Zoover

Camping La Sirène

8,3

• Sfeer in stad9,3
  • Activiteiten9,1

Gemiddeld, zwembad is leuk, maar camping minder

Sietje,
26-11-2018

Het is een grote camping, waarbij je het beste via de camping zelf kan boeken, betere service en accomodatie. Boek niet via touroperator, want dan krijg je veel minder voor dezelfde of meer prijs. Caravans staan dicht op elkaar en erg gehorig.

Het was super!

Poel,
11-10-2018

Alles was perfect! Eten en faciliteiten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping, prachtig zwembad, leuk voor 1x.

Kees Kos.,
3-9-2018

Camping is heel groot, netjes en schoon! goede bakker en ruime supermarkt.

Locatie van touroperator is prima wij hadden een superstek!

Wordt veel gedaan aan animatie in de avond, wel Frans georienteerd.

Zwembad is schoon en netjes, zwemshorts toegestaan dus top! Water is de ene dag prima de andere dag steenkoud!

Restaurant nabij de hoofdingang en dan vooral het afhaal gedeelte is ver beneden peil, slecht eten en duur!

Nadeel, ja deze is er ook, ze besproeien in de nacht automatisch het aanwezige groen op de camping waarschijnlijk met grondwater...dit vreet in op de lak van je auto, sommige sproeiers staan wat ruimer afgesteld..niet echt leuk en de auto kan na de vakantie rechtstreeks naar een poetsbedrijf, die vlekken poets je er zelf echt niet uit handmatig! Kosten ca €600!

Argeles centrum prima te bereiken met rijdende trein tegen betaling, centrum is te toeristisch, met kledingwinkels met veel troep en namaak spullen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie camping

Frank Koenders,
3-9-2018

Mooie grote nette maar ook massale camping. Op de hele camping zit geen haring in de grond dus campeergevoel is wel wat minder. Zwembad is prachtig alleen geen ligbedjes en weinig schaduwplekken. Animatie en kidsclub is aan de andere kant van de camping en dit vonden wij jammer want je maakt er dan minder gebruik van. Patat en hamburgers van de cafetaria belachelijk duur en gewoon niet te eten dus voor de rest op het park niet meer wezen eten. Sowieso is het eetgedeelte aan een update toe want dit zag er in tegenstelling tot de rest van het park niet uit. Inchecken is een drama want duurt gewoon een dik uur en was bij alle touroperators zo. Argeles sur Mer zelf is afschuwelijk en viel zwaar tegen. Deed me denken aan Salou. Eten van plaatjes, tattoo shops en rommelige winkeltjes.

Een goede camping.

Lamberts,
23-8-2018

Prachtige camping, keurig en schoon. Super zwembad, voor ieder wat wils. Restaurant en afhaalmaaltijden zijn oke, maar echt niet meer dan dat. Heerlijke verse broodjes en banket bij de bakker.

Mooi aangeplant met privacy bij de caravans. Drukke camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goed, maar volgend jaar ergens anders

HJU,
16-8-2018

Via de camping zelf een stacaravan geboekt. Deze (nr. 35) voor ons idiaal gelegen. Aan het einde van een laantje, maar wel dichtbij zwembad / faciliteiten, veel speel- leefruimte en schaduw bij de caravan. Stacaravan was modern ingericht en schoon. Op de camping ook stacaravans gezien van organisaties, waar wij ongelukkig zouden zijn geworden. Strak op elkaar gepropt en alles voorzien van grind. Wij vergeleken het met een bakkende (uitstralende hitte) kattenbak.

Zwembad super leuk voor de kinderen, maar feitelijk veel te klein voor de hoeveelheid gasten. Veel badmeesters aanwezig die strak waren in beleid. Geen luchtbedden / banden toegestaan (is ook de ruimte niet voor)

Gek genoeg was voor ons het animatieteam voor kinderen onzichtbaar.

Het hart van de camping / centrale plein / restaurant was een afknapper. Oud, ingebouwd en geen sfeer. Prijzen van ijsjes en eten absurd hoog.

Supermarkt (erg duur) en bakkerij helemaal prima.

Mooi gelegen camping

JdB,
11-8-2018

Zwembad is super, wel druk omdat het een hele grote camping is.

Er is veel te doen op de camping.

De zee is dichtbij, het strand is heel mooi.

We hadden een stacaravan van een touroperator. Die was prima en erg fijn met airco.

Persoonlijk vonden we de camping te groot.

Leuke daguitstapjes in de omgeving: middeleeuwse stadje Castelnou. In de buurt van Castelnou is Les Orgues d'Ille-sur-Tet. Spanje is ook dichtbij, plaatsje Portbou is via een mooie kustroute te bereiken.

Mevr. Hendriks,
9-8-2018

Mooie camping, met palmbomen. Een prachtig zwemparadijs met kunstgras, dus geen wedstrijdje handdoek leggen! Je kunt een strandstoeltje meenemen maar het kunstgras ligt heerlijk zacht. Onze kinderen hebben de glijbanen wel 100x gehad. Elk uur wordt er wel ergens iets georganiseerd.

Professionele shows die druk bezocht worden. In de omgeving genoeg te doen.

Als ik 1 minpuntje zou mogen noemen dan is dat het eetgedeelte, dit had voor mij een iets mooier restaurant mogen zijn i.p.v. een soort van luxe snackbar.

Wij gaan eigenlijk nooit terug naar dezelfde plek maar deze maakt toch een hele grote kans.

Heel goed.

Eric Den hartog,
1-8-2018

Goede camping. Waterpark fantastisch, stacaravan hagelnieuw, leuke plancha. Supermarkt en boulangerie ok. Intermarche op 10 minuten. Entertainment crew te Frans, shows wel erg goed, vooral Queen en Phil Collins show tijdens ons verblijf. Strand net te ver om te lopen, wel heel veel parkeerplek. Collioure een aanrader om te bezoeken.

hele mooie camping!

marie,
31-7-2018

Een prachtige camping, met hele mooie caravans. Wij waren hier met drie kleine pubers en die hebben zich uitstekend vermaakt. De zwembaden waren werkelijk prachtig, met grote en mooie glijbanen. Strand was stukje lopen maar ook goed. Onze caravan stond in een zijlaantje met vele andere Nederlanders, heel erg gezellig en ze hebben er veel vrienden gemaakt. Van de animatie hebben we geen gebruik gemaakt, die was voornamelijk Frans, net als de shows. Mooie omgeving en een dag Barcelona is zeker aan te raden. Vlak buiten de camping is ook een zomerkermis die leuk is om eens te bezoeken. De camping is heel massaal en je ligt op het kunstgras dichtbij andere mensen, maar wij hebben ons er niet aan gestoord. Helaas komen wij eigenlijk nooit op dezelfde camping terug, maar we zitten eraan te denken om toch ooit weer eens terug te gaan, top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017