Zoover

Vakantiepark
8,3

• Onderkomen5,7
  • Activiteiten4,7

Heerlijke tijd gehad, leuke camping

iriswester
22-7-2013
  • Activiteiten8

Wij verbleven met vier meiden in een 6 persoons comfort caravan. Deze waren van alle gemakken voorzien en je kon hier goed koken, hadden erg veel pannen en vier pitten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, daarnaast kwamen ze regelmatig een praatje maken. Het zwembad stelde niet zo veel voor maar was wel gezellig. Via de camping konden we met korting fietsen huren, voor 32 euro pp hadden we de hele week een goede fiets. De supermarkt is met de fiets 10 min en het centrum een kwartier. Het eten bij het restaurant op de camping is wel heel slecht. Het eten is erg simpel en smaakloos, alleen de frietjes zijn lekker. Toen we een salade bestelden kregen we alleen sla met een flinke kwak slasaus. Gelukkig zit de Mac Donalds vlakbij ;)

Prima camping voor weinig geld

Shirley Haurissa
25-8-2012
  • Activiteiten7

Door alle negativiteit,waren we erg benieuwd waar we terecht zouden komen. Vorig jaar ook in argelais geweest maar toen zaten we in het centrum. We zijn blij dat we de gok hebben gewaagd ondanks alle reacties, we hebben een heerlijke vakantie gehad! We hebben een stuk minder betaald, waren binnen 6 min met de auto in het centrum en je kan ook evt met het treintje. Deze is niet goedkoop maar via de receptie kan je een kortingskaart krijgen. Via touroperator hebben we geboekt en we hadden een nieuwe stacaravan op een mooie plek. Tussen de caravans zit veel ruimte, hierdoor heb je veel privacy en ook speelplek voor de kinderen. Er zitten niet veel Nederlanders op de camping. Gelukkig zaten in onze periode er wel een aantal zodat de kinderen toch vriendjes hadden. Het zwembad is verder niet spectaculair, maar onze kinderen hebben zich toch vermaakt. Het strand is evt ook nog dichtbij.

Als je een laag budget hebt en je wilt toch op vakantie in een mooie omgeving, is dit echt een aanrader!

Waardeloos

Tresa schrijver
25-5-2012
  • Onderkomen4
  • Activiteiten2

Deze gelegenheid mag geen hotel heten, verlichting in de hal uit, stank in de badkamer en toilet, kitchenette van water afgesloten , men vraagt je te douchen maar dan moet je een hoog bad in en uit en Zonder douchegordijn,na de eerste is de badkamer kletsnat, onvriendelijk baliepersoneel er kan geen bonjour of zo af. Het ontbijt is een ramp veel te weinig stoeltjes regelmatig voorraad niet aangevuld, allergoedkoopste spul en dat voor 10 euro!!!!, geen handdoeken bij zwembad geen gelegenheid om nat badgoed te drogen, van andere gasten hoorden we dat de andere maaltijden ver onder de maat zijn, men adverteert met gratis wiki maar verbinding krijg je niet, voor alle moet de auto gepakt worden een kleine gelegenheid voor een kop koffie of een glas wijn is er helemaal niet kamerbewoonster naast je lopen voor je terrasjelangs naar de auto geen privacy dus alles ziet er verzorgd uit maar het woord klantvrienldelijk en service moeten zondaar nog leren schrijven

Aude, Callcenter, 28-6-2012
Hallo, wij hebben uw opmerkingen goed genoteerd en sturen ze door naar het vakantiedomein. Wij hopen u snel terug te zien in onze vakantieparken. Odalys Vacances Aude

Aangename verrassing

Bribo
30-9-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Dit vakantiedorp was een aangename verrassing. Een beetje bang door de negatieve commentaren van de vorige jaren maar daar was niets meer van te bespeuren. Een nieuwe directie en een dynamisch team zorgden voor een vlot verloop van ons verblijf. Meeste logementen zijn vernieuwd en zeer netjes. Het verkeersvrije park zorgt voor rust en veiligheid voor de kinderen. Ook het nederlandstalig onthaal en informatie zijn een pluspunt.

nooit meer

towi
5-10-2010
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Bij aankomst bleek de caravan bijzonder vies, na overleg met receptie hebben we zelf schoongemaakt met de belofte dat we dan na afloop niet hoefden te poetsen (doen ze dat bij iedereen vraag je je dan af).

's nachts tot 3 uur niet kunnen slapen ivm bijzonder luidruchtige grote groep buren. Aangezien er 's nachts geen bewaking is en ook de campingpoort wagenwijd openstaat is er wat dat betreft ook geen enkele controle.

's morgens bleek dat we niet eens brood konden kopen.

We zijn na 1 nacht al vertrokken en hadden helaas al vooruitbetaald voor 2 nachten. Bij de receptie begrepen we dat er al meerdere klachten waren geweest en we konden ons telefoonnummer achterlaten dan zouden ze nog contact met ons opnemen. Dit is echter nooit gebeurd.

