Zoover

Behandelen klanten als vuil

Bart Kamp
7-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik ben nog nooit zo klantonvriendelijk behandeld.

Het huisje was vies bij aankomst, en bij vertrek moesten we voor 8.30 uur buiten zijn voor de schoonmaakcheck. Ze komen echter niet voor 10.30, omdat 'studenten lui zijn en altijd te laat'. Vervolgens hebben we tot 14.00 uur met onze koffers rond de lege receptie moeten hangen, omdat de manager de borg niet terug wilde geven aangezien dat te druk voor hem alleen was. Toen we hem erop wezen dat wij de enige personen in de receptie waren werden we weggejaagd.

Wij hebben (na ruzie) al onze borg terug gekregen, maar andere studenten werden afgetroggeld. Deze mensen walgen van hun klanten en zien ons enkel als wandelende portemonneetjes. Gadverredamme

Goedkoop en goed

sennyw89
9-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik ben hier in januari met 2 vrienden heen geweest en het was een goedkope (in vergelijking met andere wintersportvakanties) maar geweldige vakantie!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Heerlijke week gehad in St Jean d'Arves

Vorstenbosch
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden met 12 personen een 10/12 persoons appartement en waren al enigszins voorbereid op de grootte gezien de reacties op Zoover. Wij vonden het niet tegenvallen, het zag er netjes uit en de ligging is gunstig. Het zitgedeelte is niet groot maar de kinderen gingen veelal boven in de 2 slaapkamers spelen, je brengt er ook niet de hele dag door ivm skiën. De badkamers waren ook netjes, warm water is beperkt maar ook dit kun je verdelen in 's morgens en 's avonds, wij vonden het geen probleem. Het appartement is wel gehorig, niet qua buren maar vanwege de houte trap en deuren of gesprekken als je eerder naar bed gaat. Wij vinden het voor herhaling vatbaar.

Minder geschikt voor de zomer

Bakker
5-8-2011

Ons 12-persoons appartement was zeer klein en zeker niet geschikt voor meer dan 8 personen. De schoonmaak liet te wensen over en er was veel kapot, incompleet. De receptiemedewerkers waren altijd druk en weinig behulpzaam. Het dorp is klein en er zijn weinig activiteiten. Een dichstbijzijnde grote stad is een half uur verder bergaf. De wandelroutes zijn goed aangegeven en het is prachtig om te wandelen tussen de hoge bergen. Toch is dit gebied meer gericht op de winter dan de zomervakantie. Wij zouden er dus niet meer naar toe gaan.

Prijs/kwaliteit ok!

V
18-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten in 8 persoons appartement met 5 personen. En voor 5 personen was het ok. Maar 1 klein bankje aanwezig in woonkamer. Verder 2 badkamers welke prima waren. Afstand tot piste was goed, dorp is rustig maar knus. Tip ga lekker eten bij Le Skwal, weg omhoog achter appartementen. Leuk tentje met goed eten!

Gereisd Met vrienden in maart 2011

Vies

Kirsten
28-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Bij aankomst in appartement was deze erg vies. Tafel plakte, vies servies en overal stof. Bedden waren erg vies. Wij zaten met z'n vieren in een 8 persoons huisje. Er was voldoende ruimte, alleen maar 1 2persoons bank. Verder beperkt warm water en hebben we zelf het hele huisje schoon moeten maken terwijl we wel schoonmaakkosten betalen. Verder wel aardige mensen, leuk dorpje en goede pistes

Nooit meer

Massy
8-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Tja wat zal ik zeggen....bij binnenkomst in het appartement konden we gelijk de hele toko schoonmaken...wat was het er vies zeg. TV kost 20 euro voor een week en wat krijg je 6 franse basis zenders dus niet gedaan. Je kon kiezen om aan het einde voor een schoonmaak te betalen maar dat hebben wij niet gedaan. Wij deden het zelf...en maar goed ook want die controle die ze uitvoerde sloeg werkelijk nergens op. ZE KEKEN niet eens...ja kussens en dekens tellen en een nieuwe rol wc papier. Oh ja we hadden een appartement voor 8 personen met 4 personen moet er niet aan denken om in zo`n hok een week te zitten met z`n 8e. We hadden elke dag maar 150 liter warm water..dus 2 pers. in de ochtend en 2 pers. in de avond onder de douche anders hadden er 2 echt koud water. Hoe doe je dat met 8 personen?? Gelukkig hebben wij hier maar 179 incl. skipas voor betaald....meer is het niet waard. Dus NOOIT MEER....!!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Renske
18-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer klein (boek voor een paar personen meer dan je bedoeling is), heel eenvoudig, maar wel netjes. Niet super schoon (volgens mij wordt er niet schoongemaakt, behalve door de gasten voor je), maar als je zelf even stofzuigt en hygienische doekjes meeneemt is het prima.

Gereisd Met vrienden in februari 2008

Nog nooit zo'n achterlijk appartement gezien

Nicole
15-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het gebied is geweldig, voor elk wat wils, off piste met vers sneeuw was perfect dit jaar. Je komt overal redelijk snel met de liftjes. En het grote pluspunt was dat je al boardend bij het huisje uit kon komen. Uitzicht vanuit het huisje is ook leuk

Over het appartement zelf waren we totaal niet te spreken! Enorm vies, stapelbed in de hal, wel twee badkamers (pluspunt) alleen verschimmelden de voegen daar weg, geen opbergmogelijkheden, de koelkast stond voor het aanrechtblad(je) want het blad was 2mm te laag..bestek lag ergens in een bak. Bedbank in de woonkamer konden we niet opklappen, dus bleef als bed staan. Niet handig

En omdat de schoonmaakkosten zo hoog waren, maakten we zelf maar schoon, maar daar moet je dan wel eerst alle spullen voor halen, stoffer en blik is niet aanwezig, wel een enorm vieze dweil. Ik had in ieder geval medelijden met diegenen die na ons kwamen... Vorig jaar in residence les marmottes gezeten,minder gunstig tov piste, maar wel meer waard voor je geld!!

Wat een troep in en rondom de appartementen, een 3 kamer s

timmer
16-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wat een troep in en rondom de appartementen, een 3 kamer appartement geboekt waar geen echte bedden in stonden maar slaapbanken, na een week heb je echt hernia verschijnselen. Dan nog maar te zwijgen van het kabaal van de onderliggende kroeg, s avonds regelmatig vechtpartijen voor de deur want iedereen staat buiten te roken en te drinken en dat leid tot ergernis, maar niemand doet er wat aan. De prijs(600 euro voor een weekje) kwaliteit verhouding is ver te zoeken. ZEER ZEKER GEEN AANRADER