Zoover

Appartement les Chalets de l'Arvan

Appartement
7,1

• Ligging t.o.v. pistes6,0

Heerlijke plek voor in de zomer!!

Anoniem
22-10-2013

wij zijn afgelopen zomer een week in "Les Chalets de l'Arvan II" verbleven met onze 2 kinderen van 0 en 2 jaar. Het buitenzwembad was volgens mij nieuw en echt heerlijk. Rustig in de zon tussen de hoge bergen en met een hek om het zwemterras heen en schoon. Voldoende zonnebedden en parasollen. Wij hadden geluk en kregen een 8 persoonschalet ipv het kleinere dat we geboekt hadden. Een balkonnetje in de zon en elke dag buiten gegeten. Inrichting was prima. Meubilair zag er vrij nieuw uit. Je kon op alle kamers de luiken sluiten die aan de buitenkant zaten tegen de zon. Wij hadden de hele week prachtig weer en hebben elke dag in het zwembad gezwommen. Enige punt van kritiek is de luidruchtige afzuigkap. Een grote supermarkt was bijna een half uur met de auto. Klein winkeltje/bakker wel in het dorp. Als je de hele week regen hebt, weet ik niet of hier genoeg te doen is maar dat was bij ons niet van toepassing.

Boven bij de col de la croix de fer hebben we wel een keer lekker gewandeld.

Nooit Meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jolie
1-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes4

Erg vies en klein!!!!! te veel trappen akelige bedjes en vieze DEKENS anno 2011 DEKENS!!! Zeer gehorig en na 19.00 uur tot de andere morgen GEEN WARM WATER!! Het bijbehorende zwembad was ook erg vies!!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011

Ruim en comfortabele chalets

Geza TOTH
15-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5

De chalets zijn ruim en comfortabel, voorzien van alle nodige luxe.

Zeer interessant is het dat er een aparte doucheruimte, een aparte wc en dan nog een badkamer met wc is, vooral omdat het een lokatie is voor 8 personen

Met zes personen is er meer dan plaats genoeg, met 8 personen heeft men ook nog voldoende plaats. Alleen moet de living iedere avond en morgen omgetoverd worden tot slaapkamer.

mooi appartement met voldoende ruimte

iris van akeleyen
15-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

mooi appartement met voldoende ruimte

wel een beetje berg op stappen naar bushalt. busje kwam regelmatig maar op het einde van de dag als je wou terugkeren, vaak overvol. Met kleine kinderen niet zo leuk, ze kunnen dan niet zitten met al hun skigerief.

Wel leuk skigebied! wij gaan zeker terug naar dit gebied!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2008

Les Chalets de l'Arvan II, waar wij een week doorbrachten,

M. Willemse
28-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Les Chalets de l'Arvan II, waar wij een week doorbrachten, is splinternieuw! Heel netjes ingericht en met 4 personen in een 8-p appartement is ruim genoeg! Ca. 10 minuten lopen van de piste, busje rijdt vrij regelmatig. Prima accommodatie, mooi balkon in de zon!! Zwembad en fitness stellen niet veel voor!!

Gereisd Met vrienden in maart 2008