Zoover

Appartement
6,4

• Ligging t.o.v. pistes7,6
2007

De appartementen zijn redelijk goed ingericht en naar ruim

anne
1-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

De appartementen zijn redelijk goed ingericht en naar Franse begrippen ruim te noemen.

er staat in het 8 persoonsappartement maar 1 bank, is wat weinig

De schoonmaakkosten zijn buitenproportioneel.

Zelfs in het hoogseizoen amper rijen bij de liften!

Gereisd Anders in januari 2007

10-08-2005 De appartementen waren mooi,met zijn vieren

Willeke
26-7-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

10-08-2005

De appartementen waren mooi,met zijn vieren in een acht pers....2 badkamers enzo.De omgeving heb ik me danig in vergist..kale heuvels en elke dag wel 30 min rijden voordat je beneden bent...pppfff.Het was bloedheet toen wij er waren en beneden was een heerlijk meer..super rustig..bij VVV kaart halen voor de omgeving.Het zwembad was een tegenvaller met twee meiden onder de 12 jaar want die mochten niet zonder begeleider alleen zwemmen..jeehee.Erg druk trouwens in hoogseizoen..alles was vol met veel fransen en die bleven allemaal bij hun accomodatie...dus lawaai van kids en tieners (ook als het laat is)Nee...volgend jaar weer naar het Mont-Blanc massief..toch wel veel mooier!!!

Maar de appartementen waren super...ruim netjes en schoon.

Prima accomodatie! Erg netjes, 2 badkamers, wat ik erg is

Rosi
22-5-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima accomodatie! Erg netjes, 2 badkamers, wat ik erg fijn vond.

Het is wel wat krap met 8 personen, maar daar heb ik niet echt last van gehad.

Skipistes zijn super, heel groot en erg mooi. Geen lange wachtrijen, helemaal geen rijen zelfs. (dit was begin maart)

Vriendelijke mensen in het dorp. Er is verder helemaal niks te doen in het dorp, één foute kroeg.

Dit was mijn 1e wintersport en ik ben meteen verkocht, mede door de goede appartementen!

Mooi appartement

Caren
22-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi appartement. Jammer dat er weinig lekkere banken zijn om te 'hangen' naar een lange dag sckieen.

1 bank en daar moet je dan met 4, 6 of 8 personen mee doen. Jammer!

En dat je best wel een eind omhoog moet lopen na het skieen.

Verder een heerlijke vakantie gehad. En wat een aardige en behulpzame mensen. Die echt de moeite nemen om je in het Engels goed te woord te staan.

Hele mooie vakantie gehad ligt erg prettig tov de pistes

S. Hoogenberg
15-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hele mooie vakantie gehad ligt erg prettig tov de pistes. De chalets zijn eenvoudig maar netjes en voldoen aan alle eisen enige nadeel te weinig banken om te relaxen,zeker goed te doen.

Een hele mooie omgeving en vriedelijke Fransen.

Gereisd Anders in januari 2006

mooi appartement en beschikking over zwembad en sauna we u

joost
18-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooi appartement en beschikking over zwembad en sauna (waar we geen gebruik van hebben gemaakt...) liggend in een SUPERMOOIE omgeving is St Jean d'Arves een enorm mooie vakantiebestemming voor jong en oud! het skigebied is inmens groot en er zijn moeilijke pistes aanweig voor de profs onder ons! ons verblijf was in de voorjaarsvakantie in februari '05 en er lag aardig wat sneeuw... tip: reis met sportiek-reizen en u krijgt enorm gezellige reisleiding haha

groeten joosy

Het appartement is op zich prima ingericht

Inge
25-2-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het appartement is op zich prima ingericht. Wij zaten met z'n vijven in een 8 pers. 4-kamerapp. We hadden wel chronisch gebrek aan koffiekopjes. Er zijn 8 mokken en voor de rest zijn het wijnglazen. Dit vonden wij erg mager. Ook het zitgedeelte is krap. Er kondern 3 mensen op de bank en de rest moest genoegen nemen met een harde, houten stoel. Verder prima. Goed gelegen aan de piste. Je kunt tot je appartement terugskiën.