Zoover

Matig

Tegenvaller

Debby
3-11-2018

Voor de eerste keer teleurgesteld in yelloh. Saaie camping waar echt heel weinig te beleven valt. Het zwembad was oke, de glijbanen stellen niets voor. Het personeel was er onvriendelijk. Gelukkig hadden we het weer wel mee.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Rustige camping in de bergen, 5 sterren??

Thijs
21-8-2017

Prima camping, maar waar de Franzen de sterren vandaan halen.... 3 was meer op z'n plek geweest, wellicht staan ze voor de mobile homes die er wel goed uitzagen en een topligging hadden. Verouderde toiletgebouwen, weinig douches en geen zeep en droogmogelijkheden bij fonteintjes. Plekken zijn ruim. Animatie was er niet. Het zwembad was klein met veel te weinig ligbedden en ongelijke tegels. De glijbanen waren voor kleine kinderen prima, maar voor de oudere kids niets aan. Winkeltje alleen met cash en snel uitverkocht. Het is overduidelijk een gekochte camping door Yelloh, maar voldoet nog lang niet aan hun standaard.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Teleurstellend!

Gigi
12-8-2017

Mooie Camping we komen er al jaren. Voor tieners is er niet zoveel te doen, behalve het Mountainbiken en sporten buiten de deur (raften en kano). De tafeltennistafels zijn al jaren kapot, en bij donker mogen de lampen niet aan. Dit laatste jaar zijn het aantal stacaravans geweldig uitgebreid waarbij ze erg dicht op elkaar staan, zo dicht bij elkaar dat je rust volledig wordt verstoord. Bij veel huisjes zijn er honden, waar de eigenaren geen toezicht houden op die honden en deze los laten lopen, zorgt voor overlast. Animatie mag geen naam hebben, is erg beperkt en van een laag niveau, het is veel beter geweest. Het personeel van de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. De pizza's zijn prima. Paardrijden op deze manage is een grote plus, de kinderen hebben prachtige tochten gemaakt, vooral de dagtocht waarbij er met de paarden gezwommen wordt was geweldig. Let op het is een terrassen camping en de steilheid is erg groot, minder geschikt voor kleine kinderen. Het zwembad wordt niet bewaakt. Er is in de avond wel security aanwezig. Wij hebben in chalet V11 gezeten, deze is heel gedateerd, slechte bedden, slecht onderhoud, is niet meer van deze tijd. Het grootste manco zijn de nieuwe stacaravans die recentelijk zijn geplaatst, er zit nu 3 meter tussen de terrassen, de privacy is er niet meer. Was voor ons heel teleurstellend om dit ter plaatse te constateren, zeker na zoveel jaren op deze camping te hebben doorgebracht. Het panoramisch uitzicht is hier helemaal niet meer van toepassing. Wij vinden deze camping niet meer Yelloh waardig, we hadden beter verwacht.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooie ruime camping

Sjoukje
15-8-2016

Wij zaten in een chalet. Je hebt heel veel ruimte, ook de camping plaatsen zagen er allemaal heel ruim uit. Het waait er veel. Dat is soms wat onhandig maar wel erg lekker wanneer het warm is. Het zwembad is heel erg mooi. Leuk voor jong en oud. Het restaurant serveert leuke gerechten. Carcassonne is heel erg leuk om te bezoeken, ook met jonge kinderen (1 en 2 jaar oud).

Mooi camping, mist gastvrijheid

Nina
14-8-2016

Een mooie camping, prachtig zwembad. Leuk animatieprogramma.

Sanitair mag iets vaker worden schoongemaakt wanneer het drukker is op de camping.

Jammer dat het personeel niet klantgericht is en geen gevoel van gastvrijheid bied.

De standplaatsen zijn ruim, maar bieden weinig schaduw op het onderste gedeelte van de camping.

Voor ons niet voor de herhaling vatbaar.

Heerlijke camping

Angela
29-7-2016

Ruim opgezet met heerlijk zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Goed bevallen

love2camp
21-5-2016

Domaine d’Arnauteille is echt een fijne en relaxte camping. Er is niet heel veel te doen ’s avonds, maar dat is eigenlijk wel lekker. Voor de kinderen is het hier erg leuk en wij hebben het ook naar onze zin gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Touroperator nooit meer!

CR
24-10-2015

Camping gekozen i.v.m bezoek aan Carcasonne. Hiervoor was het prima. Camping was prima met mooi schoon en nieuw sanitair. Zwembad prima. Minpunt zat hem in de huurtent van touroperator. Deze was kapot en inventaris ontbrak. Camping kon ons niet helpen . Contact opgenomen met touroperator beloofde hulp maar nooit iemand gezien of gehoord. Er is in de hele week geen actie ondernomen. En dat terwijl je voor de tent van touroperator echt veel geld betaald ! Uitzicht was niet zoals beloofd. je kijkt op stacaravans en niet op de bergen. Tenzij je een zere nek wilt krijgen en altijd sterk naar links kijkt ! Camping was leuk, touroperator was slecht ! Ook terug in Nederland kregen we 1x reactie van touroperator en daarna werden we genegeerd!

Rustig middelgrote camping

Shirley
25-8-2015

De camping ligt slechts 20 min van Carcassonne vandaan. Prima gelegen. Genoeg te doen in de buurt: raften, klimbos, markten ed.

De ontvangst bij de receptie had wat warmer gekund maar verder zijn we altijd goed geholpen. Op de camping kon je pony rijden. Verder tafeltennissen en natuurlijk een mooi zwembad. Er is 1 minpuntje er zijn GEEN SCHADUWPLEKKEN bij het zwembad.

Wat we misten op deze camping was meer reuring! Slechts 1x per week was er een muziek avond bij het pleintje. Voor ons mocht er wel elke avond live muziek gespeeld worden. Het restaurant is verder niets op aan te merken.

We hadden een luxe stacaravan met airco en afwasmachine en dat was heerlijk. De ligging was perfect: tegen het rand aan. Wij hadden geen buren en daardoor veel privacy.

Oh ja, het kan nogal hard waaien. Daar moet je tegen kunnen. (vond het heerlijk vanwege de hoge temperaturen)

Kortom: een prima camping maar .....er mocht wel meer leven in de brouwerij gebracht worden. Een 7,5.

Vriendelijk en gastvrij

Fam van Nunen, Oirschot
16-8-2015

De camping hebben wij gekozen op basis van de foto van het zwembad. Misschien riskant, maar we hebben er absoluut geen spijt van gehad. We hadden een mooie plaats, vlakbij een sanitairgebouw, wat er goed voorzien en leuk uitzag. Ook aan onderhoud geen gebrek, het sanitairgebouw werd 2 x per dag intensief schoongemaakt. Helaas zijn er ook vakantiegangers die daar niet zo veel oog voor hebben, en het toilet, douche of afwasplek maar lekker vies achter laten, en vervolgens klagen dat het er niet schoon is. Erg jammer.

De camping ligt ver van de bewoonde wereld en in het plaatsje Montclar (op loopafstand) is weinig te zien en te beleven. De winkels zijn (met 20-30 minuten rijden) goed bereikbaar en er is volop keuze.

Het is een ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen. De oudere jeugd moet zichzelf zien te vermaken en daar zou de verveling wellicht snel kunnen toeslaan.