BIANC,
30-7-2017

Zowel op heen als terug reis gebruikt als overnachting camping. Privé sanitair vonden wij prima. Even niet hoeven delen met anderen was fijn. Plek was ruim. Restaurant vonden wij prima. Van zwembad geen gebruik kunnen maken omdat we geen strakke zwembroeken bij ons hadden en we ze niet voor 1 middag wilden aanschaffen.

Persoonlijk zouden wij hier niet langere tijd willen verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017