Zoover

Camping Mar Estang

7,1

Taal

Sorteren

Bewaking kan handjes niet thuis houden en CORRUPT

Eddy Poppema
15-9-2018

De ligging van de Camping is wel oke, lekker dicht bij het strand en ziet er allemaal wel leuk uit,.

Maar het begint al bij aankomst, we hebben een Mobile home gehuurd, wat toch al wat kost, en dan gaat er van uit dat het toch schoon gemaakt wordt , maar niks is minder waar, Schaamharen op de wc bril,kleine gele vlekken (Urine) op de grond. Gewoon niet gepoetst .

En het leven voor jeugd ouder als 16 Jaar is daar een ramp,het lijkt wel een kazerne, mogen niks en beveiligers die hun losse handjes niet thuis kunnen houden. als mijn zoon S,nachts om 12:00 terug komt met de melding dat hij geslagen is.

ga ik verhaal halen. en dan spreekt niemand Engels. zelfs de politie niet maar als blijkt dat mijn zoon onschuldig was kan er in een keer een politie Engels.

Maar goed ,Ga je de volgende dag aangifte doen, spelen ze Allemaal onder een hoedje, Politie ,En de Camping ,bewakers, die staan al bij de politie in de telefoon,een corrupte boel.

MÉLANIE
20-8-2018

Er wordt Wi-Fi tegen betaling aangeboden

RONALD
10-8-2018

Er wordt Wi-Fi tegen betaling aangeboden.

De verbinding hiervan is zeer matig en als je hierover klaagt dan hoor je dat het inderdaad zo is en dat je beter 's nachts kan internetten.

ouderwetse/armoedige camping

danielle
8-8-2018

Behoorlijke teleurstelling. We zijn hier 7 jaren geleden ook geweest. Was een prima camping. Echter, in deze 7 jaren zijn er geen vernieuwingen/verbeteringen aangebracht behalve dan een kleine overdekking bij het zwembad. De camping is echt ouderwets en enigszins sjofel. Niet meer up to date en zeker geen 4 sterren waard.

Animatie mag geen naam hebben (vooral frans geörienteerd), de gym is ouderwets en roestig. Wat vooral opviel was dat er totaal niet aan afvalscheiding wordt gedaan en dat dit een behoorlijk bende is. Dat mag toch echt niet meer in 2018!

Heel veel Franse gasten (75%).

De mobile homes van de touroperator staan bovenop elkaar. Tussen de homes en veranda met de buren was bij ons ongeveer 1,5 meter. Tevens zeer onvriendelijk touroperator personeel.

Positief; loopafstand van een prima strand en beachclubs. Dichtbij het stadje. Er rijdt treintje naar het centrum. Prima bakker.

voor herhaling vatbaar

daphne
6-7-2018

met ons gezin en schoonfamilie via touroperator daarheen geweest, stacaravan waikiki xl.

sta caravan was goed schoon en luxe.

camping zelf was kleinschalig en de supermarkt op de camping had bijna niks.

elke middag siesta (catalaanse gedeelte van frankrijk) dan is gewoon bijna alles gesloten. animatie team was super leuk en zwembad ook! spraken goed engels en 2 receptionisten en 1 animator spraken ook nederlands.

omgeving is super mooi en veel te doen. aqualand saint cyprien bezocht, coullioure en argeles sur mer. alle 3 binnen een 20 minuten te bereiken. eten viel tegen in die kant van frankrijk heel erg spaans gericht ( hou er niet zo van ).

sanitair was oud maar zuiver.

maar verder echt super.

wel erg prijzig niet alleen op de camping maar ook buiten de camping heel prijzig.

groot supermarkt op nog geen 5 min rijden.

voor herhaling vatbaar!

Hel op aarde, feestende jeugdherberg niet doen!

D. van Dam
13-6-2018

Bij aankomst leek het een leuke plek om onze vakantie te vieren. Mooie grote bungalowtent niet ver van het zwembad en overige faciliteiten. Helaas was de 1e shock het toiletgebouw, heel vies en oud. Overal lag vieze bende en er liepen heel veel vervelende en schreeuwende jongeren die overigens overal rond het toiletgebouw in tentjes sliepen. Ik voelde me er als vrouw erg bekeken en er werden opmerkingen naar mijn hoofd gegooid en naar me gefloten en dit allemaal in het bijzijn van mijn zoontje van 7. Nadat we naar bed gingen begon de kermis op het terrein die tot de volgende ochtend door ging. Overal maar dan echt overal waren en dronken en schreeuwende Franse jongeren. Ook hoorde je letterlijk van alle kanten af muziek die ook tot diep in de nacht door ging. Na een paar dagen zijn wij met een ander gezin uit letterlijk gevlucht van deze camping af. Niet doen en niet over twijfelen, verder kijken!!!