Het is natuurlijk mooi dat men werkt aan uitbreiding van het park, maar zorg dan wel dat er voor de reeds aanwezige gasten goede voorzieningen zijn.

Aude, Callcenter, 28-6-2012

goed

Mevrouw Savelkouls
15-8-2010
  • Onderkomen6

Het park oogt vriendelijk en rustig. Ons appartement was schoon en netjes. Voor het woord 'villa'hadden we wel wat ruimer terras verwacht en ligstoelen. Er waren bedden ( hard) een ruime douche en prima keukentje met wat weining bergruimte. Ook was er airco. het zwembaa met ligsotelen en parasols en een overkapping voldeed aan onze verwachtingen. het personeel is vrienelijk en behulpzaam maar werkt errug traag. het inchecken bijvoorbeeld duurde erg lang. Dus veel geduld geboden. En inderdaad: veel fransen op het park. Nu hebben wij geen kleine kinderen dus we zochten geen aansluiting. het muziekfestijn(animatie) duurt tot ongeveer 11 uur 's avonds, dus dat valt mee, alleen word je dan gestoord van de disco van omringende campings. ook die stoppen rond 24.00u , half 1). We haden fietsen biJ ons en konden heerlijk met de fiets naar de zee (ong. 15 min fietsen) de stranden in argeles zijn mooi en schoon en er zijn heerlijke douches. Argeles veranderd 's avonds in een 'koopgoot'.Voor ieder

heel mooi park

trijn
30-9-2009
  • Activiteiten7

wij hebben van 4 tot 19 sept in dit park gezeten.

en we vonden het super daar,

vriendelijk personeel,goede service,mooie huisjes.een schoon terrein.

de ligging vonden wij ideaal,binnen 15 min zit je op het strand,ben je in het stadje,en ben je bij de winkels.

het animatie team was heel gezellig,elke dag was er wel wat te doen.

wat ons wel erg opviel is dat er weinig nederlanders zitten in het park,het wordt erg druk bezocht door de Fransen zelf.

De stranden worden goed schoon gehouden.

Argeles plage is een leuk stadje,levendig en druk,s,avonds overal live muziek op de terrasjes.erg gezellig allemaal.

het oude Argeles-sur-mer is ook een leuk stadje,leuke markten en gezellig terrasjes.

Voor ons was het een super gezellig vakantie.

Goede vakantie gehad

Fam. Jonker
3-8-2009
  • Onderkomen7

Er staan nieuwe, minder nieuwe en hele oude stacaravans, ze zijn zeker niet allemaal zo mooi als op de foto. Wij hadden de minder nieuwe, maar gewoon goed hoor, netjes, schoon en compleet. Animatie is er, maar alles alleen in het Frans. 's Avonds wel disco, wij zaten er vlak bij, zag er gezellig uit maar wel steeds dezelfde muziek. 1x pw karoake en 1x bingo. Ook alleen Franstalig natuurlijk...

Mooi zwembad, peuterbadje erbij, meestal genoeg ligstoelen beschikbaar. Restaurant aanwezig, geen gebruik van gemaakt dus geen mening. Campingwinkeltje aanwezig. 's Morgens brood, 's avonds kun je friet, kip, paela e.d. halen, prima te eten.

Laatste week was het camping gedeelte wel rumoerig, daar zaten we vlak naast. Veel jeugd en grote groepen Fransen.

De omgeving is natuurlijk super, leuke uitstapjes gemaakt, er is genoeg te doen voor ieder wat wils. En Les Abricotiers kun je zeker doen.

Heerlijk rustig

Wim, Judith en Tim
2-8-2009
  • Activiteiten6

Net terug van twee weken Les Abricotiers. Mooie mobile home, net nieuw. Ligging is rustig en als je wilt kan je de drukte opzoeken aan de boulevard. Voor ons zoontje van 2,5 jaar was het goed vertoeven in het zwembad en in de speeltuin. Voor grotere kinderen niet zo veel te doen (geen disco ofzo).

Verder zie je het animatieteam druk met groepen kinderen, ziet er goed uit.

Supermarkten dicht bij. Ook rijdt er een treintje waarmee je naar de zee of het centrum kan.

Wij hebben lekkere weken gehad.

2008

Hier willen we nooit meer heen!

Irma
6-8-2008
  • Onderkomen3

Terrein oogt wel aardig, zwembad klein. Geen toezicht bij zwembad en 's nachts geen toezicht. De animatie in de avond is knetterhard, dus een boek lezen kun je wel vergeten en het duurt tot ver na middernacht. Bijna alleen fransen op deze camping, dus voor onze kids weinig speelkamaraadjes. En o ja, ze vergeten nogal eens de vuilcontainers te legen, dus dan zit je tussen de vliegen in de stank!

Argeles sur Mer is een leuke bestemming met een prachtige omgeving, maar zoek in vredesnaam een ander overnachtingsadres!