Allee 8, nr 818-822

ERIK
14-5-2018

We hebben 2 leuke weken gehad op Mar Estang, maar het totaal was voor ons niet genoeg om nog eens terug te komen.

Vreselijk nooit meer

Gezin met 4
16-2-2018

Vreselijk nooit meer. O wat kijkt het mooi allemaal vieze tegenvaller. Het zwembad is ook het enige wat enigzins mooi is. Maar het hangt met alle regels aan elkaar. Vies sanitair. Jongeren groepen met veel overlast nemen de muziek mee naar de douches slaan op de deuren . Vreselijk voor ons nooit meer. In een woord pet.

Super omgeving.

R.A
6-9-2017

Camping goed maar helaas voor ons eenmalig. Wij vinden het super belangrijk dat er een goede speeltuin of iets dergelijks voor de kinderen is(hier bijv een zandbak met een houten trein er in. Pal in de zon). Omgeving super, strand super, zwembaden ff wennen aan zout water maar verder best. Mocht er in de toekomst misschien budget over zijn en er een leuke speelgelegheid in de buurt van het restaurant/terras gerealliseerd kan worden dan is dit voor ons een camping om nog jaren naartoe te gaan. Verder echt niets negatiefs over de camping.Jongelui en geluid,daar moet je niet over klagen.Als je verwacht dat die netjes om 22:00 naar bed gaan dan moet je thuis blijven.Vies sannitair,daar kan ik alleen over zeggen,huur een accomodatie dan kan je het bijhouden zoals je dat thuis doet.Dan hoeft een ander ook geen last te hebben van jou remsporen of iets dergelijks.Na het schoonmaken komen er misschien wel 100+ naar de wc en als jij nr 101 bent dan is het niet schoon meer.Zo,dit is onze mening.

Camping wat door slechte onderhoud geen 4 Sterren

DVerheijen
2-9-2017

Een mooie grote camping waar veel georganiseerd wordt. Prachtige ligging, je zit aan zee. Maar de camping is zeer slecht onderhouden! Het zwembad is in slechte staat. Los zittende tegels in de kinderbaden en verrot hout en afgebladderd verf bij de glijbanen. Sanitair is echt slecht. Smerig en oud. Gelukkig hoefde wij geen gebruik van de douchehokken te maken, want deze zijn erg oud en zeker geen 4 sterren waard.

Personeel op de camping was vriendelijk! Zowel receptie als bij de winkeltjes als bij het restaurant. Maar belachelijk hoe hard er met de golfkarretjes over de camping gereden wordt door het personeel. Dit is meerdere malen nog maar net goed gegaan. Wanneer ik hier een man op aansprak kreeg ik een sneer naar mijn hoofd. Ik wil niet te negatief over de camping zijn, want buiten deze punten hebben wij hier twee fijne weken gehad. Een camping aan zee en dicht bij heel veel stadjes. Knap de camping goed op en je bent de 4 Sterren ook waard!

Marleen (in naam van Autié Marta), Gérant, 4-9-2017

Geachte bezoeker,

Bedankt voor het plaatsen van deze post, jammer dat u vindt dat wij onze 4 sterren niet waard zijn. Wij werken er nochtans hard voor.

U vindt de camping slecht onderhouden? Tijdens het seizoen zijn er nochtans verschillende teams die elke dag opnieuw het terrein netjes maken, idem voor het zwembad en de gemeenschappelijke douches. Buiten het seizoen krijgt de camping een goede onderhoudsbeurt en brengen we vernieuwingen aan, maar ook wij zijn genoodzaakt ons aan het budget te houden waardoor we niet alles in één keer kunnen aanpakken. Wees er maar zeker van dat we ons bewust zijn dat we nog heel veel werk hebben en we echt proberen er iets moois van te maken.

In ieder geval bedankt dat u toch niet te streng bent geweest in uw oordeel en dat u een fijne twee weken hebt gehad.

Hopelijk komt u dan nog eens terug, u bent in ieder geval van harte welkom.